Fitness Seller

Ronniej's Log : ecto boy met gel in hairs achterover haar matje boy met door vader betaald ralph lau

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
  • #2.981
ik zou de schouders en benen dag omwisselen, je belast bij de borst training je schouders al hard, waardoor je schouders training verwaarloosd wordt (is bij mij zo), en rug na benen is ook niet relaxed door de spierpijn in onderrug.

Rug naar benen heb ik geen probleem mee zolang die Deadlift bij me benen zit. Heb ik daarvoor gedaan. Dan kan ik de ene keer misschien niet zo hard Squaten en de andere keer niet vol DL-en, maar dat wisselt af. We kijken wel of het bevalt. Is ook iets beter voor me basketbal ''indeling'' omdat dit aardig slopend is en het allemaal op 1 dag valt.

Dat van die schouders heb ik zo gedaan ( het gaat wel bij mij eerlijk gezegd wel prima zo ) omdat ze na me borst weer worden aangepakt gelijk de dag erop en daarna dan ''langer'' kunnen rusten ipv een dag wachten en dan trainen. Zo doe ik het al een tijdje en eerlijk gezegd gaat die zo wel.

---------- Toegevoegd om 10:59 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:58 ----------

Haha, de oma-flies zijn een heerlijke oefening :D! Ik heb ze ook deze week gedaan en volgens mij is deze variant veel minder blessure-gevoelig dan de gewone dumbbell fly.

En idd schouders niet de dag na borst doen ;)

Ja ik voel me borst aardig nu :o hehe

Zie even hier boven waarom ik dat gedaan heb. ;)

Ik doe ook schouders na borst..soms is het gewoon niet anders in te delen...

• #2.983
Moet er niet aan denken, maar goed...

• #2.985
Waarom neem je niet gewoon elke vijfde dag rust? Of elke 3e en 6e?
Constant elke dag trainen lijkt me aansturen op overtraining. Want neem aan dat je oko nog basketbal er naast traint?

• #2.987
Waarom neem je niet gewoon elke vijfde dag rust? Of elke 3e en 6e?
Constant elke dag trainen lijkt me aansturen op overtraining. Want neem aan dat je oko nog basketbal er naast traint?

Ja ga ik denk wel doen goed idee, 5de dag rust zat er bijna sowieso al in ivm wedstrijd.
5de dag rust voortaan dus + rust op wedstrijd dag

/karma als ik weer kan

Ik train ook borst/schouders. Ik hou minimaal 96uur rust voordat ik dit weer train, soms nog een dag extra, als bijvoorbeeld me triceps nog gaar zijn van de rugtraining. (ik pak armen na rug namelijk)

• #2.991
dat ik daar niet aan dacht,
schema ziet goed uit, ik zelf doe het zo;
borst-biceps
rug-triceps
schouders-traps
benen

met rust dagen ertussen, me schouders hebben dan 2 tot 3 dagen rust van me borst training.

Voor me gevoel is :

borst-biceps
rug-triceps

Niet zo chill maar goed.

Ik train ook borst/schouders. Ik hou minimaal 96uur rust voordat ik dit weer train, soms nog een dag extra, als bijvoorbeeld me triceps nog gaar zijn van de rugtraining. (ik pak armen na rug namelijk)

Hmm ja als ik het zo doe, heb ik ook wel genoeg rust.

Twice :D!

Pak je achterkant schouders ook genoeg ?

Voor me gevoel is :

borst-biceps
rug-triceps

Niet zo chill maar goed.
njah zo doe ik het, en ik vind het fijner zo want op rug dagen zitten me biceps aan het einde van de rug oefeningen al vol, en zit er niet meer veel kracht in de biceps, wel een uber pomp.
en ik doe dit ook ivm CGBP's op borst dagen hebben ik zowiezo al gebencht dus.

• #2.995
njah zo doe ik het, en ik vind het fijner zo want op rug dagen zitten me biceps aan het einde van de rug oefeningen al vol, en zit er niet meer veel kracht in de biceps, wel een uber pomp.
en ik doe dit ook ivm CGBP's op borst dagen hebben ik zowiezo al gebencht dus.

Achja Ieder zijn ding :woot:

Vanavond lekker stuiteren, geen schouder training vandaag trouwens, sla even over. Ben aan het reorganiseren, dus dit is even een goeie keuze zo.

Je kan ook je barbell rows dat breder pakken en naar je borst trekken, pak je meer bovenrug en achterkant schouders mee.

g00d g00d

• #3.000
Back on the right track

Weer de eerste basketbalwedstrijd erop zitten gisteren. Conditie laat het afweten hahah, 10min. gespeeld. Verdedigend ging het NATUURLIJK goed haha. Aanvallend kan ik stellen dat ik geen wedstrijd ritme heb, het valt nog gewoon niet, kan gebeuren. Komt nog wel, moet wel toegeven dat ik de meeste afwisselende speler ben die je ooit zal zien ben :roflol: Me mini hops ook weer terug. Knie na de wedstrijd :thumbup:!!

Leg Day avec nieuwe playlist

http://www.youtube.com/watch?v=aB3essPqc8s

Hoop dat de goeie is nu even geen geluid, JUIST HATEBREED

Me is going hardcore bitches hahaha

Full Squats
10xbw
50x3
50x3
70x3
100x3
100x3
100x3
100x3
Note: Damn going hard ivm vorige keer, ****in geniaal dit. :hedbang: **** yes

Deadlift
90x3
110x2
120x2-> Pffff :roflol:
Note: weer wennen, na een lange tijd weer deadlifts, na me squats, squats hebben hogere prioriteit imo. Soms zal ik het afwisselen, maar besloten meestal Squats voorrang te geven!

Front Squats
60x8
65x8
65x6->drop->50x8

RDL
80x8
90x8
90x8

Epic doodheid aanwezig
Super training weer, echt lekker, weer hard vooruit op de Full Squats!!
Jack3d ging er weer lekker op, was dood maar bleef gaan en bleef er zin in hebben!!

Nieuwe playlist bevalt me wel, eerst dacht ik het is te schreeuwerig, maar bevalt me goed.

Als afsluiter een ander nummer, ook heerlijk :heart:
http://www.youtube.com/watch?v=VA44cci5BEc

:wave:
Kusjes,
Ron

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven