- Waardering
- 1.093
ik zou de schouders en benen dag omwisselen, je belast bij de borst training je schouders al hard, waardoor je schouders training verwaarloosd wordt (is bij mij zo), en rug na benen is ook niet relaxed door de spierpijn in onderrug.
Rug naar benen heb ik geen probleem mee zolang die Deadlift bij me benen zit. Heb ik daarvoor gedaan. Dan kan ik de ene keer misschien niet zo hard Squaten en de andere keer niet vol DL-en, maar dat wisselt af. We kijken wel of het bevalt. Is ook iets beter voor me basketbal ''indeling'' omdat dit aardig slopend is en het allemaal op 1 dag valt.
Dat van die schouders heb ik zo gedaan ( het gaat wel bij mij eerlijk gezegd wel prima zo ) omdat ze na me borst weer worden aangepakt gelijk de dag erop en daarna dan ''langer'' kunnen rusten ipv een dag wachten en dan trainen. Zo doe ik het al een tijdje en eerlijk gezegd gaat die zo wel.
---------- Toegevoegd om 10:59 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:58 ----------
Haha, de oma-flies zijn een heerlijke oefening! Ik heb ze ook deze week gedaan en volgens mij is deze variant veel minder blessure-gevoelig dan de gewone dumbbell fly.
En idd schouders niet de dag na borst doen![]()
Ja ik voel me borst aardig nu
heheZie even hier boven waarom ik dat gedaan heb.

! Ik heb ze ook deze week gedaan en volgens mij is deze variant veel minder blessure-gevoelig dan de gewone dumbbell fly.
@avatar
Me mini hops ook weer terug. Knie na de wedstrijd
**** yes