- Waardering
- 1.077
- Lengte
- 1m78
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
goede RDL! helemaal stiff?
en die squats zijn natuurlijk ook niet mis![]()
Beetje knie'en gebogen, maar haal alles uit de hams jeweet!
Squats gaan hard omhoog, 2trainingen geleden nog last met 3de set 90kg.

misschien had je vandaag gewoon een goede dag
als ik vandaag moest gaan trainen was het niet echt wat geworden jho![]()
geen goeie dag hahah. Ik heb trouwens altijd goeie dagen, zoiets dwing je af! verdomme. hahah
nouuu die is gewoon harde progressiegeen goeie dag hahah. Ik heb trouwens altijd goeie dagen, zoiets dwing je af! verdomme. hahah
hard gezopen dus gisteren jij hahaha, I was anaboling hihi

.... lekker katabool
moet nu en dan wel eens. de dag daarvoor ook al het bier. de sportschool werd heropend na een verbouwing. en je kreeg 'èèn hapje en n drankje" nou ik heb de contributie eruit gehaald voor de komende 3 maanden 
yhea i was like.... lekker katabool
moet nu en dan wel eens. de dag daarvoor ook al het bier. de sportschool werd heropend na een verbouwing. en je kreeg 'èèn hapje en n drankje" nou ik heb de contributie eruit gehaald voor de komende 3 maanden
![]()
! Even tactisch doen met de coach + andere speler van me team.en ik heb van het weekend de t**ten gezien van een ex van me maat.....
leg dat maar eens aan je vriendin uit![]()

om te beginnen leg ons het maar eens uiten ik heb van het weekend de t**ten gezien van een ex van me maat.....
leg dat maar eens aan je vriendin uit![]()

ik ging tijdens mij leg workout ook hard op Hatebreed-Live for this!
ipv 8x280 heb ik er 10 gedaan, BAM!
hoe voel jij die RDL in je onderug? minimum, of toch wel veel? (je had al DL gedaan dus denk dat je hem wel goed voelde in je onderug ook)
mooie workout jordan, ronniej jordan!
---------- Toegevoegd om 19:05 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:03 ----------
om te beginnen leg ons het maar eens uit![]()
oehh spannend!
ik ging tijdens mij leg workout ook hard op Hatebreed-Live for this!
ipv 8x280 heb ik er 10 gedaan, BAM!
hoe voel jij die RDL in je onderug? minimum, of toch wel veel? (je had al DL gedaan dus denk dat je hem wel goed voelde in je onderug ook)
mooie workout jordan, ronniej jordan!
om te beginnen leg ons het maar eens uit![]()
OMG OMG.
Lekkere training kerel
Jammer van die Hatebreed..
geef mij maar wat Icecube dan!
? hahaha
!