- Waardering
- 7.031
- Lengte
- 1m79
- Massa
- 105kg
Mooi om te zien dat het gebruikt wordt!!Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Mooi om te zien dat het gebruikt wordt!!
Niet achterlijk omhoog kijken.
Heupen wat lager en rug goed archen.
Rounded upperback mag!!! Thanks.De deadlifts worden hier met de dag ook niet echt beter kwa vorm
Wel weer sterk allemaal

Is de stang voorverwarmd, aangezien je op je handen blaast. Verder zou ik vooral luisteren naar Jopthelis.
Heb je filmpje even beeldje voor beeldje afgespeeld en best een nette lift. Kijk ind meer naar voren in plaats van extreem omhoog. Daarbij lijkt het alsof je je glutes niet volledig gebruikt om tot lockout te komen. Probeer extra aandacht te geven aan het aanspannen van je glutes aan het einde van de lift. Hoogte van de heupen vind ik goed je onderrug is redelijk recht gedurende de gehele lift. Je middenrug moet nog wat sterker worden.
BOR, dumbbell row, hypers, fat man pull ups, t-bar etc.
!nou we zullen je maar geloven op je woord matthieu....![]()
Hé!!!!Stelletje ongelovige bastaards... Het is ook niet dat ik hier net kom kijken, nog nooit een gripper heb vastgehad en ineens de #3 sluit uit het niets.
Maar goed, ik zal kijken of voor jullie rukkers speciaal een beter filmpje kan maken volgende week.