- Waardering
- 383
- Lengte
- 1m75
- Massa
- 107kg
- Vetpercentage
- 28%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Thanks..
Dat is juist me probleem! Train thuis en je kan niet achter de bank staan.
Maar bedankt voor je advies Loo iig. Kan ik beter 5x5 doen dan, omdat ik niet kan toepassen wat jij zei ?
altijd lastig zonder spotter....
5 x 5 is op zich wel een goede methode.
Beste is gewoon varieëren, je doet nu een tijdje 5 x 5.
dan ga je een tijdje op 3,2,1 reps zitten. En dan weer een tijdje naar 4x10reps.
Zo train je in een brede range en laat je je spieren nooit wennen aan een bepaalde belasting. Dat is mijn inziens nog altijd de beste methode voor groei + krachtswinst.
Maar benchen zonder spotter is altijd k*t![]()
Je kan sowieso niet negatief trainen, en dat is toch wel heel belangrijk voor krachtswinst.
Succes.
! Van die spotter is wel jammer, maar ach thuis trainen is gewoon heerlijk.
! Fout gedacht. Kreeg net een mailtje dat ik een wedstrijd morgen had. Benen waren aan de beurt en schouders. Als ik zou wachten duurde het me te lang, dus ik had geen zin om de training uit te stellen.
!
!korte maar stevige training, gl morgen op je wedstrijd

mijn leg curls zijn bijna even sterk als de jouwe, maar je squat blazen me volledig weg...
bestaat er ook een verschil in leg curl aparaten?
je squats zijn echt prachtig kerel!

Hij kan 85kg houden volgens mij.owjah, dan begrijp ik het
ga je thuis blijven trainen?
of binnekort toch maar naar de gym?
Beetje klote en bierspelletjes slepen, ik lag er als eerste uit, trok het echt niet. Alles netjes binnen gehouden dat wel, itt tot andere die ook aan de tafel zaten 
Probeerde ik over een hek heen te springen, dat gaat me altijd goed af, gelukkig! Behalve natuurlijk als iemand het hek omduwt terwijl je springt en je met je aarsholletje op een punt land.
Voor de rest liep alles soepel, volgens mij.
!
!! Benen/rug/biceps/schouders. Geen squats, want kan me knieband nog niet vinden en op de training door me knie gegaan, dus even rust. Dat komt wel goed
! 

uitgaan= voor superdudes... met hun super laag ingesneden v halsjes! en natuurlijk iets van een coole ketting om. en van die knoeperts van oorbellen. broek op half stok.
!genieten van je jeugd joh, de boog kan niet altijd gespannen staan...ik ga ook om de 2 maanden eens weg.

Ik drink maar 3x per jaar ofso, maar als ik drink, heb ik ook het gevoel dat ik wat in te halen heb.![]()
Stiekem wel he.