MuscleMeat

Ronniej's Log : ecto boy met gel in hairs achterover haar matje boy met door vader betaald ralph lau

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Lekkere training man, je hebt een sterke bench. :thumbs:

Dat is juist me probleem :D! Train thuis en je kan niet achter de bank staan.
Maar bedankt voor je advies Loo iig. Kan ik beter 5x5 doen dan, omdat ik niet kan toepassen wat jij zei ?

altijd lastig zonder spotter....

5 x 5 is op zich wel een goede methode.

Beste is gewoon varieëren, je doet nu een tijdje 5 x 5.
dan ga je een tijdje op 3,2,1 reps zitten. En dan weer een tijdje naar 4x10reps.

Zo train je in een brede range en laat je je spieren nooit wennen aan een bepaalde belasting. Dat is mijn inziens nog altijd de beste methode voor groei + krachtswinst.

Maar benchen zonder spotter is altijd k*t :mad:
Je kan sowieso niet negatief trainen, en dat is toch wel heel belangrijk voor krachtswinst.

Succes.

Nice gewerkt Ronnie! :thumbs:

• Topic Starter Topic Starter
altijd lastig zonder spotter....

5 x 5 is op zich wel een goede methode.

Beste is gewoon varieëren, je doet nu een tijdje 5 x 5.
dan ga je een tijdje op 3,2,1 reps zitten. En dan weer een tijdje naar 4x10reps.

Zo train je in een brede range en laat je je spieren nooit wennen aan een bepaalde belasting. Dat is mijn inziens nog altijd de beste methode voor groei + krachtswinst.

Maar benchen zonder spotter is altijd k*t :mad:
Je kan sowieso niet negatief trainen, en dat is toch wel heel belangrijk voor krachtswinst.

Succes.

Thanks ik ga me denk toch niet wagen aan de 3,2,1 misschien 4reps wel. Ik snap je idee zeker Loo ga het ook toepassen :)! Van die spotter is wel jammer, maar ach thuis trainen is gewoon heerlijk.

:thumb:

Even ter verduidelijking

Dacht, naaah vandaag even vrij :D! Fout gedacht. Kreeg net een mailtje dat ik een wedstrijd morgen had. Benen waren aan de beurt en schouders. Als ik zou wachten duurde het me te lang, dus ik had geen zin om de training uit te stellen.
Ik snel me hok in op te squaten

Squat
5x90x5

Leg curls
40x10
2x40x8

Leg extensions
40x12
3x60x8

Schouders niet gedaan, morgen ochtend denk ik. Dat kan ik wel hebben voor de wedstrijd. Benen moest gewoon vanavond, morgen over dag had k*t geweest.

Dus dit even snel eruit gepompt :D!
Ging wel lekker. Niet super, maar okeeeee...

korte maar stevige training, gl morgen op je wedstrijd

Nette squats hoor LeBron James;)

Lekker hoor, met name je squat!:)

Thanks M ;)!

korte maar stevige training, gl morgen op je wedstrijd

Thanks, het is een oefenwedstrijd, maar wel tegen een behoorlijk goed team. Vooral met die gasten van 23 die toen ze 18/19 waren er hoog hebben gespeeld.

Nette squats hoor LeBron James;)

Thanks..

http://www.youtube.com/watch?v=g6j5CuLkAjc

Nog even oefenen :roflol:

Lekker gesquat, haast of niet top :thumbs:

mijn leg curls zijn bijna even sterk als de jouwe, maar je squat blazen me volledig weg...

bestaat er ook een verschil in leg curl aparaten?

je squats zijn echt prachtig kerel!

mijn leg curls zijn bijna even sterk als de jouwe, maar je squat blazen me volledig weg...

bestaat er ook een verschil in leg curl aparaten?

je squats zijn echt prachtig kerel!

Ik heb thuis zo'n ding dat je de gewichten erop schuift.
[Afbeelding niet meer beschikbaar] - niet deze, maar een simpele :roflol:
Als ik zwaarder ga breekt me bankje aan door de midden :roflol: Hij kan 85kg houden volgens mij.

owjah, dan begrijp ik het:D

ga je thuis blijven trainen?
of binnekort toch maar naar de gym?

Legendary

Ik ging er maar weer aan geloven. Die weekend zou en moest het lieve alcoholisje in me naar boven komen. Ik ging maar weer een keertje drinken, na lang niet gedronken te hebben. Afgelopen tijd ben ik namelijk vaker Bob genoemd dan Ron. Aardig goedkope avonden zijn het altijd voor mij, want ik kan er niet al te goed tegen.
Ging met 7 vrienden naar R'dam waar er eentje op kamers woont, wat je niet echt kamers kan noemen, maar eerder gewoon een HUIS! :D Beetje klote en bierspelletjes slepen, ik lag er als eerste uit, trok het echt niet. Alles netjes binnen gehouden dat wel, itt tot andere die ook aan de tafel zaten :roflol:

Kwam opeens het idee om naar Hollywood te gaan, place to be voor de superdudes!11!1!!!111!!!! Altijd al een keer heen willen gaan. Oelala. Op de heen weg er naar toe lopen, je lopen, fantastisch :D Probeerde ik over een hek heen te springen, dat gaat me altijd goed af, gelukkig! Behalve natuurlijk als iemand het hek omduwt terwijl je springt en je met je aarsholletje op een punt land.

Ter illustratie :

http://www.youtube.com/watch?v=MQWow9-H5EQ

:roflol: Voor de rest liep alles soepel, volgens mij.
In hollywood, gewoon chill, superdudes zijn er echt teveel gewoon, bleef me ook steeds verbazen. Beetje chicks tongen etc. weet toch.

Ja was wel leuk :D!

Voel me primaaaaaaaaa, vanaaf weer trainen. :D!! Benen/rug/biceps/schouders. Geen squats, want kan me knieband nog niet vinden en op de training door me knie gegaan, dus even rust. Dat komt wel goed :D!

*wordt vast wel squaten, omdat me plannen toch altijd veranderen* :roflol:

Dus tot vanavond dan maar weer...

:wave:

uitgaan= voor superdudes... met hun super laag ingesneden v halsjes! en natuurlijk iets van een coole ketting om. en van die knoeperts van oorbellen. broek op half stok.

uitgaan= voor superdudes... met hun super laag ingesneden v halsjes! en natuurlijk iets van een coole ketting om. en van die knoeperts van oorbellen. broek op half stok.

Die omschrijving klopt precies :D!

Nu even avondeten en straks knallen..

genieten van je jeugd joh, de boog kan niet altijd gespannen staan...ik ga ook om de 2 maanden eens weg.

Ik drink maar 3x per jaar ofso, maar als ik drink, heb ik ook het gevoel dat ik wat in te halen heb.:p

genieten van je jeugd joh, de boog kan niet altijd gespannen staan...ik ga ook om de 2 maanden eens weg.

Ga wel vaak weg, maar drink niet zo vaak, komt ook door de basketbal, heb nu een maand geen wedstrijden, dus kwam mooi uit :D

Ik drink maar 3x per jaar ofso, maar als ik drink, heb ik ook het gevoel dat ik wat in te halen heb.:p

Hahahah :roflol: Stiekem wel he.

Jongens ik ga nu beginnen, over anderhalf uur update denk ik.

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven