MuscleMeat

Ronniej's Log : ecto boy met gel in hairs achterover haar matje boy met door vader betaald ralph lau

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
2 turkse pizza's en 1 shoarmapizza (30cm) in me mik afgelopen zaterdag. :D

Goed bezig met een BF% van 27% klasse gozer -->:thumbs:

Ronnie ik zou iets meer de spanning opzoeken met die frontsquats. Je valt en bounct te veel dus langzamer uitvoeren. Op deze manier zet je geen maximale op je spiervezels zodat ze maximaal kunnen groeien.

Gewoon veel kip vis noten vlees melk en whey proteïne komt alles goed en niet vergeten een bakkie kwark naar binnen te gillen voor je gaat maffuh

• Topic Starter Topic Starter
Goed bezig met een BF% van 27% klasse gozer -->:thumbs:

Ronnie ik zou iets meer de spanning opzoeken met die frontsquats. Je valt en bounct te veel dus langzamer uitvoeren. Op deze manier zet je geen maximale op je spiervezels zodat ze maximaal kunnen groeien.

Oke, zal er op letten :)! Bedankt voor de tip.

Gewoon veel kip vis noten vlees melk en whey proteïne komt alles goed en niet vergeten een bakkie kwark naar binnen te gillen voor je gaat maffuh

Doe ik al :kiss: Behalve dan die whey, maar ik heb me Complex carb. Als zo'n shake neemt zit er ongeveer 60gram eitwit in. ( Incl. Melk )

de bijna verjaardag die ik nooit vier training :D!

Deadlift
5x50
5x70
2x90
2x110
2x120
2x130-pr
1x135-pr
0x140, jammer.
2x110
2x110

Pull ups/BOR
8 60x8
8 60x6
5 50x7
5 50x6
5 50x6

HELE ZOOI CURLSSSSSSZSZSZ
zooi x veel

Heerlijk een zaterdagavond, even niets doen.
Morgen komt de familie langs :roflol: OMGOMG krijgen we dat weer.
19 jaar dan en nogsteeds ecto, beter krijg ik een paar pillen en spuiten van me oom LOL. j/k

Beter is zondag snel voorbij hebben we dat ook weer gehad.

Hoe bedoel je die pull ups 8 60x8? hoeveel herhalingen neem aan enkel lichaamsgewicht?
Stug doorgaan :wl:

Yeah buddy. lekker knal-maar-tot-je-vol-zit-training maat :thumbs:

Yeah buddy. lekker knal-maar-tot-je-vol-zit-training maat :thumbs:

Yes sir.
Had niet zo ''gezond'' gegeten vandaag, maar ging wel lekker. Eerder een vieze bulk dag weer, maarja :D!

edit/
Ik moest trouwens wel knallen op deadlift, want kreeg sms uit Amerika van me broer dat die heumeu 180x4 had gedaan. pffff.

Yes sir.
Had niet zo ''gezond'' gegeten vandaag, maar ging wel lekker. Eerder een vieze bulk dag weer, maarja :D!

edit/
Ik moest trouwens wel knallen op deadlift, want kreeg sms uit Amerika van me broer dat die heumeu 180x4 had gedaan. pffff.

Goeie genen dus. Joh, volgend jaar maak je gehakt van um :D

In amerika zijn het vast pounds, dus hebbie toch goed gescoord, toch

:hahaha:

Goeie genen dus. Joh, volgend jaar maak je gehakt van um :D

In amerika zijn het vast pounds, dus hebbie toch goed gescoord, toch

:hahaha:

:roflol:

Goeie genen zou ik niet willen zeggen, hij heeft de meeste goeie genen gekregen, de lul. hahah
Hij is ook een heel stuk langer ( 2.10m ), dus ROM is ook groter, dus stiekem nog moeilijker toch ? :o Verdomme.

---------- Toegevoegd om 22:14 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:13 ----------

Thanks boooyyy :thumbup:

:roflol:

Goeie genen zou ik niet willen zeggen, hij heeft de meeste goeie genen gekregen, de lul. hahah
Hij is ook een heel stuk langer ( 2.10m ), dus ROM is ook groter, dus stiekem nog moeilijker toch ? :o Verdomme.

---------- Toegevoegd om 22:14 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:13 ----------

Thanks boooyyy :thumbup:

voor een bodybuilder is jouw lengte juist beter dan zo'n lang kreng. Wees daar juist bij om!

voor een bodybuilder is jouw lengte juist beter dan zo'n lang kreng. Wees daar juist bij om!

I know, ik ben geen echte bb-er, doe het eerder sport ondersteunend ( en omdat trainen gewon geyl is jeweettoch ) ;) Zelfde als me broer. Maar het doel is eerst wel massa natuurlijk, dus nu nog wel ''even'' bb-er haha.

Damn sterke Deadlifts boy!!! Congrats met je PR's en ehh misschien handig om SS's te scheiden met een / of - ofzoiets dergelijks. :)
Is je Deadlift met enige hulpmiddelen zoals belts/straps want vind 135 zonder dan ERG sterk.

Damn sterke Deadlifts boy!!! Congrats met je PR's en ehh misschien handig om SS's te scheiden met een / of - ofzoiets dergelijks. :)
Is je Deadlift met enige hulpmiddelen zoals belts/straps want vind 135 zonder dan ERG sterk.

Ja had geen zin om moeilijk te doen met die SS's noteren haha.

Met belt. Deed die 2x110 zonder. ( voor de 135 ). Met belt voelt toch wat zekerder. :)

Haha, oke.
Nice 135 met belt no straps/magnesium? :p

Magnesium moet wel, want ik heb zieke zweet handen + Bar is vettig :roflol:
Geen straps indd, gewoon magn. op blote handen.

Wil trouwens 75 wegen voor einde van het jaar + 150 deadliften, zou wel een goeie zijn vind ik :D!

Magnesium moet wel, want ik heb zieke zweet handen + Bar is vettig :roflol:
Geen straps indd, gewoon magn. op blote handen.

Wil trouwens 75 wegen voor einde van het jaar + 150 deadliften, zou wel een goeie zijn vind ik :D!

2xBW is zeer sick my friend. :)
Ik wil 85 wegen en 180-190 liften aan het einde van het jaar. :hedbang:

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven