MuscleMeat

Ronniej's Log : ecto boy met gel in hairs achterover haar matje boy met door vader betaald ralph lau

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
ahhhh.....toe nou......ik wil harde spieren zien gap!

Moet je niet bij deze ecto wezen :rolleyes:
hehe..

Wacht maar, einde jaartje andere halve maand. LOL echt k*t van me knie bedenk ik me nu, ging juist hard op benen en deadlift. Achja. Trek die 150 er nog wel uit, kilo crack erin als het moet! Het zal en moet lukken LOL

Goed hoor. 2 Trainingen en nog met goede gewichten ook.:)

Goed hoor. 2 Trainingen en nog met goede gewichten ook.:)

Thanks,
Ja moest even delen in 2 trainingen, want moest s'middags even weg, prima eigenlijk. Wel het gevoel dat me schouders iets minder zijn niet Borst en Tricep training, maar het ging bet lekker ja :)

Goede trainingen hier + humor.
We zitten ongeveer op hetzelfde niveau. K ga je volgen Ron!

Goede trainingen hier + humor.
We zitten ongeveer op hetzelfde niveau. K ga je volgen Ron!

Goed plan.

Ik ga morgen basketbal training afbellen en donderdag waarschijnlijk ook. Ben echt voorzichtig met me goeie knie :roflol: Een plan om rustig even te gaan fietsen ?

Fietsen = cardio = OMG = :( = :mad:

Maar goed, om me knie even zonder teveel weerstand even lekker te bewegen.

doen ?

Doen , gewoon genoeg eten dan vormt het zeker geen probleem :)

:thumbup: Goed plan.
Ben al 5kg aangekomen sinds eind augustus, trouwens :D

Prima Baas, lekker cutten voor jou, lekker bulken voor ons :eyebrow:
ik 6.5KG sinds aug. ik ga deze of volgende week even zelf een weegschaal aanschaffen.(ben dit gewicht wel al eerder geweest) nu met meer massa:D
en daarna gaan we samen naar de 80KG:eyebrow:

ik 6.5KG sinds aug. ik ga deze of volgende week even zelf een weegschaal aanschaffen.(ben dit gewicht wel al eerder geweest) nu met meer massa:D
en daarna gaan we samen naar de 80KG:eyebrow:

Hahaha. Eerst die 75 vriend :D Je hebt wel een punt maar goed, die 80kg laat ik nog even voor wat het is. Wel k*t dan ik me benen niet hard aan kan pakken en geen deadlift nu kan doen. Over weekje of 1a2 weer wel denk ik.

Hahaha. Eerst die 75 vriend :D Je hebt wel een punt maar goed, die 80kg laat ik nog even voor wat het is. Wel k*t dan ik me benen niet hard aan kan pakken en geen deadlift nu kan doen. Over weekje of 1a2 weer wel denk ik.
haha ja doeleind 2009, en daarna op naar de 80++
Hmm ja dat is wel minder inderdaad, misschien dat ik 1weekje maar duurt, hebben je benen extra rust voordat je ze weer keihard gaan aanpakken!
vol op de crack baby!

trusten ron:hello:

haha ja doeleind 2009, en daarna op naar de 80++
Hmm ja dat is wel minder inderdaad, misschien dat ik 1weekje maar duurt, hebben je benen extra rust voordat je ze weer keihard gaan aanpakken!
vol op de crack baby!

trusten ron:hello:

Ach weekje rust, misschien wel goed ja. Morgen wel Hamstrings aanpakken als me knie de stiffed legged DL's chill vinden dan. Ik wil in de zomer echt 80kg staan midden volgende jaar dan. Me broer even verbazen :eyebrow:

Als alles weer werkt zoals het hoort ga ik me benen echt kapot knallen met crack hoor!

Ik ga nog niet slapen hoor KEUN hehe..

Mooie training man! Wel hadden er nog 3 setjes Side Laterals erbij gekund en om helemaal compleet te maken even 3 setjes Neck Press, maar nice alsnog.

Mooie training man! Wel hadden er nog 3 setjes Side Laterals erbij gekund en om helemaal compleet te maken even 3 setjes Neck Press, maar nice alsnog.

Thanks
Wilde eigenlijk nog front raises doen, maar goed. Ze waren echt opeens kapot, toen maar gestopt, me gevoel zei ''jwwhahhahh dit is wel genoeg voor vandaag''.

:D

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven