XXL Nutrition

Ronniej's Log : ecto boy met gel in hairs achterover haar matje boy met door vader betaald ralph lau

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Nou dan spit ik toch gewoon weer even drie pagina's door.....
Als je onder onderhoud kh's voor het slapen neemt maakt het niet uit, boven onderhoud slaat het eerder op als vet, maar ja.....
alles boven onderhoud slaat op :(

Ach weekje rust, misschien wel goed ja. Morgen wel Hamstrings aanpakken als me knie de stiffed legged DL's chill vinden dan. Ik wil in de zomer echt 80kg staan midden volgende jaar dan. Me broer even verbazen :eyebrow:

Als alles weer werkt zoals het hoort ga ik me benen echt kapot knallen met crack hoor!

Ik ga nog niet slapen hoor KEUN hehe..
ik heb nog last van me lies(van de abductor).
als het me rackpull/deadlift maar niet beinvloed ik ga waarschijnlijk rackpulls doen, voor de verandering lekker heavy gaan!

• Topic Starter Topic Starter
Nou dan spit ik toch gewoon weer even drie pagina's door.....
Als je onder onderhoud kh's voor het slapen neemt maakt het niet uit, boven onderhoud slaat het eerder op als vet, maar ja.....
alles boven onderhoud slaat op :(

Oke voor mij geen probleem, alleen maar goed toch voor moi, moet die 75 halen hehe:rolleyes:

ik heb nog last van me lies(van de abductor).
als het me rackpull/deadlift maar niet beinvloed ik ga waarschijnlijk rackpulls doen, voor de verandering lekker heavy gaan!

Rackpulls zijn chill ja. Hopen dat je lies het toelaat ;)

Leipe shit man; 2 trainingen per dag.
****ing hardcore.

Hoe'st met de crack, vertel me eens hoe enthousiast je erover bent?

Leipe shit man; 2 trainingen per dag.
****ing hardcore.

Hoe'st met de crack, vertel me eens hoe enthousiast je erover bent?

2 trainingen, eerder door tijd nood, maar goed. Er miste alleen nog chocomelk, dan had het echt hardcore geweest.

CRACK

Turns me in

super-r*tard.jpg

Nee, maar ik ga er echt lekker op en het meeste wat ik heb genomen tot nu toe is 1,5 schep :) Ik vind het ''lange'' wachten wel balen, want ik train thuis, dus ik zit ook echt een dik half uur niets te doen. Begin ook meestal te vroeg stiekem.
Pomp is wel prima eerlijk gezegd. Nog niets heel geks meegemaakt, het is wel iets meer. Ook kan ik niet stil zitten, na een setje even lopen, meestal bleef ik gewoon op me bankje zitten, van dat soort kleine dingetjes :) Na de training heb ik ook minder het gevoel alsof ik echt helemaal gesloopt ben, eerder van ''ja had nog wel een extra setje kunnen doen''.

---------- Toegevoegd om 12:37 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:36 ----------

Ja, zo is het ook. Je kan nu al eenmaal niet alleen spiermassa gainen zonder er gratis een lovehandle'tje bij te krijgen ;)

Daarom :D, mag ook wel een beetje, het is toch winter hehe..

edit//
Er is zeker naast Stiffed Legged DL's geen been oefening waarbij je de knie'en niet hoef te gebruiken ? :o

• Like
Waarderingen: Sue
Kerel ik kan je geen karma geven voor die link in je handtekening uitleg, maar dat hou je tegoed;)

Hahaha, lovehandles in de winter! Klinkt als een foute roman :p
Heb ook een proefje crack liggen, sterk spul? Krijg ik dan ook zo'n metamorfose? ;)

Kerel ik kan je geen karma geven voor die link in je handtekening uitleg, maar dat hou je tegoed;)

;) Prima joh.

Hahaha, lovehandles in de winter! Klinkt als een foute roman :p
Heb ook een proefje crack liggen, sterk spul? Krijg ik dan ook zo'n metamorfose? ;)

Voor mij werkt het goed ja :D
Je moet wel zelf zo'n superman pakje kopen, maar goed dan ga je wel hard hehe..

net

Stiffed legged DL - enige manier om me benen te doen met die knie
zooi met 50
3x90x8

Wel prima zo.

Mooie training, kort maar krachtig. :p

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

:roflol: sorry ik kon het niet laten buddy!

Sad but true :(

edit//
Trouwens stiffed was zonder crack :rolleyes: doe ik ook gewoon even he.

Laatst bewerkt:
im walking down the street :roflol:!

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven