- Waardering
- 1.093
Heb je zekers verdiend na zo'n pittige training dude!![]()
2 trainingen he vandaag

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Heb je zekers verdiend na zo'n pittige training dude!![]()

Ohja, das waar ook, **** a doodle do, nou dan maar wat extra kwark vanwege een extra training he?![]()

true true, jammer genoeg zijn de noten op. De bananen waren ook verrot.
Zo nog maar even wat zoeken, kwark is op.

Melk.
Niet koolhydraten naar binnengooien rond bedtijd.![]()
ik heb nog last van me lies(van de abductor).Ach weekje rust, misschien wel goed ja. Morgen wel Hamstrings aanpakken als me knie de stiffed legged DL's chill vinden dan. Ik wil in de zomer echt 80kg staan midden volgende jaar dan. Me broer even verbazen
Als alles weer werkt zoals het hoort ga ik me benen echt kapot knallen met crack hoor!
Ik ga nog niet slapen hoor KEUN hehe..
Nou dan spit ik toch gewoon weer even drie pagina's door.....
Als je onder onderhoud kh's voor het slapen neemt maakt het niet uit, boven onderhoud slaat het eerder op als vet, maar ja.....
alles boven onderhoud slaat op![]()

ik heb nog last van me lies(van de abductor).
als het me rackpull/deadlift maar niet beinvloed ik ga waarschijnlijk rackpulls doen, voor de verandering lekker heavy gaan!

Oke voor mij geen probleem, alleen maar goed toch voor moi, moet die 75 halen hehe![]()

Leipe shit man; 2 trainingen per dag.
****ing hardcore.
Hoe'st met de crack, vertel me eens hoe enthousiast je erover bent?
Ik vind het ''lange'' wachten wel balen, want ik train thuis, dus ik zit ook echt een dik half uur niets te doen. Begin ook meestal te vroeg stiekem.
Na de training heb ik ook minder het gevoel alsof ik echt helemaal gesloopt ben, eerder van ''ja had nog wel een extra setje kunnen doen''.Ja, zo is het ook. Je kan nu al eenmaal niet alleen spiermassa gainen zonder er gratis een lovehandle'tje bij te krijgen![]()
, mag ook wel een beetje, het is toch winter hehe..
Kerel ik kan je geen karma geven voor die link in je handtekening uitleg, maar dat hou je tegoed![]()
Prima joh.Hahaha, lovehandles in de winter! Klinkt als een foute roman
Heb ook een proefje crack liggen, sterk spul? Krijg ik dan ook zo'n metamorfose?![]()

http://www.youtube.com/watch?v=AhVVQ9Ex7pEhttp://dearbloginheaven.files.wordp...ng-ugly-isnt-enough-demotivational-poster.jpg
sorry ik kon het niet laten buddy!