Fitness Seller

Ronniej's Log : ecto boy met gel in hairs achterover haar matje boy met door vader betaald ralph lau

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
Zo!

Squat dagje.

Squat
12x50kg
6x90kg
5x100kg
Toen opeens gebeurde er iets goed ( eindelijk ) in me knie ofso!!! Ik kon opeens weer wat dieper, normaal hielt me rechter knie dat tegen
4x5x90kg
Note: heerlijk dat van me knie, eindelijk iets goeds, het is nog geen fullsquat, maar elk stukje dieper is toch een stukje dieper, had gefilmt voor de check en nu is het een officiele parallel squat :o Hielt het gewicht even het zelfde, zat wel iets meer in maar durfde het even niet aan.

squat lockout
5x130kg
7x140kg
Note: puur voor de fun, was wel afzien :roflol:

Lekkere training, voel me benen echt goed/lekker! Hopen dat me knie zo geniaal blijft doen voor mij doen.

Ik heb trouwens knie''banden'' die warmte vast houden van MCdavid, dan worden me knieeen heel heet. Tijdens het basketballen heb ik geen last dan, maar kan ik hiermee squatten, ? ? ? ? ben bang dat ze dan worden afgekneld :o

Bisou:kiss:,
Ron

Ouwe squatter!

Gewoon lekker parallel aanhouden als dat nu fijn aanvoelt voor je :)

Ouwe squatter!

Gewoon lekker parallel aanhouden als dat nu fijn aanvoelt voor je :)

Voelt nu zeker fijn, blij dat ik wat dieper nu kan, schrok er wel een beetje van haha!!

Morgen
Schouders en triceps ( misschien ook rug )

Ook mijn eerst basketbal wedstrijd, oefenwedstrijd gewoon. Totaal geen conditie, dat merkte ik wel op de eerste 2 trainingen hahah.

btw.
Ook me eerste studeer dag. :D Stiekem wel zin in

Hey gringo!

Studeren is niet cool :P

Wooow, moest je niet werken dan ?

Haha ken ook.
Wat voor opleiding volg je ?

succes, nog 3 weken vakantie hier:D

hoe was je schooldag?

sorry voor lange afwezigheid, uitleg op log

succes, nog 3 weken vakantie hier:D

hoe was je schooldag?

sorry voor lange afwezigheid, uitleg op log

:thumb:
''Schooldag'' was wel chill, maar het is nog basis zooi. Zal zo je log ff checken.

Net klaar, nog opgepompt :sd:

Military press
30x6
50x5-Push press
40x6
52,5x4-Push press
41x6
Note: Niet zo sterk als in Frankrijk meer volgens mij, maar voelde wel goed. Moet de schouders er weer even laten inkomen.

Upright rows
30x6
40x8
45x8
30x20, pompuuuhhh!!
Note: Favo schouder oefening, voelde het allemaal lekker branden.

Toen maar iets gedaan wat ik nooit doe, achterkant schouders apart pakken. Gelukkig loopt deze niet achter en is gewoon lief blijven ''meegroeien'' ,voor zover je over groeien kan spreken bij mij :D!

Rear delts raise
10x10
10x10
Note: Ga er voortaan gewoon bij doen, kan geen kwaad, leuke oefening ook eigenlijk.

Clean
50x5
60x1
60x2
60x3
Note: Schouder voelde bij de eerste 60kg raar, wel nog een paar gedaan, bedoeling was 3x5. Jammer! Maar liever even rustig doen dan een blessure forceren. Had meer ingezeten.

Gehele training ging wel lekker, schouders lange tijd niet hard aangepakt. Ik ga van de week of morgen zelfs al even een schema maken, want die improviseren slaat ook nergens op ( wel beetje maar heb liever een schema :o ). Zal het schema posten als ik het af heb.
Triceps was trouwens ook het plan voor vandaag, naar morgen gedaan omdat ik dan ook borst ga doen heb ik net besloten!!!

Voeding; Zit per dag nog niet aan de 4k cal. ,maar voel me wel de hele dag vol, eet zoveel van het schema als ik kan. 4k is wel wat overdreven, want als ik niet train heb ik er maar 1,8k nodig :roflol: Hoef nou ook weer niet in de zieke bulk! Er gaat wel beetje bij beetje meer in. Geen frituur meer voor moi of Mac en zelfs geen KFC ( :( ) . We gaan ff normaal doen komende tijd met het eten haha.

Bedankt voor uw aandacht!

Bisou:kiss:,
Ron

Ow..voeding zit erg goed bij jou! Pfft..zo te zien heb je ook nog school:( Je vind je ritme er wel goed in zo te zien:)

Is die clean een gewone hang clean of powerclean?

Ow..voeding zit erg goed bij jou! Pfft..zo te zien heb je ook nog school:( Je vind je ritme er wel goed in zo te zien:)

Is die clean een gewone hang clean of powerclean?

Je weet niet hoe me voedingsschema eruit ziet, haha! Heb die van mrJ gejat @ voedingssectie, en hoeveelheden wat aangepast, want 5K :eek: Ritme komt ook wel goed nu ik school heb ja. Eigenlijk wel lekker dan, als het een gewoonte wordt is het ook minder vervelend, doe nu ook wat ik leuk vind, dus :D!

Hang Clean, zakken tot midden scheenbeen :thumb:

Squats gaan zeker lekker man! , iig zware upright row ook! Super , je gaat lekker vooruit.

Die lockout squats lijken mij ook leuk :), alleen zal dat niet lukken in mijn gym :(

Keep it up ronniejjjj!!

he man. Hoe bevalt je studie?

Squats gaan zeker lekker man! , iig zware upright row ook! Super , je gaat lekker vooruit.

Die lockout squats lijken mij ook leuk :), alleen zal dat niet lukken in mijn gym :(

Keep it up ronniejjjj!!

---------- Toegevoegd om 18:47 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:45 ----------

he man. Hoe bevalt je studie?

Nou, ik begin met basisbegrippen IT. Niet echt mijn ding computers, maar leer nu wel veel bij omdat ik echt n00b eerste klasse ben. Het is niet heel boeiend IT gedeelte maar het moet maar even. Niet een al te groot stuk gelukkig. Voor de rest kan ik niet wachten tot het rechten gedeelte komt en gewoon de bedrijfseconomische kant ( waar het toch omdraait haha ) aan de beurt is!
Heb alles doorgekeken dat wel, ziet wel wel alleen heel interessant uit :D

ZO dat ook weer ff gedaan

Net klaar.

Bench:
50kgx5
52,5kgx5
55kgx5
57,5kgx5
60kgx5
Note: Nog steeds een slappe bench, kan nog niet in me Rack benchen jammer genoeg, dus ff zonder spotter. Ook al is die nog slap hij ging wel lekker voor mij doen. :) Wel blij mee

Fly's @ flat bench
17kgx10
17kgx8
17kgx6
Note: Pumpin' jeweet, heerlijk me borst dood.

One arm tricep extension
one-arm-triceps-extension-arnold.jpg

Hello A'nold! :wave:
12kgx4 - haha was proberen waard.
7kgx12
7kgx12
8kgx12
Note: Langzaam uitgevoerd + helemaal diep = :(

Dips:
BWx12
BWx10
Note: Snel er achteraan gedaan :D

Lekkere training was het weer. Ik probeer ff een dik touw te regelen of wat anders zodat ik mijn favo tricep oefening kan doen : Tricep pushdown , knoop hem dan aan een DB en doen mijn Rack buizen ( die voor de safety :o ) hoog! Klaar is kees!

Tot morgen, dan weer benen, rug & biceps. Schema ben ik nog niet aan begonnen met maken trouwens, want ik heb ff meer gedaan voor school was toch bezig dusja:roflol:

Kom eens even kontkussen dan verdomme.

Bor
12x40kg
10x60kg
10x60kg
8x60kg
Note: Ging lekker, dat kwam ook opeens uit het niets.

Rack deadlifts
5x130
1x140-gelijk gevolgd door 10x100
Note: Nog steeds ophoog stukje zoeken, maar ging wel lekker!

Chinnen
10xBW
10xBW
8xBW
8xBW
Note: K*t oefening, maar je voelt hem goed.

Training overall: Jammerlijk genoeg nog geen verhoogstuk voor me deadlift, racked is die wel onder me knie, dus blijf hem zo even doen. Merk wel dat ik grip mis, omdat me handen gaan zweten, misschien ff magnesium kopen.

Ben trouwens voor Heren 1 gevraagd als bankspeler, lekker een extra basketball training erbij ook:)

Tot volgende keer maar weer,
:wave:

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven