XXL Nutrition

Ronniej's Log : ecto boy met gel in hairs achterover haar matje boy met door vader betaald ralph lau

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
  • #1.301
hopelijk blijft het werken voor jou bro;)

je gaat er echt hard op:D
ik voelde het niet eens ???

Al bijna 1 hele pot doorheen gejaagd dusja, en deze training ging juist echt goed :D! Zitten nog wel paar trainingen in. Morgen nieuwe bestellen denk ik.

Ja dat is dus het rare van die dingen :roflol: ene wel andere totaal niet.

whoopwhoop PR gratz ermee :D gaat beter en beter kerel, blijven gaan zo

Goed gepompt je weet tog swa!

Hoe'st met de Crack, geef nog eens een review? Op hoeveel scoops zit je?

• #1.304
whoopwhoop PR gratz ermee :D gaat beter en beter kerel, blijven gaan zo

Dankje Tim. Beter blijft het inderdaad zo gaan :D

Goed gepompt je weet tog swa!

Hoe'st met de Crack, geef nog eens een review?

Dankje ijzerbaas!

Reviewtje ?

Vandaag weer een goed voorbeeldje van het goedje. Nam het half uurtje na me eten, begon na klein half uurtje weer redelijk te kriebelen. Kreeg er weer zin in. Begon op te warmen met me bench en die trok die 67,5 makkelijk. Gek in me zei ''70kg doen''. Trok die 5 er weer uit en daarna gewoon nog een keer.

Kijk verschil met vorige training

vorige training:
65x5
67,5x5
65x4
62,5x5
50x10

training van net:
67,5x5
70x5
70x5
67,5x4
60x7

Duidelijk dat aardig wat beter ging :roflol:.. Zo is eigenlijk wel elke training.

Gelukkig is het ook nog aardig te zuipen, niet zo smerig gelukkig als bijv. NanoVapor of andere zooi.

Had dit keer ook echt een lekker pomp, normaal valt die wel mee eerlijk gezegd. Na me training was ik gesloopt, maar stiekem had ik nog zin om iets te doen, heb het er maar bij gelaten.

btw.
Max 2 scoops voor mij dan.

gefeli met pr op bench, moet me zelf ook is potje pindabaas gaan halen. :p

altijd leuk als je denkt dat er een bepaald gewicht op zit en je komt er later achter dat het meer was, PR guarantee

---------- Toegevoegd om 22:56 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:55 ----------

of gewoon een dikke fail, in dit geval niet

• #1.308
altijd leuk als je denkt dat er een bepaald gewicht op zit en je komt er later achter dat het meer was, PR guarantee

---------- Toegevoegd om 22:56 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:55 ----------

of gewoon een dikke fail, in dit geval niet

Ja, dacht echt LOL wtf ben ik zo op. Zat er per ongeluk 60kg op.
60x3 sowieso meer dan die 52,5x5 pr dat wel. Stiekem wel een faal, moet je nagaan als ik het niet had getrokken, :roflol:

Ah gvd, 70kg bench alweer... Hoe moet ik dat nou toppen woensdag :(

3x5x66 staat op het menu, langzaam opbouwen he :)

Dankje Tim. Beter blijft het inderdaad zo gaan :D

Dankje ijzerbaas!

Reviewtje ?

Vandaag weer een goed voorbeeldje van het goedje. Nam het half uurtje na me eten, begon na klein half uurtje weer redelijk te kriebelen. Kreeg er weer zin in. Begon op te warmen met me bench en die trok die 67,5 makkelijk. Gek in me zei ''70kg doen''. Trok die 5 er weer uit en daarna gewoon nog een keer.

Kijk verschil met vorige training

Duidelijk dat aardig wat beter ging :roflol:.. Zo is eigenlijk wel elke training.

Gelukkig is het ook nog aardig te zuipen, niet zo smerig gelukkig als bijv. NanoVapor of andere zooi.

Had dit keer ook echt een lekker pomp, normaal valt die wel mee eerlijk gezegd. Na me training was ik gesloopt, maar stiekem had ik nog zin om iets te doen, heb het er maar bij gelaten.

btw.
Max 2 scoops voor mij dan.

Zekers lekker, smaakt naar Fanta. :cool:

---------- Toegevoegd om 23:41 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:40 ----------

3x5x66 staat op het menu, langzaam opbouwen he :)

Hoe krijg je 1kg op de bar?

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven