MuscleMeat

Rookie Powerlifter

meaantje

Colossal Veteran
10 jaar lid
10.000 berichten
Waardering
4.991
Lengte
1m83
Massa
64kg
hey,

Mijn eerste post op dit forum :)

Ik ben 3.5 maanden begonnen met liften. Ben het enorm leuk gaan vinden en heb het serieus aangepakt. Ben nu op een aangepaste stronglifts 5x5 routine. Ik ben intussen een van de sterste squatters in mijn gym.

Nou lijkt het mij leuk een keer aan een wedstrijd mee te doen. En daar heb ik een paar vragen over.

Ik heb het regelement gelezen maar ik word er niet echt wijzer van wat betrefd de leeftijds catogorien. Ik ben nu 18 en word in augustus 19. Ben ik junior of subjunior?

En weten jullie mischien een leuke wedstrijd/meet over een paar maandjes? Ik zag dat het NK in mei is maar NK is denk ik voor mij nog een beetje te vroeg ;) Ik wil mijzelf daar niet voor schut zetten. Ik hoop veel progessie nog te boeken deze maanden. Hoe veel progessie zal ik nog kunnen maken (blijft progessie linear het eerste halve jaar?).

Junior
Gewoon NK doen, misschien keer met ervaren jongens meetrainen dan is het zeker raw niet zo lastig. Jezelf voor schut zetten doe je nooit.

Laatste vraag is niet te beantwoorden

• Topic Starter Topic Starter
Junior
Gewoon NK doen, misschien keer met ervaren jongens meetrainen dan is het zeker raw niet zo lastig. Jezelf voor schut zetten doe je nooit.

Laatste vraag is niet te beantwoorden

dank voor je reactie. Had gehoopt nog sub-junior te zijn haha.

Ik train nu in mijn sportschool met andere serieuze gasten. Maar niet echt ervaren gasten die meets doen enzo. Zou idd wel handig zijn om een keer met een paar evaren gasten te praten/trainen.

Ik hoop in mei op de 83kg te zitten. Mijn doel is toch wel om 220kg+ te squatten. Maar ik weet niet of dat te ambiteus is.

40kg in 3 maanden is beetje bizar

Squat je wel diep genoeg?

Laatst bewerkt:
netjes hoor! vooral met dat gewicht! en de diepte is goed!

Wel je wraps vastmaken he :)

Denk dat je dan beter andere wraps kunt halen. Wraps met klittenband zijn nou niet je van het

de andere wraps waren uitverkocht. tfw ongeduldig.

wat voor programma zou ik het beste kunnen doen om optimale resultaten in mei te behalen? Gewoon op stronglifts blijven of swichen naar iets als smolov?

check [Link niet meer beschikbaar]

---------- Toegevoegd om 17:07 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:06 ----------

bij calculators

Damn zieke progressie op de squat, wat zijn je andere lifts?

Shit man wat een belachelijke squat binnen een jaar bijna 2.5x bw is echt goed man!

Heb jij je training vooral gefocused op squats? Aangezien je squats veel kg doet maar je bench loopt in verhouding beetje achter?

ik doe stronglifts 5x5. Dus 3 maal per week squatten en slechts 1.5 keer per week bench. Ben nu 3 keer per week gaan benchen

mn bench was veel lager toen ik voor het eerst in de gym kwam dan mn squat.

Eerste keer was 40kg bench vs 90kg squat

edit:
http://forum.dutchbodybuilding.com/f81/op-naar-mn-eerste-lifting-wedstijd-360852/

ik heb net een log aangemaakt.

Laatst bewerkt:
Mooie squats :) doe zo verder

Terug
Naar boven