AndroidHealthClinic

Rory538 log

• Topic Starter Topic Starter
rot training gehad was de hele dag al ziek probeerde toch te trainen maar het ging niet probeerde te deadliften maar ik had laat gegeten dus ik stond ook nog op het punt om over te geven.

Volgende keer beter Maandag heb ik wat recht te zetten en ik ga er maandag voor om een pr te halen. Nu ga ik slapen,hopelijk voel ik morgen al wat beter.

rot training gehad was de hele dag al ziek probeerde toch te trainen maar het ging niet probeerde te deadliften maar ik had laat gegeten dus ik stond ook nog op het punt om over te geven.

Volgende keer beter Maandag heb ik wat recht te zetten en ik ga er maandag voor om een pr te halen. Nu ga ik slapen,hopelijk voel ik morgen al wat beter.

Bijt je niet te vast op die pr echt zo gebeuren er verrekingen of scheuren. IK had et ook eens k*t training erna gemotiveerd en oeps lekker veel rugpijn bij pr op me deadlift :S

Hee Rory, kom op man, je hebt mij geholpen om 3 PR's te halen toen ik even in een dipje zat; GO FOR IT, NO PAIN.
Maandag heb je je record, alleen zoals Nico al zei: pin je er niet te veel op vast.
Het gaat je zeker lukken. Om wel PR gaat het je vooral???;):D

Benen:
squat:5x71 5x71 5x71 volgende keer ga ik omdat het te zwaar voor mijn onderarmen gewoon hoger in gewicht en dan 1 of 2 reps dat ik wel in kracht vooruit ga in mijn benen. En als ik mijn press rack heb dan ga ik normaal squaten
calf raise 8x71 8x71

Borst:
bench press: 12x34 8x39 8x41,5 5x46,5 5x49 4x51,5 de vijfde mislukte zat 15seconde maar op een punt nog paar centimers voor dat ik mijn armen zou strekken maar lukte niet meer dus volgende keer maar
flyes 12x 10,5 12x13

Biceps:
dumbbell curl: 8x10,5 8x10,5 5x13 5x13 strikt uitgevoerd eigenlijk preacher curls ik he voor barbell curl niet genoeg ruimte op mijn schuine bankje om een goede preacher curl te doen

zeer goede flyes en curls!

Ik heb woensdag getraind ging goed maar weet ik niet wat het gewicht was.
Vandaag ook getraind nah geprobeerd te trainen bij de bench press gelijk al gestopt had last van mijn schouder. Ik weet niet waardoor dit komt iedegeval niet van de vorige training. voelde het al bij 15x24 opwarming.

weten jullie wat het kan zijn?

Het kan zoveel zijn Rory. Als iemand zegt dat hij weet waaraan het ligt adh van die informatie dan istie full of shit :). Schoot het er in, of kwam het geleidelijk? Lijkt het de spier te zijn, de aanhechting of gewricht? Bij welke bewegingen voel je het, etc.

het is de voorste schouderkop en ik voelde het al toen ik de barbell vast had. dalen tot aan mijn borst voelde ik niks. en omhoog duwen voelde ik het weer

Zijn er nog andere bewegingen waar je het mee voelt of is het voornamelijk met de flat bench press? Voel je het ook als je geen gewicht gebruikt? Zoals je het vertelt lijkt het er een beetje op dat het licht verrekt is. Misschien dat je net een wat ongecontroleerde beweging maakte, of dat de spieren nog te koud/slecht doorbloed waren. Ik ben geen dokter/therapeut, maar met dit soort dingen krijg ik meestal het advies: goed warm houden, wel in beweging houden, maar niet rekken, en dan weer voorzichtig opbouwen zodra de pijn eruit is. Als het aanhoudt, of als je er erg veel last van hebt, zou ik er even mee naar ome dokter gaan.

het is was een verkeerde uitvoering van de bench press geweest omdat ik eerst de dumbbell bench press gewend was. Het kwam steeds bij de setjes laag in gewicht die ik snel uitvoerde en niet goed. Dit gebeurde trouwens de tweede keer bij een begin setje van 14kilo ik ga maandag beginnen met rug,schouders, triceps schouders laat ik nog achterwege deze hele week en volgende week ga ikgoed benchen.

Vandaag weer getraind na 2 weken en ging goed ik heb alleen borst getraind want ik heb mijn schema meer verdeeld in verband met te weinig tijd op een dag.

dag 1borst

bench press
flyes

dag 2 biceps

seated hammer curl
preacher curl

dag 3 schouders

military press
upright rows
shrug

dag 4 rug

deadlift
chin-ups
bent-over rows

dag 5 triceps

skull crushers
close grip bench press

dag 6 benen

squat
calf raise
step-ups
lunge

dat press rack hebben ze nog steeds dus kan nog steeds niet goed benen trainen.

mijn training van vandaag:

bench press:15x14 15x24 8x34 5x44 5x54
flyes: 10x8 10x10,5 7x13

het rusten heeft mij blijkbaar goed gedaan bench press was eerst 4x51,5
morgen ga ik dus mijn biceps trainen.

Blij dat je weer terugbent; hopelijk gaat het weer wat beter met je schouders. Pas wel goed op.:D

training van eergister: biceps heb ik toch een beetje omgegooid naar
barbell curl
en dumbbell curl dit omdat ik zittend curlen niet echt lekker vind gaan

barbell curl: 10x14 10x19 8x24 3x29
dumbbell curl: 10x8 5x13 5x13

training van gister dag 5 en dag 3 omgegooid had perongeluk die nog verkeerd staan dus triceps getraind

skull crushers: 12x14 10x19 8x24 5x29 5x31,5
close grip bench press: 15x14 10x24 8x34 5x44

training van vandaag: rug

chin-ups 6x 8x 6x
deadlift: 10x74 5x84 5x94 1x109
bent-over-rows 15x14 10x24 10x34 5x44

training van vandaag:

military press: 15x14 10x24 8x34 6x39 1x44
shrugs: 8x64 1x74
upright rows dumbbell: 10x10,5 5x15,5

shrugs heb ik 4 keer geprobeerd om de stang in me handen te houden maar lukte niet met mijn onderarmen vanwege deadlift gister misschien verander ik dan wat aan de indeling van mijn schema.

upright rows vind ik toch niet zo een fijne oefening ik denk dat ik die vervang hebben jullie nog suggesties

front raise dumbbell of barbell = vervanging en neck press miss!

SUCCES ERMEE ZIET ER GOED UIT(y)

korte en sterke training nice!

korte en sterke training nice!

zo goed was mijn schouder training niet.

benen nog niet gedaan die doe ik morgen dat mijn vader en degene waarmee ik train tegelijkertijd de gewichten op doen want dan heeft mijn vader tijd. Ik heb al een press rack besteld heb niet meer ruimte maar dat duurt nu al 8 of 10 weken, maar ik heb al wat nieuws gezien wat ik denk ik dan neem past net denk ik.

gisteren borst getraind:
bench press: 12x24 10x34 8x44 5x54 1x59
flyes: 12x8 12x10,5 12x13 8x13

vandaag biceps

morgen benen en triceps.

Laatst bewerkt door een moderator:
gisteren biceps

dumbbell curl: 10x8 10x10,5 5x13
barbell curl: 10x19 6x24 3x29

training van vandaag (mijn vader trainde mee)

close grip bench press: 10x24 10x34 8x39 4x44
skull crushers: 10x19 10x24 8x29 5x31,5 3x34

heb ook mijn benen getraind maar nog op techniek. Techniek werd het derde setje squats beter maar deze maand maak ik stapjes van 5 omhoog

ik doe rug zaterdag en misschien hou ik dat zo had gister geen tijd en dan doe ik benen woensdag wat ik vorige training heb gedaan.

vandaag worden wel de schouders getraind

hallo dbb

Ik heb een tijdje iet gepost druk gehad met school, maar ik heb wel doorgetraind. zo heb ik een aantal pr gezet. volgende week hou ik rust omdat het schema toch veel vergt omdat je toch je andere spieren bij sommige gebruikt die je al getraind hebt. Ik heb weer meer tijd dus ga ik weer drie keer per week maar meerdere spiergroepen tegelijk.

Terug
Naar boven