Fitness Seller

Roth's Log 2.0

Ziet er goed uit baas! Flink droog en dikke v-shape! 5k kcals :roflol: Dat wordt lekker stampen met dat voer.

6x per week trainen. Dajum! In dat studentenhuis daar gaat het motto 'less = more' iig niet op. Ben benieuwd naar je voeding en trainingsschema, zodat ik daarover kan gaan zeiken en mierennken.

Zie je sowieso morgen in de gym baas, BEEFCAKE!!!

• Topic Starter Topic Starter
Boeiend die 78kg, je ziet er nu gewoon goed uit.

Zou er een cleanbulk van maken

True that, sir. Heb de afgelopen maanden rond de 4000kcal gezeten en ben geen gram vet aangekomen, zou durven zeggen dat ik zelfs droger ben geworden. Vandaar dat ik ga knallen op 4900.

Ziet er goed uit baas! Flink droog en dikke v-shape! 5k kcals :roflol: Dat wordt lekker stampen met dat voer.

6x per week trainen. Dajum! In dat studentenhuis daar gaat het motto 'less = more' iig niet op. Ben benieuwd naar je voeding en trainingsschema, zodat ik daarover kan gaan zeiken en mierennken.

Zie je sowieso morgen in de gym baas, BEEFCAKE!!!

Hell ya brother! Ipv één of andere latijnse naam boven de deur hangen we binnenkort gewoon een "Go hard or go home" bord op.

In de bijlage mijn voedingsschema (let niet op de tijden, klopt geen **** van). Ben benieuwd wat jullie ervan vinden. Heb overigens totaal geen moeite om al dit eten weg te krijgen & verwacht niet heel veel aan te komen. Als dat wel het geval is verlaag ik gewoon weer een beetje.

Bijlagen

5 hele eieren?

Met iets meer massa btw gewoon mijn streven :D

Whaha wat een bergen vreten baas. Hoe krijg je het weg man, al die gekke rijst! Tjezus man is dit het vietcong guerrilla warfare dieet?! Verder prima schema, al zit je wel wat laag in je vetten. Neem je geen visolie caps of lijnzaadolie oid? Sowieso is het wel makkelijk in de bulk om wat lepels lijnzaadolie toe te voegen, instant kcals. Ik neem aan dat hier nog wat groenten bij zitten? Het is niet echt een verplichting ofzo, en je zal het al zwaar genoeg hebben met het naar binnen hameren van 5k aan kcals, maar op zich zouden wat groente wel prima zijn voor wat vitamientjes enzo.

Eten gewoon puur als middel beschouwen. Verstand op nul en gewoon naar binnen werken. Geef het wel hier en daar wat meer smaak door het bijvoorbeeld in soja saus te bakken of wat van die wok essentials saus van Go-Tan erdoorheen te gooien. Alhoewel ik moet zeggen dat ik met regelmaat de pepernoten niet kan weerstaan:p...

Met iets meer massa btw gewoon mijn streven :D

Geef me een paar maanden en dan zit het eraan haha. Thanks bro!

Whaha wat een bergen vreten baas. Hoe krijg je het weg man, al die gekke rijst! Tjezus man is dit het vietcong guerrilla warfare dieet?! Verder prima schema, al zit je wel wat laag in je vetten. Neem je geen visolie caps of lijnzaadolie oid? Sowieso is het wel makkelijk in de bulk om wat lepels lijnzaadolie toe te voegen, instant kcals. Ik neem aan dat hier nog wat groenten bij zitten? Het is niet echt een verplichting ofzo, en je zal het al zwaar genoeg hebben met het naar binnen hameren van 5k aan kcals, maar op zich zouden wat groente wel prima zijn voor wat vitamientjes enzo.

:roflol::roflol::roflol: ****ing baas haha.

Voor andere, mocht je het interessant vinden; de sups die ik gebruik: visolie, glutamine, calcium, magnesium, biergist en zink.

feel your pain brah. heb letterlijk hetzelfde meegemaakt.
Ben in drie maanden tijd door feesten en gewoon 0 training 10 motherfokking kg afgevallen. Vooral tomorrowland hakte er in bij mij. ifyouknowwhatimean.jpg

zit inmiddels alweer bijna allemaal erop door 2 maanden hardcore trainen en vooral eten.

Eten gewoon puur als middel beschouwen. Verstand op nul en gewoon naar binnen werken. Geef het wel hier en daar wat meer smaak door het bijvoorbeeld in soja saus te bakken of wat van die wok essentials saus van Go-Tan erdoorheen te gooien. Alhoewel ik moet zeggen dat ik met regelmaat de pepernoten niet kan weerstaan:p...

Geef me een paar maanden en dan zit het eraan haha. Thanks bro!

:roflol::roflol::roflol: ****ing baas haha.

Voor andere, mocht je het interessant vinden; de sups die ik gebruik: visolie, glutamine, calcium, magnesium, biergist en zink.
Ik at ook 2.5 jaar strict heb wel ****ing junk gegeten laatste tijd maar ben niet echt dikker op geworden, vandaag al 2 snickers gegeten, maja ik heb echt erge maagproblemen zit nu op de 2400 kcal en als ik nu wat eet ga ik srs heel de dag maagpijn krijgen -_- we zijn volgens mij ook nog evenlang en je eet 1700 kcal meer lol

Goed fysiek kerel, hele verandering;)

Goed fysiek kerel, hele verandering;)

Thanks dude, begin nu na al die jaren ook eindelijk met een half goed gevoel in de spiegel te kijken. Zit erover na te denken om weer te gaan loggen en anders post ik over een paar weken wel weer een foto, gaat wel lekker atm.

Ja gewoon doen, ik begin ook weer :)

hoeveel woog je begin van je cut?

Het log leeft weer. Succes komende tijd man, denk dat je zo weer op je oude niveau zit.

Ja gewoon doen, ik begin ook weer :)

hoeveel woog je begin van je cut?

Voordat ik ziek werd woog ik rond de 85kg. Toen teruggezakt en vanaf daar weer gaan bouwen en eigenlijk de hele tijd zo droog gebleven.

Het log leeft weer. Succes komende tijd man, denk dat je zo weer op je oude niveau zit.

Thanks bro, ben er ondertussen alweer overheen aan het gaan.

Zal voor de grap eens een training posten, was vandaag aan het beesten:
Incline db press:
10 x 30
8 x 40
6 x 44
4 x 48
3x 52
De laatste set zijn qua diepte niet denderend, maar eerste oefening wil ik gewoon heavy gaan.

Flat db press:
15 x 20
15 x 24
15 x 26
13 x 28
13 x 30
5 x 40
7 x 40 (iemand hielp met omhoog halen)
5 x 40
15 x 30

Lever Chest Press (zo'n nautilus apparaat):
10 x 64
10 x 71
10 x 77

Cable fly
15 x 32
15 x 32
15 x 32

Side raise:
5 x 15 x 6

Gisteren onder hevige aanmoediging, waarvoor grote dank, van grotesjaak een flinke squat sessie gezet en geëindigd op 5 x 150. Begint de goede kant op te gaan, 5000kcal doet me goed.

Terug
Naar boven