MuscleMeat

Roth's Log 2.0

• Topic Starter Topic Starter
nette body heb heel lang niet in je log gekeken nu maar abbo :d

Thanks bro. Heb mijn log ook wat verwaarloosd, maar ga het vanaf maandag weer goed bijgehouden.

hoelang train je al meneer roth?

21 maanden geleden was ik een scharminkel van 70kg. Had daarvoor wel al een jaar onregelmatig de gym bezocht maar alleen borst, armen en rug getraind. Niet noemeingswaardig imo.

Had er meer uit kunnen halen, maar heb de afgelopen zes maanden meer waarde gehecht aan een goede start van mijn carierre dan autistisch al het contact uit de weg gaan om maar aan mn voeding te komen.

Cool dat je weer gaat loggen!:)

Nog een leuke foto van vakantie:
18d4k7.jpg

Damn, 20kg op nog geen 2 jaar is toch mooi hoor :D autist of niet, we aanvaarden je zoals je bent :heart:

wut???

Had er meer uit kunnen halen, maar heb de afgelopen zes maanden meer waarde gehecht aan een goede start van mijn carierre dan autistisch al het contact uit de weg gaan om maar aan mn voeding te komen.

There's more to life than getting big. Suc6 bro :)

Damn, 20kg op nog geen 2 jaar is toch mooi hoor :D autist of niet, we aanvaarden je zoals je bent :heart:

wut???

Mn stats kloppen nu niet meer. Weeg nu 85kg op 11% o.i.d.

There's more to life than getting big. Suc6 bro :)

Thanks kerel. Bekijk net je foto's, nette progressie gemaakt!

Training van gister:
Erg rustig gedaan omdat ik geen zin had om krom te lopen van de spierpijn, stelt ook niet heel veel voor dus.
Chin-Up
3 x 10 x BW

Deadlift
3 x 10 x 100

T-bar Rows
10 x 30
10 x 45
10 x 60

Lever Underhand Pull (plate loaded)
10 x 50
10 x 50
10 x 70

Seated Wide Grip Rows
10 x 41
10 x 46
10 x 50

Anyways:
Vanaf vandaag is het weer volledig dedication. Afgelopen week wel beter gegeten maar nog niet goed genoeg. Geen gecheat meer en volledig aan het voedingsschema zoals ik dat gepost heb op de vorige pagina.
Vandaag borst en morgen benen nog even rustig aan trainen en vanaf dinsdag ga ik weer lekker knallen. Daarbij pak ik zeker een uur en wellicht meer cardio in de week om mijn conditie op peil te houden en vp niet al te rap te laten stijgen.

Laatst bewerkt:
wel flink wat er af bro! nice!

ziet er beter uit maar zou iemand van je fam pics laten nemen

Nice broski!Lijkt wel minder dan 11% btw?

wel flink wat er af bro! nice!

Thanks bro, wil een beetje rond dit vp blijven hangen.

ziet er beter uit maar zou iemand van je fam pics laten nemen

Was ook gewoon even een foto om de huidige status te laten zien na mijn vakantie. Ga nu weer bikkelen dus zal binnenkort weer goede foto's posten.

Nice broski!Lijkt wel minder dan 11% btw?

Thanks dude! Zou je denken? Heb het niet gemeten, dus het zou iets lager kunnen liggen maar ik denk dat 11% een redelijk goede schatting is.

Ziet er erg goed uit Roth!

Welke pag staat je huidige voeding en trainingsschema? K er dan van leren :)

Welke pag staat je huidige voeding en trainingsschema? K er dan van leren :)

Ik doe op dit moment niet zoveel speciaals, ben gewoon lekker aan het bouwen.

Wat ik eet op een dag, geen idee wat de e/k/v verhoudingen zijn.

60gr brinta
50gr whey

3 bruin volkoren boterhammen
150gr kipfilet

150 gr tonijn uit blik
150 gr rijst

500 gr magere kwark

3 bruin volkoren boterhammen
150gr kipfilet

avondeten, doorgaans gewoon een maaltijd met minimaal 150gr vlees.

200 gr kipfilet
100 gr rijst

500 gr magere kwark

De tweede maaltijd van boterhammen en rijst ga ik vervangen door 150gr rijst met 150gr pangafilet. Daarnaast pas ik de carbs gewoon aan op gevoel. Zit de ene week hoger dan de andere, af en toe doe ik er wat cardio bij. Wil gewoon tussen de 9 en 13% blijven, geen zin meer in die keiharde bulk. Weet zeker dat ik op die manier meer zou kunnen gainen, maar ik zit nu zelf lekker in mijn vel en bishes be mirin hard.

Trainingsschema op dit moment:
Benen:
Squat
Stiffed Leg Deadlift
Lunges
Lying Leg Curl
Standing Calf Raise (doggcrap manier, groeien mn kuiten als kool op)
Seated Calf Raise

Armen:
Close grip bench
Dumbbell curl
Skullcrushers
Incline hammer curl
Cable kickbacks
Lever preacher curl
One hand pulldown vs one hand cable curl

Schouders:
Shoulder press
Lying Cable Upright rows
Underhand Front Raises
Side Raise
Facepulls
Bent over lateral raise

Rug:
Deadlift
Chin-ups
Dumbbell rows
Seated (wide grip) rows, 2 sec hold
Seated rows
Barbell shrugs

Borst, net getraind dus zal gewichten erbij zetten als indicatie, tussen haakjes is de hoeveelheid met hulp.
Incline db press
10 x 26
8 x 34
6 x 38
7 (9) x 42

Db press
10 x 26
8 x 30
6 x 34
9 (10) x 38

Incline db fly
10 x 16
8 x 18
8 x 20
8 x 22

One hand cable fly
10 x 9
8 x 14
8 x 19
8 x 24

Chest press
10 x 80
8 x 100
8 x 120
6 x 120
Ging wel erg lekker. Volgende week weer verhogen met top gewichten, die ik nu toevallig met veel reps doe; wat een teken is dat ik moet verhogen.

Zal eens kijken of ik aan mijn bro kan vragen om fatsoenlijke foto's te maken eerdaags om een idee te geven van mn shape. Weeg nu zo'n 87kg, sta lekker droog. 's Ochtends zelfs twee aders op mn onderbuik, maar wordt vaak redelijk bloated gedurende de dag; denk door het brood, vandaar dat ik wil minderen daarin.

Gewichten boeien me overigens niets meer, ik hou nog wel steeds alles netjes bij om mijn progressie te monitoren - maar ik probeer gewoon 100% voor de perfecte uitvoering te gaan (op het laatste setje na bij compound oefeningen, waar ik iets meer beuk)

Nice man was k maar ripped, je let niet op de cals etc kon ik dat maar ook doen :fuu: ik stress me of ik voldoende binnenkrijg elke dag

Nice man was k maar ripped, je let niet op de cals etc kon ik dat maar ook doen :fuu: ik stress me of ik voldoende binnenkrijg elke dag

Ik eet heel strict hoor. Ik snoep (vrijwel) niet en eet ook echt alleen wat ik moet eten op een dag. Maar ik moet wel toegeven ik erg makkelijk vet kan verbranden.

Hoe ik het persoonlijk heb ervaren en als ik je een tip mag geven; Laat dat hele gebeuren gaan man. De weegschaal, het berekenen van kcals - het maakt je gek in je kop. Tenminste, bij mij. Op een gegeven moment was ik zo obsessed met de weegschaal dat als ik 0,5kg minder woog dan de vorige dag dat een avond kon verpesten.

Beste advies wat ik je kan geven: Ga opzoek naar een voedingsschema wat voor jou werkt. Ik ben gewoon gaan bouwen vanaf mijn cut schema. Dus ik hield mijn cut schema aan en kwam tot de conclusie dat als ik dat at ik makkelijk vet verloor met gering verlies aan spiermassa. Ben ik langzaam iets gaan verhogen en verhogen en toen kwam ik op mijn behoefte uit. Merkte gewoon dat ik niet droger werd, niet omhoog ging in vetpercentage maar wel langzaam progressie maakte. Vanaf daar ben ik weer wat gaan verhogen tot op wat ik nu ziet, wat er wel voor zorgt dat ik ook aankom in vp. Maar dat counter ik weer daar af en toe wat low carb dagen ertussen te doen en/of te cardioen.

Nou ben ik zelf geen beer ofzo; dus in hoeverre dit een goed advies is, is dan weer een tweede; maar kijk wat je er mee doet haha

Waarom pak je zoveel oefeningen per spiergroep? Is een normaal splitt schema niet voldoende? Van waar de keuze op dit schema.

Ik ben benieuwd.

Waarom pak je zoveel oefeningen per spiergroep? Is een normaal splitt schema niet voldoende? Van waar de keuze op dit schema.

Ik ben benieuwd.

Heb van alles geprobeerd in de twee jaar dat ik nu train en dit werkt het beste voor mij. Nou moet ik zeggen dat ik fullbody of een LB/UB variant nog niet geprobeerd heb, maar dat daar mijn interesse ook niet echt ligt. Dus puur op gevoel..

Heb van alles geprobeerd in de twee jaar dat ik nu train en dit werkt het beste voor mij. Nou moet ik zeggen dat ik fullbody of een LB/UB variant nog niet geprobeerd heb, maar dat daar mijn interesse ook niet echt ligt. Dus puur op gevoel..

Oke lekker bro.
Vind het knap dat je alles goed voor elkaar hebt en dat op je eigen gevoel. Net zoals je voeding schema.

Oke lekker bro.
Vind het knap dat je alles goed voor elkaar hebt en dat op je eigen gevoel. Net zoals je voeding schema.

Thanks bro, appreciate that. Ik weet overigens zeker dat het beter kan hoor, maar ik probeer vooral een werkbare situatie voor mezelf te creëren omdat ik wel van het leven wil genieten en veel ambities op professioneel vlak heb.

Terug
Naar boven