Little Daddy
Monstrous Giant
- Waardering
- 711
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
nette body heb heel lang niet in je log gekeken nu maar abbo :d
Had er meer uit kunnen halen, maar heb de afgelopen zes maanden meer waarde gehecht aan een goede start van mijn carierre dan autistisch al het contact uit de weg gaan om maar aan mn voeding te komen.

Damn, 20kg op nog geen 2 jaar is toch mooi hoorautist of niet, we aanvaarden je zoals je bent
wut![]()
ziet er beter uit maar zou iemand van je fam pics laten nemen
Welke pag staat je huidige voeding en trainingsschema? K er dan van leren![]()
Nice man was k maar ripped, je let niet op de cals etc kon ik dat maar ook doenik stress me of ik voldoende binnenkrijg elke dag
Waarom pak je zoveel oefeningen per spiergroep? Is een normaal splitt schema niet voldoende? Van waar de keuze op dit schema.
Ik ben benieuwd.
Heb van alles geprobeerd in de twee jaar dat ik nu train en dit werkt het beste voor mij. Nou moet ik zeggen dat ik fullbody of een LB/UB variant nog niet geprobeerd heb, maar dat daar mijn interesse ook niet echt ligt. Dus puur op gevoel..
Oke lekker bro.
Vind het knap dat je alles goed voor elkaar hebt en dat op je eigen gevoel. Net zoals je voeding schema.