- Waardering
- 279
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Je kunt niet weten of het geen zin had als je niet weet wat er gebeurd was zonder hen...die gek had wellicht genoeg kogels om heel wat meer slachtoffers te maken...
Je kunt niet weten of het geen zin had als je niet weet wat er gebeurd was zonder hen...die gek had wellicht genoeg kogels om heel wat meer slachtoffers te maken...
Had mn reactie te snel geplaatst.
Volgende keer kapot knuppelen en ver weg van je huis dumpen. Werd mij althans altijd als tip gegeven.

Je mag een arrestatie verrichten met daarbij het gebruikte geweld.
Mijn motor was toen gejat, en ik vroeg aan die agente, als ik em tegenkom. Hoe moet ik em eraf slaan. Want als ik em zie rijden sla ik em eraf! Of ben ik dan de pineut dus zij zei: "Je mag een arrestatie verrichten met daarbij het gebruikte geweld, niemand hier die je dat kwalijk neemt"
Dus op inbraak moet voortaan de doodstraf staan volgens jou? Mag hopen dat je het niet echt meent..![]()
Dus op inbraak moet voortaan de doodstraf staan volgens jou? Mag hopen dat je het niet echt meent..![]()

Volgende keer kapot knuppelen en ver weg van je huis dumpen. Werd mij althans altijd als tip gegeven.
[/COLOR][/B]
Martelen daarentegen vind ik onetisch. Het moet blijven bij de dader uit te schakelen en niets meer punt.