XXL Nutrition

Review RPM - Applied Nutriceuticals

Beoordeling:
star10.png
10/10 ++ Aanrader

• Soort supplement: Testosteron-booster
  • Wat is de werking van dit supplement volgens de producent?

RPM™ – A Breakthrough Pre-Workout formula in a class by itself: the world’s first Anabolic-Cognitive Energy System Enhancer (A-CESE): (Anabolic + Cognitive Psy-Stimulant)

RPM delivers:

- Explosive energy without the jitters
    - Intense mental focus
    - Measurable strength increases
    - Unparalleled pumps
    - Suppressed estrogen
    - Increased testosteron
    - Thermogenic fat metabolization

• Voor welk doel gebruik je dit supplement vooral? Cutten en bulken
  • Hoe lang heb je het supplement gebruikt? Ong 30 dagen, ben nog altijd bezig met mijn 1ste potje.
  • Hoe is de smaak van dit supplement? nvt
  • Welke dosis heb je gebruikt? 3 caps 45min. voor de training
  • Waar heb je het supplement gekocht? suprememuscle.com
  • Welke extra voordelen gaf deze winkel?
  • Wat heb je voor dit supplement betaald? $29.99
  • Zou je dit supplement in de toekomst opnieuw kopen? Ja. Ja, ik heb zelfs nog een potje staan. Dit product geeft je lekker energie, maar geen nerveus gevoel zoals bij Venom Hyperdrive 3.0 of Hydroxycut Hardcore.

Mijn review:

Doseringstabel

Directions:
BodyWeight Capsules per day
>140 lbs 1

140 lbs - 160 lbs 2

160 lbs - 180 lbs 3

180 lbs - 200 lbs 4

200+ lbs 5

Goed supplement, 1 van de weinige die werken bij mij.
Geeft energie voor de training, focus en agressie.
Je zweet ook meer...
Het is ook eens iets anders dan al die pre-workout cocktails die op men maag liggen voor het trainen, nu neem ik gewoon 3 caps pre-workout en gaan met die banaan!

Grtz

product_rpm_big.jpg

als dat het geval was zouden men ballen klein gebleven zijn want heb het in de pct gebruikt ;)
ballen zijn weer mooi op formaat dus betwijfel ten zeerste dat er anabolen inzitten ;)

Haha mooi argument idd. Ik heb gisteren getraind met Drive in Combinatie met CEE. Training ging erg lekker, had het gevoel dat ik een stuk meer kon pakken. Maargoed, ik kijk nog een weekje aan voordat ik echt ga oordelen over dit supp.;)

ik werd er vooral botergeil van na de eerste week :p
en kracht etc zijn ongeveer zelfde gebleven maar dat is niet verwonderlijk dat ik na een kuur niet sterker ga worden op wat kruiden.
wel werd ik ook een stuk droger weer want begon serieus wat te vervetten en dat vliegt er weer af.

Heb deze ook preworkout genomen. 3 caps om precies te zijn. Is nog best een klus om het op lege maag in te nemen enzo.

Na 1,5 uur kwam het effect, zat net halverwege de training. Goede boost zonder de nervositeit (zoals bij hyperdrive). Energie bleef ook na de training en de hele avond/nacht door. Beetje slecht geslapen maar niks ernstigs.

Na hoelang is je maag weer "nuchter"

Wat ik mij afvraag, zijn die RPM en Drive pillen net zoiets als creatine dat je een bepaalde tijd in moet nemen eer het effect heeft, of kan je het ook bijvoorbeeld 1 keer in de week in nemen?

Wat ik mij afvraag, zijn die RPM en Drive pillen net zoiets als creatine dat je een bepaalde tijd in moet nemen eer het effect heeft, of kan je het ook bijvoorbeeld 1 keer in de week in nemen?

Er staat niks bij over oplaadfases of dergelijke.
Wel staat er bij:
"Hoewel DRIVE niet een direct merkbare werking zoals RPM heeft, is het mogelijk dat je na de eerste doseringen al wat voelt. bla bla bla bla na enkele dagen of na een week zal je krachttoename en toename van massa merken."

rpm merk je iig gelijk
drive net mee begonnen voel ik nog niks van

Door de vele overuren op m'n werk zal ik waarschijnlijk (enfin, hopelijk toch) vanavond pas RPM kunnen testen. Van Drive merk ik nog steeds niets, maar zoals Enrico zegt, 't zal pas inslaan na een week. Zover kom ik echter niet met die 18 drive-capsules, dus ik zal me ook es een potje moeten bestellen.

Mijn ervaring: van drive nog steeds niets te merken, capsules zijn op. Wat RPM betreft: effecten zijn vooral meer energie, trillen van handen, ledematen en een betere focus toch wel op de training. Zelfs met maar 2 ipv 3 capsules.
Voor mij lijkt RPM wel te werken. Van Drive kan ik het niet zeggen, de testperiode was wellicht te kort.

4 caps rpm.........+2 caps drive........+4 caps mass fx..........+size on....en veel eiwit poeder 16 dagen bezig 7.5kilo zwaarder geen grammetje vet////////......iemand anders dit ook aan het doen? ..klink raar is waarrrrrrrr... groetes mark.

4 caps rpm.........+2 caps drive........+4 caps mass fx..........+size on....en veel eiwit poeder 16 dagen bezig 7.5kilo zwaarder geen grammetje vet////////......iemand anders dit ook aan het doen? ..klink raar is waarrrrrrrr... groetes mark.

7.5kg droge massa in 16 dagen kan niet!

anamark
Novice

:scratch:

nee kan niet volgens mij maar is wel lekker

Je wegen met en zonder harnas kan idd een aanzienlijk verschil opleveren... ;)

Heb net 3 RPM's en 2 drives binnen, en straks zal de pret beginnen.

:D

Ik voel me echt een junk, als elke keer voor het sporten die stapel pillen zie liggen... RPM + DRIVE + CEE

dat beloofd, ik stack rpm en drive momenteel met massfx en hyperdrol :D

Iemand al ervaring met andere producten van applied Nutriceuticals? Zoals IGF-2 en neovar?

Gisteren de RPM pillen geprobeerd. 1.5 uur voor mijn training op een lege maag ingenomen, maar er was geen effect.

Savonds laat wel enorm last gehad van m'n maag (wat ik normaal nooit heb), dus misschien dat dat het effect was van de pillen..

De samples geprobeert , helaas was de helft kapot toen het aankwam. Degene die nog heel waren ingenomen en kon er helaas weinig tot niets van merken.

Terug
Naar boven