AndroidHealthClinic

Review RPM - Applied Nutriceuticals

Beoordeling:
star10.png
10/10 ++ Aanrader

• Soort supplement: Testosteron-booster
  • Wat is de werking van dit supplement volgens de producent?

RPM™ – A Breakthrough Pre-Workout formula in a class by itself: the world’s first Anabolic-Cognitive Energy System Enhancer (A-CESE): (Anabolic + Cognitive Psy-Stimulant)

RPM delivers:

- Explosive energy without the jitters
    - Intense mental focus
    - Measurable strength increases
    - Unparalleled pumps
    - Suppressed estrogen
    - Increased testosteron
    - Thermogenic fat metabolization

• Voor welk doel gebruik je dit supplement vooral? Cutten en bulken
  • Hoe lang heb je het supplement gebruikt? Ong 30 dagen, ben nog altijd bezig met mijn 1ste potje.
  • Hoe is de smaak van dit supplement? nvt
  • Welke dosis heb je gebruikt? 3 caps 45min. voor de training
  • Waar heb je het supplement gekocht? suprememuscle.com
  • Welke extra voordelen gaf deze winkel?
  • Wat heb je voor dit supplement betaald? $29.99
  • Zou je dit supplement in de toekomst opnieuw kopen? Ja. Ja, ik heb zelfs nog een potje staan. Dit product geeft je lekker energie, maar geen nerveus gevoel zoals bij Venom Hyperdrive 3.0 of Hydroxycut Hardcore.

Mijn review:

Doseringstabel

Directions:
BodyWeight Capsules per day
>140 lbs 1

140 lbs - 160 lbs 2

160 lbs - 180 lbs 3

180 lbs - 200 lbs 4

200+ lbs 5

Goed supplement, 1 van de weinige die werken bij mij.
Geeft energie voor de training, focus en agressie.
Je zweet ook meer...
Het is ook eens iets anders dan al die pre-workout cocktails die op men maag liggen voor het trainen, nu neem ik gewoon 3 caps pre-workout en gaan met die banaan!

Grtz

product_rpm_big.jpg

hoe ging het bij iedereen na de samples ?

met de samples had ik wel wat leuke pr's
en de training daarna zonder rpm kon ik deze pr's niet nadoen

In de winkel al uitverkocht, wel samples meegekregen.
Vandaag 3 knaapjes ingenomen en kan 1 ding zeggen!!

Ze werken!!
Van de zomer veel getraind op de oude Stackers met Efedrine. Ik vind het vergelijkbaar spul, echter vind ik de stackers heftiger alleen werkt RPM langer door.
Haf uur voor de training ingenomen.

Bij een stacker merk ik meteen al na een half uur dat ik helemaal hyper ben.

RPM kicked er echter trager in alleen duurt langer voort. Dat is wel jammer aangezien ik hooguit een uur train en met een stacker is her heftiger maar korter.

Maar had echt een super training, veel energie en scherpte..alleen nu 2 uur later stuiter ik nog door wordt gelukkig nu wel iets minder.

Wat ik voel:
-meer energie
-scherpte in hoofd
-vrolijker in koppie
-zenuwachtigheid, jeukerig ...

blijft heerlijk werken, energie tenover

Idd, ik gebruik het nu al iets meer dan een maand (met uitzondering als ik te laat moet trainen) en de werking blijft gek genoeg aanhouden.

Had zaterdag rond 18h vier RPM's binnengeloept en 2 Drive's 1u voor de training. Training ging super en s'avonds nog naar de Kokorico geweest tot 7u s'morgen zonder problemen. :D

Lekker long lasting energie.

Idd, ik gebruik het nu al iets meer dan een maand (met uitzondering als ik te laat moet trainen) en de werking blijft gek genoeg aanhouden.

Had zaterdag rond 18h vier RPM's binnengeloept en 2 Drive's 1u voor de training. Training ging super en s'avonds nog naar de Kokorico geweest tot 7u s'morgen zonder problemen. :D
Lekker long lasting energie.

:rocknana: en dat zonder gekke bekken te trekken ;)

Net m'n sample binnengehad, thx Koen!
4 van de 5 RPM's hebben het overleefd en 16+2 (lichtgewonde) Drives intact.
Een verslagje over een paar dagen!

ik heb ook nog 4 samples RPM liggen maar zoek ff een mooi moment uit om ze te testen. kan er net 6 dagen mee doen :D

In de winkel al uitverkocht, wel samples meegekregen.
Vandaag 3 knaapjes ingenomen en kan 1 ding zeggen!!

Ze werken!!
Van de zomer veel getraind op de oude Stackers met Efedrine. Ik vind het vergelijkbaar spul, echter vind ik de stackers heftiger alleen werkt RPM langer door.
Haf uur voor de training ingenomen.

Bij een stacker merk ik meteen al na een half uur dat ik helemaal hyper ben.

RPM kicked er echter trager in alleen duurt langer voort. Dat is wel jammer aangezien ik hooguit een uur train en met een stacker is her heftiger maar korter.

Maar had echt een super training, veel energie en scherpte..alleen nu 2 uur later stuiter ik nog door wordt gelukkig nu wel iets minder.

Wat ik voel:
-meer energie
-scherpte in hoofd
-vrolijker in koppie
-zenuwachtigheid, jeukerig ...

als je hem een half uurtje eerder inneemt kickt ie precies in wanneer je begint met trainen.

ik gebruik hem nu samen met 17-HD. tot nu toe de meest sterke stack die ik heb gebuikt. bijna elke week PR's, en vasculariteit is enorm gestegen, aders lopen vollop over mn armen en schouders en dat bij 16% vet. een echte aanrader.

Na alle 18 pagina's te hebben doorgelezen....klinkt het echt als een 1 of andere drug:rolleyes:

Haha zo denken mijn ouders er ook over, vooral met creatine (het woord alleen al).
Maar ik krijg als het goed is een sample, dus ik zal mijn bevindingen laten weten. ben in ieder geval erg benieuwd!

Haha zo denken mijn ouders er ook over, vooral met creatine (het woord alleen al).
Maar ik krijg als het goed is een sample, dus ik zal mijn bevindingen laten weten. ben in ieder geval erg benieuwd!

komt wel goed, vaak is de verwoording van de effecten wat extreem (marketing)...maar als je kijkt naar de ingredienten zijn het veel basis(bekende) spulletjes

Ik heb me sample vandaag binnen, ben benieuwd vanavond :D

Bij mijn eerste inname van RPM merkte ik niet echt veel...al hoewel ik wel 2 of 3 caps had genomen...wanneer moet je die shizzle eigenlijk in nemen?

Ik had het een half uur voor de workout in genomen.

vandaag 2e portie nemen...hopelijk voel ik dan meer...
Maar kan ook zijn dat als ik het niet genomen had dat ik dan veel minder geconcentreerd was.

ik houd jullie van mijn bevinding op de hoogte...

Xto

Terug
Naar boven