XXL Nutrition

Review RPM - Applied Nutriceuticals

Beoordeling:
star10.png
10/10 ++ Aanrader

• Soort supplement: Testosteron-booster
  • Wat is de werking van dit supplement volgens de producent?

RPM™ – A Breakthrough Pre-Workout formula in a class by itself: the world’s first Anabolic-Cognitive Energy System Enhancer (A-CESE): (Anabolic + Cognitive Psy-Stimulant)

RPM delivers:

- Explosive energy without the jitters
    - Intense mental focus
    - Measurable strength increases
    - Unparalleled pumps
    - Suppressed estrogen
    - Increased testosteron
    - Thermogenic fat metabolization

• Voor welk doel gebruik je dit supplement vooral? Cutten en bulken
  • Hoe lang heb je het supplement gebruikt? Ong 30 dagen, ben nog altijd bezig met mijn 1ste potje.
  • Hoe is de smaak van dit supplement? nvt
  • Welke dosis heb je gebruikt? 3 caps 45min. voor de training
  • Waar heb je het supplement gekocht? suprememuscle.com
  • Welke extra voordelen gaf deze winkel?
  • Wat heb je voor dit supplement betaald? $29.99
  • Zou je dit supplement in de toekomst opnieuw kopen? Ja. Ja, ik heb zelfs nog een potje staan. Dit product geeft je lekker energie, maar geen nerveus gevoel zoals bij Venom Hyperdrive 3.0 of Hydroxycut Hardcore.

Mijn review:

Doseringstabel

Directions:
BodyWeight Capsules per day
>140 lbs 1

140 lbs - 160 lbs 2

160 lbs - 180 lbs 3

180 lbs - 200 lbs 4

200+ lbs 5

Goed supplement, 1 van de weinige die werken bij mij.
Geeft energie voor de training, focus en agressie.
Je zweet ook meer...
Het is ook eens iets anders dan al die pre-workout cocktails die op men maag liggen voor het trainen, nu neem ik gewoon 3 caps pre-workout en gaan met die banaan!

Grtz

product_rpm_big.jpg

Ik heb vandaag voor het eerst de rpm gebruikt.

gewoon 3 stuks.

Ik vond het een leuke aktie van nutri minds waar voor mijn dank. En ook tnhc.

Ik heb er dus 3 ingenomen op bijna een lege maag. Ik voelde bijna geen energie toename. moet ik wel zeggen dat ik ook vaak andere pre work out producten heb genomen zoals arginine etc .

Het trainen zelf ging iets beter dan normaal. Maar of dit nou vorm van de dag is of dat ik die sample heb genomen dat is de vraag.

Al met al vind ik het lastig om een echt oordeel te geven.

Ik krijg van die RPM 4stuks een lekkere boost maar ook een happy feeling zeg maar voor enkele uren.. welke stof zou daar dan verantwoordelijk voor zijn? Ik lees dat meer dat hebben..

heroine?

mdma?

Ik heb de RPM sample gisteren gebruikt en had direct effect. Ik weeg maar een lousy 71kg (ben sinds kort weer begonnen met bodybuilden) dus heb ik maar 2 caps genomen. Na een half uur begon ik al te merken dat de caps effect hadden en ik had absoluut een sportschoolbezoekje nodig, voelde ik. Ik had wel een nerveus gevoel, maar niet zo extreem als bij bijvoorbeeld Met-rx Amped.
Ik heb erg fijn en explosief getraind, terwijl ik gisteren erg moe was, aangezien ik wegens drukte in mijn prive leven te weinig slaap heb gehad de afgelopen paar dagen. Ik had een zeer goede pomp en ook erg snel.
Ik heb nu ook een sample Drive aangevraagd, even kijken wanneer ik die binnen kan krijgen, maar ik ben al erg overtuigd van de goede werking van RPM.
Vandaag een rustdag, dus morgen weer knallen, en dan op de 3 overige caps.

RPM moet dus als 8 weken cycle genomen worden, gevolgd door 4 weken rust, hoe is dit bij Drive geregeld?
Oh en nog een vraagje; Drive moet op een nuchtere maag genomen worden na het ontwaken. Betekend dit dat ik mijn ontbijt dan later moet innemen (i.v.m. spierafbraak).

Anyway, AANRADER!

heb hier al een tijdje die sample liggen,maar men vraag is maggek die samen nemen met men kre-alkalyn?

okidoki,maar eum dus op een lege maag?

normaal neem ik een prewo shake:scoop whey,200ml magere melk,banaan,60gr bambix

maggek die ervoor nemen?

Laatst bewerkt:
okidoki,maar eum dus op een lege maag?

normaal neem ik een prewo shake:scoop whey,200ml magere melk,banaan,60gr bamix

maggek die ervoor nemen?
Ik neem alleen een shake een uur voor, en meteen na de training.
RPM + Drive neem ik tijdens m'n warming up, meestal neem ik ook een no of creatine drankje during workout.

ok dus men shake 1.5uur voor men training,dan heeft men maag halfuurtje tijd voor die shake wat te verteren.

en dan uurtje voor men training men 4pillen kre-alkalyn en 3-4 RPM

lukt dat?

Nog even een keer m'n 2 vragen, aangezien ze niet erg opvallen in mijn stuk tekst :D

RPM moet dus als 8 weken cycle genomen worden, gevolgd door 4 weken rust, hoe is dit bij Drive geregeld?
Oh en nog een vraagje; Drive moet op een nuchtere maag genomen worden na het ontwaken. Betekend dit dat ik mijn ontbijt dan later moet innemen (i.v.m. spierafbraak)?

Nog even een keer m'n 2 vragen, aangezien ze niet erg opvallen in mijn stuk tekst :D

Oh en nog een vraagje; Drive moet op een nuchtere maag genomen worden na het ontwaken. Betekend dit dat ik mijn ontbijt dan later moet innemen (i.v.m. spierafbraak)?

ik dacht dat je ze gewoon kon doornemen en je ze alleen pre-workout moet nemen... :dunno:

Ik heb als ik dit product genomen heb veel last van maagzuur, zou dit door intolerantie van een ingredient kunnen komen of hebben meer mensen hier last van?

Ik heb als ik dit product genomen heb veel last van maagzuur, zou dit door intolerantie van een ingredient kunnen komen of hebben meer mensen hier last van?

Grappig dat je dit zegt, want ik had hier gisteren ook van, toen ik de laatste 3 capsules van mijn sample gebruikt heb. Ik had 5 caps in totaal ontvangen en heb de eerste trainingssessie 2 caps genomen, waarna ik een erg fijne en explosieve workout onderging.
Gister, toen ik 3 caps had genomen, kreeg ik tijdens het squatten ook last van maagzuur. Ik liet een boer en mijn mond liep voor een deel vol.
Ik had net als de eerste keer de caps anderhalf a 2 uur van tevoren ingenomen.
Ik zweette me gister wel gek, maar ik was niet moe te krijgen! :D

Grappig dat je dit zegt, want ik had hier gisteren ook van, toen ik de laatste 3 capsules van mijn sample gebruikt heb. Ik had 5 caps in totaal ontvangen en heb de eerste trainingssessie 2 caps genomen, waarna ik een erg fijne en explosieve workout onderging.
Gister, toen ik 3 caps had genomen, kreeg ik tijdens het squatten ook last van maagzuur. Ik liet een boer en mijn mond liep voor een deel vol.
Ik had net als de eerste keer de caps anderhalf a 2 uur van tevoren ingenomen.
Ik zweette me gister wel gek, maar ik was niet moe te krijgen! :D

Lekker!

ot: Ik heb die sample ook geprobeerd, en heb er bar-weinig van gemerkt!:(

Weet iemand toevallig waar ik eventueel de stack (Drive + RPM) het voordeligst kan aanschaffen?

Terug
Naar boven