Fitness Seller

Review RPM - Applied Nutriceuticals

Beoordeling:
star10.png
10/10 ++ Aanrader

• Soort supplement: Testosteron-booster
  • Wat is de werking van dit supplement volgens de producent?

RPM™ – A Breakthrough Pre-Workout formula in a class by itself: the world’s first Anabolic-Cognitive Energy System Enhancer (A-CESE): (Anabolic + Cognitive Psy-Stimulant)

RPM delivers:

- Explosive energy without the jitters
    - Intense mental focus
    - Measurable strength increases
    - Unparalleled pumps
    - Suppressed estrogen
    - Increased testosteron
    - Thermogenic fat metabolization

• Voor welk doel gebruik je dit supplement vooral? Cutten en bulken
  • Hoe lang heb je het supplement gebruikt? Ong 30 dagen, ben nog altijd bezig met mijn 1ste potje.
  • Hoe is de smaak van dit supplement? nvt
  • Welke dosis heb je gebruikt? 3 caps 45min. voor de training
  • Waar heb je het supplement gekocht? suprememuscle.com
  • Welke extra voordelen gaf deze winkel?
  • Wat heb je voor dit supplement betaald? $29.99
  • Zou je dit supplement in de toekomst opnieuw kopen? Ja. Ja, ik heb zelfs nog een potje staan. Dit product geeft je lekker energie, maar geen nerveus gevoel zoals bij Venom Hyperdrive 3.0 of Hydroxycut Hardcore.

Mijn review:

Doseringstabel

Directions:
BodyWeight Capsules per day
>140 lbs 1

140 lbs - 160 lbs 2

160 lbs - 180 lbs 3

180 lbs - 200 lbs 4

200+ lbs 5

Goed supplement, 1 van de weinige die werken bij mij.
Geeft energie voor de training, focus en agressie.
Je zweet ook meer...
Het is ook eens iets anders dan al die pre-workout cocktails die op men maag liggen voor het trainen, nu neem ik gewoon 3 caps pre-workout en gaan met die banaan!

Grtz

product_rpm_big.jpg

Bij mijn eerste inname van RPM merkte ik niet echt veel...al hoewel ik wel 2 of 3 caps had genomen...wanneer moet je die shizzle eigenlijk in nemen?

Ik had het een half uur voor de workout in genomen.

vandaag 2e portie nemen...hopelijk voel ik dan meer...
Maar kan ook zijn dat als ik het niet genomen had dat ik dan veel minder geconcentreerd was.

ik houd jullie van mijn bevinding op de hoogte...

Xto

jij bent wel op to date ofnie :P
innemen uur van te voren
en op nuchtere maag

bij sommige werkt het binne 30 minuten bij andere pas na 1.5 uur

nou ik ga vandaag mn sample proberen :D ben benieuwd ( half uur geleden ingenomen )begint nu al beetje warmer te worden :D zo trainen

das waar maar kan haast niet wachten....over een half uur ga ik gewoon :P dan is het ongeveer 1 uur en kwatier

Vandaag 2 keer 2 drives ingenomen. No effect, niks merkbaar tot nu toe in ieder geval...

dan moet je dus nog een half uur tot een uur wachten voordat je gaat sporten? :)

vandaag heb ik weer wat last van mn schouder gehad, beetje balen, niet echt gemotiveerd om te trainen enzo

een half uurtje terug heb ik 4 drive, 4 rpm en 3 igf2 genomen, nu sta ik gewoon te popelen om aantevallen :wl:

ik ga niet na 1 keer een conclusie trekken maar de energie/kracht en pomp waren ver te zoeken ( week 80 kilo dus 3 caps maar omdat het minder dan 7 uur voor bedtijd is heb ik er maar 2 gedaan ) enkel de motivatie om te trainen was toegenomen. Morgen maar 3 of 4 rpm's

Vandaag 2 keer 2 drives ingenomen. No effect, niks merkbaar tot nu toe in ieder geval...

ik begon drive pas goed te merken na 1 week gebruik.
edit: verder miss leuk om weten, ik heb het in een pct geïmplementeerd en ik merk sneller herstel en een goed libido, ben dan maar eens wat gaan opzoeken naar de ingrediënten van drive en over cordyceps heb ik positieve dingen gevonden (zou beetje werken als hcg), vooral de cordyceps en de forskoline erin lijken me nuttig.
heb na men pct nix terugval gehad en zelfs nog wat gegroeid.

grtz

Laatst bewerkt:
vandaag in de herkansing...heb nu 4 caps ingenomen om 6 uur en ga kwart over 7 trainen.
Ben echt super benieuwd...als dit niet werkt dan werkt het bij gewoon weer niet :(

ik weet niet maar heb echt anderhalf uur gewacht maar de pomp en kracht bleven uit.
ik ga mn samples wel opgebruiken maar ik verwacht er niet veel meer van

Mjah...zal waarschijnlijk niet bij iedereen echt aanslaan...ik heb ook een potje besteld...ik heb ervoor No-xplode gebruikt...daar was ik wel tevreden van...moet je anders ook eens testen?

Heb het ook ontvangen! bedankt! Alleen waren er nog maar 2 rpm capsules heel :eek:!

Best lekker trainen, maar het spul blijft echt lang actief zels na de training. Geen pomp ofzo maar het actieve.

Ik bleef best lang nog actief van de Drive, ik gebruik normaal nooit caffeine of iets dergelijks.. I.c.m RPM was het helemaal lastig om te slapen! Echter, de trainingen waren top, meer pomp, meer sets x reps, meer gewicht.. Goed spul!

Door de vele overuren op m'n werk zal ik waarschijnlijk (enfin, hopelijk toch) vanavond pas RPM kunnen testen. Van Drive merk ik nog steeds niets, maar zoals Enrico zegt, 't zal pas inslaan na een week. Zover kom ik echter niet met die 18 drive-capsules, dus ik zal me ook es een potje moeten bestellen.

gister weer gezellig rpm genomen
heerlijk getrained
heerlijk kort geslapen :P

ben benieuwd of der anabolen gevonden gaat worden in rpm en drive

Is het van belang die drive een uur voor de training op lege maag te nemen?

gister weer gezellig rpm genomen
heerlijk getrained
heerlijk kort geslapen :P

ben benieuwd of der anabolen gevonden gaat worden in rpm en drive
als dat het geval was zouden men ballen klein gebleven zijn want heb het in de pct gebruikt ;)
ballen zijn weer mooi op formaat dus betwijfel ten zeerste dat er anabolen inzitten ;)

ja goed argument

Terug
Naar boven