Fitness Seller

Review RPM - Applied Nutriceuticals

Beoordeling:
star10.png
10/10 ++ Aanrader

• Soort supplement: Testosteron-booster
  • Wat is de werking van dit supplement volgens de producent?

RPM™ – A Breakthrough Pre-Workout formula in a class by itself: the world’s first Anabolic-Cognitive Energy System Enhancer (A-CESE): (Anabolic + Cognitive Psy-Stimulant)

RPM delivers:

- Explosive energy without the jitters
    - Intense mental focus
    - Measurable strength increases
    - Unparalleled pumps
    - Suppressed estrogen
    - Increased testosteron
    - Thermogenic fat metabolization

• Voor welk doel gebruik je dit supplement vooral? Cutten en bulken
  • Hoe lang heb je het supplement gebruikt? Ong 30 dagen, ben nog altijd bezig met mijn 1ste potje.
  • Hoe is de smaak van dit supplement? nvt
  • Welke dosis heb je gebruikt? 3 caps 45min. voor de training
  • Waar heb je het supplement gekocht? suprememuscle.com
  • Welke extra voordelen gaf deze winkel?
  • Wat heb je voor dit supplement betaald? $29.99
  • Zou je dit supplement in de toekomst opnieuw kopen? Ja. Ja, ik heb zelfs nog een potje staan. Dit product geeft je lekker energie, maar geen nerveus gevoel zoals bij Venom Hyperdrive 3.0 of Hydroxycut Hardcore.

Mijn review:

Doseringstabel

Directions:
BodyWeight Capsules per day
>140 lbs 1

140 lbs - 160 lbs 2

160 lbs - 180 lbs 3

180 lbs - 200 lbs 4

200+ lbs 5

Goed supplement, 1 van de weinige die werken bij mij.
Geeft energie voor de training, focus en agressie.
Je zweet ook meer...
Het is ook eens iets anders dan al die pre-workout cocktails die op men maag liggen voor het trainen, nu neem ik gewoon 3 caps pre-workout en gaan met die banaan!

Grtz

product_rpm_big.jpg

Ik neem aan dat die caffeine tabs een stuk goedkoper zijn dan RPM

Misschien een keertje proberen dan

Ik doe dat wel eens !!
Caffeïne tabs zijn muuuch cheaper, en ze werken écht !!

Hey allemaal,

ik heb 15 min de caps ingenomen (perongeluk 1 teveel, ga ik nu deaud?:O) en ik voel me al helemaal energiek. Ik heb het gevoel dat ik makkelijk de training aankan. Ik ga over 30 min trainen, ik laat jullie natuurlijk weten wat het resultaat was.

Als mijn training lekker verloopt ga ik denk ik snel een potje rpm aanschaffen via bb.com, voor beide heb ik het geld niet ben ik bang. :rolleyes:

edit: ik merk dat ik keihard moet schijten, ik weet niet of het met rpm te maken heeft maar ik state het maar voor de zekerheid

gister 1 cap ingenomen, geen reacties, niet eens energiek of slecht slapen...

vandaag eens twee proberen :D

super sup

Uitstekend supplement. Zeker meer energie en de oefeningen gingen zeker beter dan normaal. Was overigens eerste keer dat ik het supplement innam. (samen met drive).

Mensen moeten zich wel houden aan aanbevolen dosering en niet zeuren dat ze er niets van merkte omdat ze een te lage dosering hebben ingenomen.

en daar ben ik weer hoor, ik ahd een lekkere training, ik zal de veranderingen zetten

training: borst biceps (eerste keer deze split)

bankdrukken

normaal: 3x8x65kilo (waarbij ik de 2de set al hulp nodig heb met de laatste 2 reps)

nu:
ik kon de eerste 2 sets zelf afmaken en de derde sets had ik een heel klein beetje hulp nodig (1 vinger)

incline DB drukken

normaal: 3x6x26 kilo

nu: 3x6x28 kilo

cable crossover

normaal 3x6x30 kilo

nu: 2x6x35 kilo en 1x8x30 kilo

incline flys

normaal 3x6x16 kilo
nu 2x6x16 kilo en de laatste 1x8x16 kilo (ik had het gevoel dat ik ze allemaal met 8 herhalingen kon achteraf)

biceps curl

normaal: 3x6x18 kilo

nu: 3x6x18 kilo (het ging deze keer erg moeilijk, komt denk ik omdat ik mijn biceps niet heb opgewarmt)

biceps preacher curl machine plateloaded

normaal: 3x6x20 kilo per arm met moeite

nu: 1x6x20 kilo easy, 1x6x22.5 kilo easy en 1x6x25 kilo. Een mooi verschil hier dus.

De training ging op veel punten beter, ik denk dat dit wel voor een deel komt door de RPM die ik innam. Ik merkte geen vergrote pomp

mijn mening over het supplement:

positive:
krachtwinst

negatives:
voelde me op het eind van de training wat misselijk.
ik moest vaak naar de wc (verloosbaar)
je scheten stinken enorm (verloosbaar)

overal mening: fijn supplement, ga het zeker kopen wanneer ik geld heb en mijn xpand op is.

punt: 8.8 :cool:

hogere dosering gedaan (zelfs hoger dan voor mijn gewicht staat edit: 3 genomen) en (verdorie!) nog steeds geen effect... :|

so it doesn't work for me...

ik heb de RPM ook eens geprobeerd, kreeg er wel energie van, zeker als ik s'morgens train, durft mijn einde van de training wel eens minder worden (train altijd 1u), met die RPM kan ik dan wel vollop trainen tot het laatste..

maar om te zeggen 'een boost', die was er zeker niet

ik moest er wel ongelooflijk van zweten.. :rolleyes:

owké, mijn testpack RPM is nu op, ik moet zeggen, het is het eerste product waarvan ik merk dat ik het genomen heb, ik zweette meer, een soort warm gevoel, wat meer energie maar niet om te zeggen WAW
Heb hem gestackt met DRIVE, waarvan ik mag zeggen dat dit een leuke opkikker is op dagen dat het wat minder zou gaan. Ik was moe, maar na het nemen van deze combinatie rpm/drive, ging men training toch goed, en zelfs iets beter als anders.
Er was één dag waarop ik te weinig geslapen had, ziek was en me gewoon slecht voelde, toen heb ik drive, rpm, nitrocrea + creatabs ethyl ester (na training) genomen en ik moet zeggen ik ging zelfs meer tekeer dan mijn standaard trainingen.

Ook net ff dat proefpakketje geprobeerd, 3 pilletjes genomen; voelt opzich wel lekker, meer kracht (ook nog een PR met bankdrukken) en veel zin om te trainen. Ik voel alleen helemaal geen pomp, wat je met X-pand wel onwijs heb. Het is wel de moeite waard om is een x zo'n potje te proberen denk ik..

Kan iemand mij vertellen waarom ik dit goed met Drive kan combineren? Ik zie de stack overal voorbij komen, maar nergens een onderbouwing. Wat zijn nu exact de positieve werkzaamheden van rpm voor je lijf (uiteraard je traint hard etc, maar wat doet het van binnenin) en hoe kan Drive hierop voor aanvulling zorgen?

edit: ik kan trouwens het verschil in werking tussen beide ook niet goed vinden. Iemand?

Laatst bewerkt:
2 capsules genomen voor mn benentraining, ging goed en had veel energie.

Gister de overige 3 genomen en gek genoeg ging het trainen niet echt goed, had ook niet zoveel energie, wel goede pomp, na de training ook nog lang.

2 capsules genomen voor mn benentraining, ging goed en had veel energie.

Gister de overige 3 genomen en gek genoeg ging het trainen niet echt goed, had ook niet zoveel energie, wel goede pomp, na de training ook nog lang.

waarschijnlijk een slechte dag, maar die lang aanhoudende pomp is wel een goed teken imo

Ik had een keer indo-stim gebruikt wat totaal niet werkte bij mij.. enig idee of dit wel zal aanslaan ?

Hey gasten, ik heb een probleem, namelijk als ik de pillen inneem dan schijt ik ze gewoon in het geheel uit binnen half uur. Is het niet mogelijk om gewoon het werkzame stof uit de capsules te halen en dat op te drinken?

Terug
Naar boven