XXL Nutrition

Review RPM - Applied Nutriceuticals

Beoordeling:
star10.png
10/10 ++ Aanrader

• Soort supplement: Testosteron-booster
  • Wat is de werking van dit supplement volgens de producent?

RPM™ – A Breakthrough Pre-Workout formula in a class by itself: the world’s first Anabolic-Cognitive Energy System Enhancer (A-CESE): (Anabolic + Cognitive Psy-Stimulant)

RPM delivers:

- Explosive energy without the jitters
    - Intense mental focus
    - Measurable strength increases
    - Unparalleled pumps
    - Suppressed estrogen
    - Increased testosteron
    - Thermogenic fat metabolization

• Voor welk doel gebruik je dit supplement vooral? Cutten en bulken
  • Hoe lang heb je het supplement gebruikt? Ong 30 dagen, ben nog altijd bezig met mijn 1ste potje.
  • Hoe is de smaak van dit supplement? nvt
  • Welke dosis heb je gebruikt? 3 caps 45min. voor de training
  • Waar heb je het supplement gekocht? suprememuscle.com
  • Welke extra voordelen gaf deze winkel?
  • Wat heb je voor dit supplement betaald? $29.99
  • Zou je dit supplement in de toekomst opnieuw kopen? Ja. Ja, ik heb zelfs nog een potje staan. Dit product geeft je lekker energie, maar geen nerveus gevoel zoals bij Venom Hyperdrive 3.0 of Hydroxycut Hardcore.

Mijn review:

Doseringstabel

Directions:
BodyWeight Capsules per day
>140 lbs 1

140 lbs - 160 lbs 2

160 lbs - 180 lbs 3

180 lbs - 200 lbs 4

200+ lbs 5

Goed supplement, 1 van de weinige die werken bij mij.
Geeft energie voor de training, focus en agressie.
Je zweet ook meer...
Het is ook eens iets anders dan al die pre-workout cocktails die op men maag liggen voor het trainen, nu neem ik gewoon 3 caps pre-workout en gaan met die banaan!

Grtz

product_rpm_big.jpg

Hey gasten, ik heb een probleem, namelijk als ik de pillen inneem dan schijt ik ze gewoon in het geheel uit binnen half uur. Is het niet mogelijk om gewoon het werkzame stof uit de capsules te halen en dat op te drinken?
Geen probleem, moet je denk alleen even waarschuwen voor de smaak, die zal niet best zijn :-)

Ik had een keer indo-stim gebruikt wat totaal niet werkte bij mij.. enig idee of dit wel zal aanslaan ?
De producten Endo-Stim en RPM lijken niet heel veel op elkaar, dat Endo-Stim niet voor je werkte, zegt nauwelijk iets over de werking van RPM. Gezien de grote hoeveelheid positieve ervaringen die ik hoor, ga ik er vanuit dat RPM wel bij je werkt.

Hey gasten, ik heb een probleem, namelijk als ik de pillen inneem dan schijt ik ze gewoon in het geheel uit binnen half uur. Is het niet mogelijk om gewoon het werkzame stof uit de capsules te halen en dat op te drinken?

?????? hoe krijg je dat voormekaar?
lijkt mij onmogelijk maar ja... of ben je niet helemaal in orde;):p

?????? hoe krijg je dat voormekaar?
lijkt mij onmogelijk maar ja... of ben je niet helemaal in orde;):p

ik weet niet, ik had vanmiddag gegeten en daarna 3 pillen geslikt. Op een gegeven moment moet ik schijten, van het bruine brood ;) en zie ik 1 pil gewoon intact uitgescheten.

Ik denk dat ik gewoon maar ga oplossen in water, beter is de smaak niet om te kotsen

Ik heb laatst ook een potje gekocht omdat de tester samen met Drive zo goed werkte, maar de 2e keer viel dat al tegen.. en alleen rpm voel ik al helemaal niet meer. Hoogstends dat je wat meer pomp hebt, meer aderen etc. Ik ben alleen wel lam de hele dag door.. ik was tevreden maar wordt steeds minder.

Ik heb laatst ook een potje gekocht omdat de tester samen met Drive zo goed werkte, maar de 2e keer viel dat al tegen.. en alleen rpm voel ik al helemaal niet meer. Hoogstends dat je wat meer pomp hebt, meer aderen etc. Ik ben alleen wel lam de hele dag door.. ik was tevreden maar wordt steeds minder.

wel goed ingenomen ?
ik had leuke resultaten met sample + potje

Ja op nuchtere maag, uur vantevoren en dan 5 pillen met mijn lichaams gewicht.. hetzelfde als de tester...

De producten Endo-Stim en RPM lijken niet heel veel op elkaar, dat Endo-Stim niet voor je werkte, zegt nauwelijk iets over de werking van RPM. Gezien de grote hoeveelheid positieve ervaringen die ik hoor, ga ik er vanuit dat RPM wel bij je werkt.

thnx ik zal het maar is gaan proberen :) een stack besteld RPM+DRIVE COMBO hopelijk heeft het enig effect. van NO explode wordt ik al helemaal crazy :D

Dus voor mensen zoals ik zelf die absoluut niet tegen producten zoals Amp & Hydroxycut kunnen ivm met de nervositeit. Kunnen wel RPM gebruiken ?
Ik wordt namelijk bij wijze van al vaag van een bak koffie. :D

Ik ben nu ongeveer een week bezig met RPM en Drive maar het is ook niks voor mij. Zelfs met een dosis onder mijn gewicht heb ik al last van een "zwevend" en "vaag" gevoel tijdens mijn training. Momenteel heb ik nog 100 caps RPM en 90 caps Drive over. Mocht iemand interesse hebben laat het mij dan even weten (PM)

Ikzelf heb ook de combo een week of 3 geleden ontvangen. De RPM is voor mij ook geen wondermiddel...de energieboost zorgt bij mij ook voor een vaag en aggresief gevoel wat zich niet uit in betere prestaties. Ja en voor wat betreft de DRIVE; ik slik ze nog altijd maar dit zijn denk ik toch lange termijn "wondermiddelen" waar ik misschien pas over een tijdje iets van merk (of het is misschien wel een mooi reclame-item met een resultaatfactor van 0.0%)

Rpm

Hey, ik ben nieuw op dit forum dus me eerste post:cool:

Ik kreeg een zakje met vijf van die RPM dingen als proefmonster bij me eiwitten die ik had besteld. Had ze nog nooit gezien, dus ging hier kijken naar ervaring. En heb er gelijk twee genomen (moest er eigenlijk drie maar ik wou ook nog slapen vanavond) Uurtje later merkte ik dat ik echt barste van de energie terwijl ik daarvoor nog half lag te pitte op de bank. Voor de rest geeft het na mijn idee ook wel wat positieve agressie. Dus ga denk ook maar een potje halen.

Greetz....

Ik ben nu ongeveer een week bezig met RPM en Drive maar het is ook niks voor mij. Zelfs met een dosis onder mijn gewicht heb ik al last van een "zwevend" en "vaag" gevoel tijdens mijn training. Momenteel heb ik nog 100 caps RPM en 90 caps Drive over. Mocht iemand interesse hebben laat het mij dan even weten (PM)

Ik heb nog een halve pot RPM over. Ik ben erg tevreden over de resultaten van de stack DRIVE + RPM die ik die tot 2 keer toe toegepast heb. Echter is nu mijn voorraad DRIVE erdoorheen en gebruik ik alleen nog de RPM op.
Vaker heb ik nog last van een zwevend en vaag gevoel waar vaker over wordt gesproken en ben ik bovendien erg vaak misselijk als ik train, maar ik train door dit gevoel heen. Ik merk dat ik na 3/4 oefeningen ervan af ben en zeker profijt heb van de werking van RPM.
Wanneer ik de nacht ervoor goed geslapen heb is dit gevoel aanzienlijk minder, dus dit valt zeker aan te raden alvorens een trainingsdag er vol tegenaan te gaan ;)

Ik heb nog een halve pot RPM over. Ik ben erg tevreden over de resultaten van de stack DRIVE + RPM die ik die tot 2 keer toe toegepast heb. Echter is nu mijn voorraad DRIVE erdoorheen en gebruik ik alleen nog de RPM op.
Vaker heb ik nog last van een zwevend en vaag gevoel waar vaker over wordt gesproken en ben ik bovendien erg vaak misselijk als ik train, maar ik train door dit gevoel heen. Ik merk dat ik na 3/4 oefeningen ervan af ben en zeker profijt heb van de werking van RPM.
Wanneer ik de nacht ervoor goed geslapen heb is dit gevoel aanzienlijk minder, dus dit valt zeker aan te raden alvorens een trainingsdag er vol tegenaan te gaan ;)

te weinig gegeten hebben die dag zorgde bij mij ook voor licht misselijk gevoel.
als ik die dag goed gegeten had geen problemen

jeeeeeeeeeeeeeeeeezes,

K ben wakker van 5u deze morgen. s avonds om 19.00 uur nog rpm genomen met no explode. T is nu bijna half 2, k probeer al 3 uur te slapen en t lukt gewoon niet. K ben moe maar geraak gewoon niet in slaap. Stevige combinatie toch rpm en no explode.
pfff

Vind je het gek met NO Xplode en RPM. Beiden boosten, met caffeine. Je kan ze sowieso beter niet tegelijkertijd gebruiken zie daar het nut niet echt van in om 2 boosters tegelijk te gebruiken. Voortaan alleen of RPM of alleen NO Xplode nemen. En niet te laat op de avond ;)

koop deze troep niet, heeft helemaal geen effect!
zonde van je geld..

koop deze troep niet, heeft helemaal geen effect!
zonde van je geld..

eej jij daar mafkees
voor jou heeft dit misschien geen effect zoals meerdere andere hier
maar voor een ander groot gedeelte werkt het wel degelijk

ik zeg dus niet dat het voor iedereen werkt

verkoop je potje nu toevallig :o:p

Ik ben nu al een hele lange tijd bezig geweest met creatine-producten. Mijn pot Lambada Supercharged is nu zo goed als leeg. Ik wil eigenlijk eens even een tijdje zonder creatine verder trainen. Ik denk dat dit wel goed is ook gezien de "laad" fase.

Ik heb thuis nog een bijna volle pot RPM staan. Ik ben rond de klok van zes thuis van het werk. Dan eet ik normaal een warme maaltijd. Kan ik mijn dosis RPM dan het beste voor of na deze maaltijd innemen (ook rekening houdend met mijn nachtrust).

Mijn training start rond de klok van zeven!

Maatje van me nam 4xRPM+Drive+dubbele dosis supercharge.

Geen effect. bij mij overigens ook heel zwak. Zonde van je geld IMO

Ik ben nu al een hele lange tijd bezig geweest met creatine-producten. Mijn pot Lambada Supercharged is nu zo goed als leeg. Ik wil eigenlijk eens even een tijdje zonder creatine verder trainen. Ik denk dat dit wel goed is ook gezien de "laad" fase.

Ik heb thuis nog een bijna volle pot RPM staan. Ik ben rond de klok van zes thuis van het werk. Dan eet ik normaal een warme maaltijd. Kan ik mijn dosis RPM dan het beste voor of na deze maaltijd innemen (ook rekening houdend met mijn nachtrust).

Mijn training start rond de klok van zeven!

Enigste wat je kan doen is het proberen, het effect van RPM is ontzettend verschillend voor iedereen, ik kon RPM nemen een uur voordat ik ging slapen en er geen last van hebben ( RPM werkte overigens totaal niet voor me ).

Bedankt voor de reacties. Maar een dubbele dosis Supercharged? Dat zijn dus 4! scoops? En dan nog een aantal RPM's erbij! Ik denk dat ik dan een week niet meer slaap!

Maargoed, misschien ben ik nog lang geen Die-hard! :-(

Terug
Naar boven