XXL Nutrition

Review RPM - Applied Nutriceuticals

Beoordeling:
star10.png
10/10 ++ Aanrader

• Soort supplement: Testosteron-booster
  • Wat is de werking van dit supplement volgens de producent?

RPM™ – A Breakthrough Pre-Workout formula in a class by itself: the world’s first Anabolic-Cognitive Energy System Enhancer (A-CESE): (Anabolic + Cognitive Psy-Stimulant)

RPM delivers:

- Explosive energy without the jitters
    - Intense mental focus
    - Measurable strength increases
    - Unparalleled pumps
    - Suppressed estrogen
    - Increased testosteron
    - Thermogenic fat metabolization

• Voor welk doel gebruik je dit supplement vooral? Cutten en bulken
  • Hoe lang heb je het supplement gebruikt? Ong 30 dagen, ben nog altijd bezig met mijn 1ste potje.
  • Hoe is de smaak van dit supplement? nvt
  • Welke dosis heb je gebruikt? 3 caps 45min. voor de training
  • Waar heb je het supplement gekocht? suprememuscle.com
  • Welke extra voordelen gaf deze winkel?
  • Wat heb je voor dit supplement betaald? $29.99
  • Zou je dit supplement in de toekomst opnieuw kopen? Ja. Ja, ik heb zelfs nog een potje staan. Dit product geeft je lekker energie, maar geen nerveus gevoel zoals bij Venom Hyperdrive 3.0 of Hydroxycut Hardcore.

Mijn review:

Doseringstabel

Directions:
BodyWeight Capsules per day
>140 lbs 1

140 lbs - 160 lbs 2

160 lbs - 180 lbs 3

180 lbs - 200 lbs 4

200+ lbs 5

Goed supplement, 1 van de weinige die werken bij mij.
Geeft energie voor de training, focus en agressie.
Je zweet ook meer...
Het is ook eens iets anders dan al die pre-workout cocktails die op men maag liggen voor het trainen, nu neem ik gewoon 3 caps pre-workout en gaan met die banaan!

Grtz

product_rpm_big.jpg

Gisteren mijn laatste 2 scoops Supercharged en 2 RPM's genomen...het viel allemaal reuze mee...niks extra's vergeleken met een training enkel met Supercharged. Wel weer eens een beetje te hyper om te kunnen slapen.

ik heb het een maand half gebruikt kben er zeer tevreden
positieve agressie was aanwezig en veel energie

Mag je Drive en RPM tegelijkertijd innemen? Dus samen? Ik train vaak 'smiddags dus kan ze dan nog mooi een uur voor het trainen innemen. Mja als ik het straks weer drukker krijg met school en werk zit ik dus met het "probleem" dat ik 'savonds moet gaan trainen en dan zit ik qua tijd dus weer tegen het avondeten aan :s. Hoe doen jullie dat? Ik heb het dan over de mensen die rond etenstijd gaan trainen. Aangezien je wordt aangeraden ze op een "nuchtere" maag in te nemen.. Neemt het effect zo drastisch af dan als je ze inneemt op een volle maag ????

RPM is zeker een goed product. Ik heb reeds 2 potjes gebruikt en het werkt nog steeds.
Het effect is ( voor mij persoonlijk dan toch) zeer afhankelijk van wat en hoe;
nl. of je dagelijks caffeïne binnenkrijgt, jezelf aan de juiste dosis houdt (één teveel is hoofdpijn), rekening houden met een uurtje(45min. gemiddeld voor mij) op voorhand en belangrijkst van allemaal; een nuchtere maag!

RPM geeft mij toch wat meer zin/kracht om te trainen. Wat mij het meest opvalt is dat ik veel minder snel verzuurd raak als ik na de krachttraining soms nog een half uurtje cardio doe.

edit @ , : nuchtere maag speelt zeker een rol! Probeer toch een half uurtje te wachten imo

RPM is zeker een goed product. Ik heb reeds 2 potjes gebruikt en het werkt nog steeds.
Het effect is ( voor mij persoonlijk dan toch) zeer afhankelijk van wat en hoe;
nl. of je dagelijks caffeïne binnenkrijgt, jezelf aan de juiste dosis houdt (één teveel is hoofdpijn), rekening houden met een uurtje(45min. gemiddeld voor mij) op voorhand en belangrijkst van allemaal; een nuchtere maag!

RPM geeft mij toch wat meer zin/kracht om te trainen. Wat mij het meest opvalt is dat ik veel minder snel verzuurd raak als ik na de krachttraining soms nog een half uurtje cardio doe.

edit @ , : nuchtere maag speelt zeker een rol! Probeer toch een half uurtje te wachten imo

Bedankt tquest voor je recentie. Zal eens zien of ik 't produkt ga bestellen. Het blijft een duur prijsje ghehe.

Ben heel benieuwd

Ik heb proefmonster voor 2 dagen gewoon even om te testen

Ik ben zelf No-Xplode groot verbruiker want ik geloof niet zo in pillen werken over het algemeen minder, maar ik ga vanavond proberen en als het bevalt maak ik met No-Xplode op. Dan neem ik dit in combo met Drive schijnt helemaal ziek te zijn

Ik laat jullie wel weten!

Ben heel benieuwd

Ik heb proefmonster voor 2 dagen gewoon even om te testen

Ik ben zelf No-Xplode groot verbruiker want ik geloof niet zo in pillen werken over het algemeen minder, maar ik ga vanavond proberen en als het bevalt maak ik met No-Xplode op. Dan neem ik dit in combo met Drive schijnt helemaal ziek te zijn

Ik laat jullie wel weten!

wel goed innemen dan
vond combo met drive maar bagger
rpm zelf daarentegen works like a charm
beetje persoonsgebonden uiteraard

Ik heb het vanavond geprobeerd het proefmonster

De krachttoename vond ik enorm en de pomp is ook goed.

De energie toename/ boost voelde ik helemaal niets van.

Qua energieboost vind ik No-Xplode krachtiger.

Iemand hier ervaring mee of komt het gewoon na meerdere keren gebruik pas.

Ik weet dat 1x natuurlijk erg te verwaarlozen is, maar ik ben gewoon nieuwsgierig.

Ik weet dat 1x natuurlijk erg te verwaarlozen is, maar ik ben gewoon nieuwsgierig.

minder energie ten opzichte van een ander middel kan vanwege dosering zijn.
misschien meer nemen ? weet niet hoeveel je er in genomen had en hoeveel je weegt ?

de eerste keren vind ik juist beter werken dan paar weken verder.
ik heb soms trouwens een enorme energie toename en soms heel stuk minder dus is ook beetje situatie gebonden.

paar weken verder vind ik werking van het product wel afnemen.
dit kan ook komen omdat je eraan gewend raakt. vind daarna zonder trainen wel minder lekker

Ik heb het gisteren voor het eerst geprobeerd.
Ik heb 2 caps genomen 1 om half 5 en 1 om kwart voor 5.
10 over 5 ben ik gaan eten en 6 uur begon mijn krachttraining

Ik heb er 2 genomen omdat dit mijn eerste supplement ooit is, behalve enkele keer een whey shake, voornamelijk haal ik mijn eiwitten etc uit voeding.

Ik merkte nog niet echt veel van het goedje maar dit komt ook waarschijnlijk omdat ik ongeveer 3-4 caps nodig heb weeg rond de 80-82.

wat ik wel voelde is een snel opkomende pomp, van kracht heb ik nog niet heel veel gemerkt want heb mijn rug/triceps getraind. Met de triceps wel wat kracht gemerkt van 5/4/4/ dippen naar 8/8/8 gegaan zonder moeite.
Maar met de rug niet want kwam net terug van een blessure.

Tevens zit ik op KETO dieet ik weet niet of het verstandig is om naast dit CARB loze dieet dit supplement te gebruiken....

Als iemand commetnaar hierop kan geven heel graag:D
Gegroet!

Heb wat samples hiervan..moet je het ook innemen op niet trainingsdagen?

Nope, alleen een uur voor de training op nuchtere maag

Deze shit werkt voor geen fl**ker bij me. Ik heb drie kwartier voor de training 6 van die pillen geslikt en ik merk er niets van. Hype.
Ik dacht dat misleidende reclame verboden was. In de Muscle&Fitness staan altijd advertenties van deze crap. Allemaal mooie beloftes maar het is bullshit.
Verspil je geld niet aan deze shit en hou het gewoon bij een goed voedingsschema en whey. Eventueel creatine. En als je zo nodig een hoger test gehalte wilt ga dan kijken voor een echt kuurtje. Al die zogenaamde testboosters werken niet. Al helemaal niet bij jongere mensen.

Deze shit werkt voor geen fl**ker bij me. Ik heb drie kwartier voor de training 6 van die pillen geslikt en ik merk er niets van. Hype.
Ik dacht dat misleidende reclame verboden was. In de Muscle&Fitness staan altijd advertenties van deze crap. Allemaal mooie beloftes maar het is bullshit.
Verspil je geld niet aan deze shit en hou het gewoon bij een goed voedingsschema en whey. Eventueel creatine. En als je zo nodig een hoger test gehalte wilt ga dan kijken voor een echt kuurtje. Al die zogenaamde testboosters werken niet. Al helemaal niet bij jongere mensen.

Jongere mensen zijn ook niet slim bezig als ze dit gebruiken. Is niet eens nodig op jonge leeftijd. Zonde van je geld.

Origineel gepost door KevinOfCourse [Link niet meer beschikbaar]

minder energie ten opzichte van een ander middel kan vanwege dosering zijn.
misschien meer nemen ? weet niet hoeveel je er in genomen had en hoeveel je weegt ?

de eerste keren vind ik juist beter werken dan paar weken verder.
ik heb soms trouwens een enorme energie toename en soms heel stuk minder dus is ook beetje situatie gebonden.

paar weken verder vind ik werking van het product wel afnemen.
dit kan ook komen omdat je eraan gewend raakt. vind daarna zonder trainen wel minder lekker

hmm ok kvond niet geweldig iig

Jongere mensen zijn ook niet slim bezig als ze dit gebruiken. Is niet eens nodig op jonge leeftijd. Zonde van je geld.
Inderdaad, jongens toch. Je testosteron piekt op die leeftijd, en dan gaan ze supplementen nemen om daar een verhoging in te proberen halen??? Op dat moment moet je vooral goed trainen en eten, en vooral: volhouden. Die test boosters zijn een leuk speeltje na 25j., wanneer test weer geleidelijk gaat dalen. Als je dan toch bij supplementen wilt blijven, want AAS is in dat geval 100x efficiënter en goedkoper..

Inderdaad, jongens toch. Je testosteron piekt op die leeftijd, en dan gaan ze supplementen nemen om daar een verhoging in te proberen halen??? Op dat moment moet je vooral goed trainen en eten, en vooral: volhouden. Die test boosters zijn een leuk speeltje na 25j., wanneer test weer geleidelijk gaat dalen. Als je dan toch bij supplementen wilt blijven, want AAS is in dat geval 100x efficiënter en goedkoper..

Gelijk in je eerste punt, rond de 20j moet je zoiets niet nemen..

Maar je 2e punt komt precies over als een AAS-promotie

ik ben 22 en ben nog nooit zo hard vooruit gegaan. dus het testosteron kan toch nog verder omhoog

al dat slap geouwehoer over testosteron verhoging geloof ik niet zo
zelfs als het verhoogd zal het vast niet significant genoeg zijn

zelf neem ik het gewoon omdat ik me ermee goed voel
na 45 minuten a een uur ga ik me beetje nerveus voelen en kan ik niet meer stil blijven zitten.

tijdens het sporten zelf voelt alles alsof ik super goed opgewarmd heb en alles gaat gewoon makkelijker omhoog.

of het placebo is weet ik niet maar wel shitload pr's gezet met dit goedje

al dat slap geouwehoer over testosteron verhoging geloof ik niet zo
zelfs als het verhoogd zal het vast niet significant genoeg zijn

zelf neem ik het gewoon omdat ik me ermee goed voel
na 45 minuten a een uur ga ik me beetje nerveus voelen en kan ik niet meer stil blijven zitten.

tijdens het sporten zelf voelt alles alsof ik super goed opgewarmd heb en alles gaat gewoon makkelijker omhoog.

of het placebo is weet ik niet maar wel shitload pr's gezet met dit goedje

precies zoals je t zegt. je voelt je er goed bij, kan ook komen door het verhoogde testosteronlevel! Ik kreeg er zelfs weer puisten van.

Terug
Naar boven