AndroidHealthClinic

Review RPM - Applied Nutriceuticals

Beoordeling:
star10.png
10/10 ++ Aanrader

• Soort supplement: Testosteron-booster
  • Wat is de werking van dit supplement volgens de producent?

RPM™ – A Breakthrough Pre-Workout formula in a class by itself: the world’s first Anabolic-Cognitive Energy System Enhancer (A-CESE): (Anabolic + Cognitive Psy-Stimulant)

RPM delivers:

- Explosive energy without the jitters
    - Intense mental focus
    - Measurable strength increases
    - Unparalleled pumps
    - Suppressed estrogen
    - Increased testosteron
    - Thermogenic fat metabolization

• Voor welk doel gebruik je dit supplement vooral? Cutten en bulken
  • Hoe lang heb je het supplement gebruikt? Ong 30 dagen, ben nog altijd bezig met mijn 1ste potje.
  • Hoe is de smaak van dit supplement? nvt
  • Welke dosis heb je gebruikt? 3 caps 45min. voor de training
  • Waar heb je het supplement gekocht? suprememuscle.com
  • Welke extra voordelen gaf deze winkel?
  • Wat heb je voor dit supplement betaald? $29.99
  • Zou je dit supplement in de toekomst opnieuw kopen? Ja. Ja, ik heb zelfs nog een potje staan. Dit product geeft je lekker energie, maar geen nerveus gevoel zoals bij Venom Hyperdrive 3.0 of Hydroxycut Hardcore.

Mijn review:

Doseringstabel

Directions:
BodyWeight Capsules per day
>140 lbs 1

140 lbs - 160 lbs 2

160 lbs - 180 lbs 3

180 lbs - 200 lbs 4

200+ lbs 5

Goed supplement, 1 van de weinige die werken bij mij.
Geeft energie voor de training, focus en agressie.
Je zweet ook meer...
Het is ook eens iets anders dan al die pre-workout cocktails die op men maag liggen voor het trainen, nu neem ik gewoon 3 caps pre-workout en gaan met die banaan!

Grtz

product_rpm_big.jpg

precies zoals je t zegt. je voelt je er goed bij, kan ook komen door het verhoogde testosteronlevel! Ik kreeg er zelfs weer puisten van.

denk niet dat het op mijn leeftijd een significante test stijging zal geven
en second ik voel me goed een uur na inname en voor de rest voel ik me niet anders. dit kan je dus niet aan verhoogde test levels relateren. die stijgen niet binne uurtje

Ik merkte nog niet echt veel van het goedje maar dit komt ook waarschijnlijk omdat ik ongeveer 3-4 caps nodig heb weeg rond de 80-82.
weeg zelf rond de 90 en als ik der 3 pak tikt dit al prima aan
dit is overigens wel met inname op lege maag. als ik goed eet en pak 3 capsules dan voel ik helemaal niets

Ik doe het zo

16:45 3 pillen
17:10 eten
18:00 trainen

Ik doe het zo

16:45 3 pillen
17:10 eten
18:00 trainen

ik pak sochtends goed eten
middag eten en 1 uur laatste hap
2 uur innemen
3 uur sporten

is wel 2 uur voor het sporten niet eten maar werkt voor mij veel beter dan als ik wel eet

als ik veel eet heb ik altijd k*t prestaties

tjsa niet eten rond die tijd is geen optie voor mij, en op een ander tijdstip trainen ook niet... ik merkte maandag wel een dikke helse pomp in me armen/biceps nog nooit meegemaakt ben toen ook gestopt met oefeningen

denk niet dat het op mijn leeftijd een significante test stijging zal geven
en second ik voel me goed een uur na inname en voor de rest voel ik me niet anders. dit kan je dus niet aan verhoogde test levels relateren. die stijgen niet binne uurtje

Die 4weken dat ik dat spul gebruikte had ik iedere dag een grote :penis: in mn broek. mij hielp het wel. en ging overal hard vooruit in kracht, waar ik eerder maanden over deed om een beetje progressie te krijgen.

kan iemand mij zegge hoe lang ik moet wachten met eten als ik 's morgens mijn drive heb ingepakt?want als ik te snel erna eet zal het niet volledig werken he?

Dit komt gewoon langs de douane uit US voor 6% BTW toch?
lijkt me wel omdat het hier ook verkocht wordt..

en waar zou het goedkoop te verkrijgen zijn?

Gast je bent 17 probeer het eens als je 22 + bent...
bij mij helpt iig helemaal niet volgens mij voel of merk ik nauwelijks iets.

en als je het toch wil doen het spul is legaal en komt gewoon langs de douane. kijk in webwinkel van bb.com

Dat RPM werkt weet ik, maar heeft iemand ervaring met de Extreme growth Stack van Applied Nutriceuticals? RPM + Neovar + IGF-2.
Extreme Growth Stack

rpm gebruikt

afgelopen week kreeg ik 3 zakjes op proef .
5 pillen tegelijk ingenomen op nuchtere maag .
de uitwerking was nul .
voor andere zal het goed werken , maar ik reageer beter op no xplode waar andere weer niet op reageren ????
weet iemand hoe dit kan ?
gr van een veteraan die nog maar 2 jaar traint.:D

Vandaag ook de sample ontvangen, en had 2 pillen en 1 DRIVE ingenomen een uur voordat ik richting de sportschool ging. Nou ik had niet het gevoel van agressie maar kon wel langere sets maken met minder moeite ( ook zwaarder ).

Ook het cardio gedeelte had ik meer energie als normaal, en was zeker volbaar, en voelde me fijner en praatte meer als gewoonlijks :P

Morgen 3 pillen gebruiken i.c.m. DRIVE. Ben benieuwd wat het zal doen.

Ik heb NO-Xplode gehad en Supercharge, beide deden niks. Net op 3 capsules RPM super getraint. Meer kracht, pomp, energie, focus, motivatie. Weet niet hoe grootte rol het placebo effect meespeelde. Ik ga eerst nu weer een paar keer trainen en dan nog een keer de sample nemen en kijken of het weer zo goed werkt.

Vandaag op 3caps getraind, deed vrij weinig. Donderdag 4 caps misschien dat ik dan iets voel.
Overigens voelde ik een half uur in de training wel iets van een rush opkomen, dat gevoel was na een paar seconden weer weg:(

Wat een troep. 5 caps genomen en nauwelijks wat van vernomen. Behalve dat ik me helemaal de t*fus zweette, leek wel of iedereen me aan stond te staren van wtf heeft die gast. Niet voor herhaling vatbaar. Slechtste Pre-workout supplement ooit.

Wat een troep. 5 caps genomen en nauwelijks wat van vernomen. Behalve dat ik me helemaal de t*fus zweette, leek wel of iedereen me aan stond te staren van wtf heeft die gast. Niet voor herhaling vatbaar. Slechtste Pre-workout supplement ooit.
RPM is just not working for us:P, ik snap ook niet wat het zou kunnen doen de ingrediënten zijn niet indrukwekkend ofso..

RPM is just not working for us:P, ik snap ook niet wat het zou kunnen doen de ingrediënten zijn niet indrukwekkend ofso..

Vreemd idd, 10 pillen zou nog niks uitmaken denk ik. Elk ander pre-workout (NO) wat ik heb gehad voel je wat van. Een blikje energy drink doet nog meer dan die rpm bij mij,

Had gisteravond 3 pillen ingenomen, nou ik voelde weer dat ik wat meer energie had en uithoudingsvermogen alleen wat ik heb ik slecht geslapen zeg, werd ook niet wakker met een moe gevoel ?

Terug
Naar boven