MuscleMeat

Review RPM - Applied Nutriceuticals

Beoordeling:
star10.png
10/10 ++ Aanrader

• Soort supplement: Testosteron-booster
  • Wat is de werking van dit supplement volgens de producent?

RPM™ – A Breakthrough Pre-Workout formula in a class by itself: the world’s first Anabolic-Cognitive Energy System Enhancer (A-CESE): (Anabolic + Cognitive Psy-Stimulant)

RPM delivers:

- Explosive energy without the jitters
    - Intense mental focus
    - Measurable strength increases
    - Unparalleled pumps
    - Suppressed estrogen
    - Increased testosteron
    - Thermogenic fat metabolization

• Voor welk doel gebruik je dit supplement vooral? Cutten en bulken
  • Hoe lang heb je het supplement gebruikt? Ong 30 dagen, ben nog altijd bezig met mijn 1ste potje.
  • Hoe is de smaak van dit supplement? nvt
  • Welke dosis heb je gebruikt? 3 caps 45min. voor de training
  • Waar heb je het supplement gekocht? suprememuscle.com
  • Welke extra voordelen gaf deze winkel?
  • Wat heb je voor dit supplement betaald? $29.99
  • Zou je dit supplement in de toekomst opnieuw kopen? Ja. Ja, ik heb zelfs nog een potje staan. Dit product geeft je lekker energie, maar geen nerveus gevoel zoals bij Venom Hyperdrive 3.0 of Hydroxycut Hardcore.

Mijn review:

Doseringstabel

Directions:
BodyWeight Capsules per day
>140 lbs 1

140 lbs - 160 lbs 2

160 lbs - 180 lbs 3

180 lbs - 200 lbs 4

200+ lbs 5

Goed supplement, 1 van de weinige die werken bij mij.
Geeft energie voor de training, focus en agressie.
Je zweet ook meer...
Het is ook eens iets anders dan al die pre-workout cocktails die op men maag liggen voor het trainen, nu neem ik gewoon 3 caps pre-workout en gaan met die banaan!

Grtz

product_rpm_big.jpg

De samples die vanaf vandaag verstuurd worden bevatten ook 2 sample zakjes voor DRIVE (genoeg voor een week!).

Ik zal diegene die eerder alleen een RPM sample hebben ontvangen, maandag ook nog 2 DRIVE samples opsturen met nog eens een extra RPM sample, zodat ook zij een week lang DRIVE kunnen proberen en de laatste training van die week RPM er bij kunnen pakken ;) De ervaringen zie ik uiteraard weer graag hier terug :-)

Goed weekend iedereen!

Koen

kijk dat vind ik nu mooi ....heb van het weekend me pakje gekregen ziet er goed uit koen zo met die folder erbij en die heb ik eens goed en aandachtig doorgelezen maar nu heb ik een vraagje over die Osteobolin-c ;hier komt ie :ik ben begin september geopereerd aan mijn knie(voor de geinteresseerde dit hebben ze gedaan Knie .nl: knie, kniepijn, kunstknie, artrose, kniebanden, kruisbanden, knieklachten etc.) nu is mijn vraag dus wat zou Osteobolin hierbij bij kunnen dragen in het genezingsproces want ik moets Glucosamine nemen van de chirurg dus ben benieuwd wat jij daar van denkt......groeten

Beste Jacky,

Osteobolin-C zorgt bij blessures/beschadigingen aan bindweefsel (kraakbeen/botten) voor een grotere opname van de betreffende bouwstenen (fibroblasten voor bindweefsel, chondroblasten voor kraakbeen, osteoblasten voor botten). Daarnaast zorgt het voor een verhoogde opname van collageen, calcium en fosfor. Hierdoor zal het herstel veel sneller kunnen verlopen; zo helen botbreuken bijvoorbeeld zo'n 50% sneller.

Ik raad je dus zeker aan Osteobolin-C te nemen voor een versneld herstel

Beste Jacky,

Osteobolin-C zorgt bij blessures/beschadigingen aan bindweefsel (kraakbeen/botten) voor een grotere opname van de betreffende bouwstenen (fibroblasten voor bindweefsel, chondroblasten voor kraakbeen, osteoblasten voor botten). Daarnaast zorgt het voor een verhoogde opname van collageen, calcium en fosfor. Hierdoor zal het herstel veel sneller kunnen verlopen; zo helen botbreuken bijvoorbeeld zo'n 50% sneller.

Ik raad je dus zeker aan Osteobolin-C te nemen voor een versneld herstel
klinkt goed, heb een oude blessure die zo nu en dan opspeelt in de spieren van m'n linker schouderblad, zou die Osteobolin-C daar ook baat bij hebben?

Als het echt een spier is, ga ik er vooralsnog van uit dat Osteobolin-C niet veel zal doen. Is het echter een ontsteking in de spier, zal Osteobolin-C wel goed kunnen helpen; het werkt namelijk ontstekingsremmend en pijnstillend. Is het een blessure aan pees of aanhechting, dan heb je grote kans dat Osteobolin-C zal helpen. Osteobolin-C helpt namelijk ook vaak bij oude blessures die al langer bestaan. Persoonlijk heeft het me bij een schouderblessure geholpen waar ik al meer dan een jaar last van had (rotator cuff) en bij een ellebooblessure (waar ik wat korter last van had).

Duidelijk vetverbrandend effect"<-- quote van Nutriminds site. Vraag me af in hoeverre dit duidelijk is te merken.

ben benieuwd naar drive.. wat doet het precies? :D

edit:

Increases muscle strength & speed for optimal athletic performance
Boosts endurance and stamina
Promotes dense, permanent lean muscle growth
Dramatically improves recovery time
Enhances coïtusual performance
Stimulates motivation and Improves mood
Stimulant-free

klinkt goed.. :P

wat ik altijd merk is dat een importeur een adviesprijs geeft maar dat geen een winkel eender welk product zich daaraan houd kijk maar eens bij bv electronica...

Ik wou graag weten wanneer nou het slimst is om RPM in te nemen. Hier las ik 1-1.5 uur voor het trainen op ene lege maag maar hoelang moet er tussen die lege maag en mijn avond eten tussen zitten dan?

mvg pim

Ik wou graag weten wanneer nou het slimst is om RPM in te nemen. Hier las ik 1-1.5 uur voor het trainen op ene lege maag maar hoelang moet er tussen die lege maag en mijn avond eten tussen zitten dan?

mvg pim

train je voor het avond eten of erna ?

als je ervoor traint kan je gewoon 1-1,5 uur voor het trainen RPM op nuchtere maag nemen en na het trainen avondeten.

als je erna traint zou ik 1-1,5 uur wachten voordat je RPM neemt en dan weer 1-1,5 uur voordat je gaat trainen.

Zaterdag de sampels binnen gekregen. Helaas waren er een paar stuk, maar dat maakt voor mij niet uit. Al weer bedankt Koen.
Ik heb gisteravond ook RPM getest. Had er maar 1 ingenomen (mocht er 2). Na ongeveer 40 a 45 minuten werd ik erg misselijk??? Ook na wat gegeten te hebben hield dit niet op. Ondankt de misselijkheid lekker getraind. Leek wel of het iets makkelijker ging dan anders. Moet dus vaker misselijk zijn:D
Had al gezegt dat de sampels door gingen naar een ander, maar ik vindt altijd wel dat je na 1 ervaring niet gelijk moet zeggen dat het niet goed of fijn is, dus waarschijnlijk donderdag nog een keer proberen.
O ja de misselijkheid was vannacht rond 2uur zo goed als weg.:D

Ik heb de mijn ook binnen gekregen, een review volgt (eerst mn white blood, green bulge potjes opmaken :D)

Ik heb gisteren ook mijn 5 sample pilletjes genomen.

Het effect was niet zoals de standaard preworkout producten. Ik had het idee dat ik wel alerter was en meer gefocust, maar niet echt superzin om te knallen wat ik gewend ben.

De training ging wel wat beter dan normaal, iets minder snel uitgeput maar niet exceptioneel meer energie. Ik had het idee dat de dosis nog wel wat omhoog kon.

Al met al vond ik het een redelijk product, maar jammergenoeg zou ik het zelf niet aanschaffen.

Ik heb mijn samples DRIVE/RPM net binnengekregen :D, binnenkort meer.. :wl:

Ik ben erg benieuwd :D

Ik heb men samples ook binnen!! Volgende week testen!!

he moetje die dingen zo doorslikken of gewoon openmaken?

te goor voor woorden trouwens heb er echt moeite mee..

Terug
Naar boven