AndroidHealthClinic

Review RPM - Applied Nutriceuticals

Beoordeling:
star10.png
10/10 ++ Aanrader

• Soort supplement: Testosteron-booster
  • Wat is de werking van dit supplement volgens de producent?

RPM™ – A Breakthrough Pre-Workout formula in a class by itself: the world’s first Anabolic-Cognitive Energy System Enhancer (A-CESE): (Anabolic + Cognitive Psy-Stimulant)

RPM delivers:

- Explosive energy without the jitters
    - Intense mental focus
    - Measurable strength increases
    - Unparalleled pumps
    - Suppressed estrogen
    - Increased testosteron
    - Thermogenic fat metabolization

• Voor welk doel gebruik je dit supplement vooral? Cutten en bulken
  • Hoe lang heb je het supplement gebruikt? Ong 30 dagen, ben nog altijd bezig met mijn 1ste potje.
  • Hoe is de smaak van dit supplement? nvt
  • Welke dosis heb je gebruikt? 3 caps 45min. voor de training
  • Waar heb je het supplement gekocht? suprememuscle.com
  • Welke extra voordelen gaf deze winkel?
  • Wat heb je voor dit supplement betaald? $29.99
  • Zou je dit supplement in de toekomst opnieuw kopen? Ja. Ja, ik heb zelfs nog een potje staan. Dit product geeft je lekker energie, maar geen nerveus gevoel zoals bij Venom Hyperdrive 3.0 of Hydroxycut Hardcore.

Mijn review:

Doseringstabel

Directions:
BodyWeight Capsules per day
>140 lbs 1

140 lbs - 160 lbs 2

160 lbs - 180 lbs 3

180 lbs - 200 lbs 4

200+ lbs 5

Goed supplement, 1 van de weinige die werken bij mij.
Geeft energie voor de training, focus en agressie.
Je zweet ook meer...
Het is ook eens iets anders dan al die pre-workout cocktails die op men maag liggen voor het trainen, nu neem ik gewoon 3 caps pre-workout en gaan met die banaan!

Grtz

product_rpm_big.jpg

dat ken ik.. vorige keer een mn white blood capsules genomen op de bus nr huis van school omdat ik daarna ging trainen en dat best op nuchtere maag was... had geen water bij merkte ik... capsules bleven precies plakke in mn keel, uiteindelijk hoeste ik gwn poeder, echt ranzig! was blij dat ik thuis water kon drinken :D

zo een suppl als RPM, white blood, no-xplode, ... wat je op een nuchtere maag moet nemen is altijd wel wat planningwerk aan!

Lekker van die capsules die in je keel blijven plakken :eek:

Hahaha :), ja ik ga dan tegenwoordig ook nergens meer heen zonder fles(je) water :D

Wat je ook zou kunnen doen is de tonijn maaltijd vervangen door een whey isolaat shake met water en deze wat later nemen.

Ik vraag me af of het allemaal zoveel uitmaakt.. gewoon beetje uitproberen lijkt me. Niet meteen je eetschema overhoop gooien..

Ik ga het zelf zo doen:

07:00 DRIVE
07:45-08:00 Ontbijt

........ rest van de dag...

15:30-16:00 uur maaltijd met rijst/ananas/kip
17:00 uur RPM/DRIVE
17:30 uur Whey en een appel
18:00 uur in de gym.. knallen
19:30 Whey/Maltodextrine en een banaan
20:30-21:00 Avondmaaltijd..

Laatst bewerkt:
Goed topic mensen!:thumbs:

En hoe zit het nou met Drive dan? heb nog niemand echt horen zeggen of het crap of juist goed is...?

5 caps te weinig.. damn! Ik heb er nog nooit meer dan drie genomen....

pfoe 5 caps te weinig soms heb ik al bij 3 caps als ik dan niet heel veel heb gegeten dat ik begin te trillen en te shaken op me benen alsof ik bijna flauw val haha kun je nagaan met meer dan 5 caps :P

En wrm word eigenlijk de werking veel minder als je RMP niet op lege maag neemt? en hoeveel verlies je dan van de werking?

5 caps te weinig.. damn! Ik heb er nog nooit meer dan drie genomen....

Gewicht +/-87kg
do: 2 caps
za: 3 caps

Begreep dat juist die derde dag het effect goed waar te nemen is toch:o
Wil beslist niet zeikerug overkomen..als je begrijpt wat ik bedoel.
Vind het een tof initiatief ok:D

RMP en Drive

Heb de combi RMP en Drive getest en moet zeggen het lijkt wel wat op de combi Green Bulge en White Blood van Controlled Labs..kwa pomp, training en focus:cool:. Zolang ik niet teveel RMP-tjes neem (twee is voor mij de max, terwijl ik er 4 of 5 zou mogen hebben) blijft het gevoel goed.
Zo op het eerste gezicht dus een aardige combi waar denk ik ook aardig mee te werken valt;).

Heb de combi RMP en Drive getest en moet zeggen het lijkt wel wat op de combi Green Bulge en White Blood van Controlled Labs..kwa pomp, training en focus:cool:. Zolang ik niet teveel RMP-tjes neem (twee is voor mij de max, terwijl ik er 4 of 5 zou mogen hebben) blijft het gevoel goed.
Zo op het eerste gezicht dus een aardige combi waar denk ik ook aardig mee te werken valt;).
Same here, heb de samples vanmiddag genomen (niet geheel op nuchtere maag, 45 min ervoor nog een kleine lunch).
Moet zeggen dat de combi voor een goede motivatie zorgt en m'n arm curls gingen echt heerlijk, had veel zin terwijl ik me 's ochtends toch erg suf voelde.
De training deed me denken aan de eerste keer No-Xplode, dat was ook gewoon een super training, alleen had ik toen wel meer opgezwollen aders door de NO.

Ik nam:
3 x RPM(ipv 4 caps)
2 x Drive
In de toekomst zal ik dit product zeker een keer bestellen, nog bedankt voor de samples!

karma is on it's way ;)

Gisteren proefpakketje binnengekregen, en vandaag op deadlift-dag RPM en Drive geprobeerd. 20 minuutjes na inname (lege maag) voelde ik me hyped en wilde ik zo snel mogelijk naar de gym om die deadlift te rocken als een muthaphakka! Het ging lekker, zat namelijk flink aan mijn max, maar mentaal wilde ik daar doorheen ondanks die waas in mijn kop van het zware tillen. Jammer genoeg dat ik iets te enthousiast de lock-out deed met als gevolg dat ik naar achteren helde en door mijn rug ging. ****, voor de rest mijn training gestaakt want ik kon niks meer, en kon dus niet meer profiteren van het supplement. Volgende keer weer eens proberen met een volle training :)

Gisteren proefpakketje binnengekregen, en vandaag op deadlift-dag RPM en Drive geprobeerd. 20 minuutjes na inname (lege maag) voelde ik me hyped en wilde ik zo snel mogelijk naar de gym om die deadlift te rocken als een muthaphakka! Het ging lekker, zat namelijk flink aan mijn max, maar mentaal wilde ik daar doorheen ondanks die waas in mijn kop van het zware tillen. Jammer genoeg dat ik iets te enthousiast de lock-out deed met als gevolg dat ik naar achteren helde en door mijn rug ging. ****, voor de rest mijn training gestaakt want ik kon niks meer, en kon dus niet meer profiteren van het supplement. Volgende keer weer eens proberen met een volle training :)

das minder voor je rug :) beterschap ermee zou ik zeggen

ik heb mn samples nog niet aangekregen, het begint nu wel heel hard te kriebelen :sad:

Terug
Naar boven