MuscleMeat

Review RPM - Applied Nutriceuticals

Beoordeling:
star10.png
10/10 ++ Aanrader

• Soort supplement: Testosteron-booster
  • Wat is de werking van dit supplement volgens de producent?

RPM™ – A Breakthrough Pre-Workout formula in a class by itself: the world’s first Anabolic-Cognitive Energy System Enhancer (A-CESE): (Anabolic + Cognitive Psy-Stimulant)

RPM delivers:

- Explosive energy without the jitters
    - Intense mental focus
    - Measurable strength increases
    - Unparalleled pumps
    - Suppressed estrogen
    - Increased testosteron
    - Thermogenic fat metabolization

• Voor welk doel gebruik je dit supplement vooral? Cutten en bulken
  • Hoe lang heb je het supplement gebruikt? Ong 30 dagen, ben nog altijd bezig met mijn 1ste potje.
  • Hoe is de smaak van dit supplement? nvt
  • Welke dosis heb je gebruikt? 3 caps 45min. voor de training
  • Waar heb je het supplement gekocht? suprememuscle.com
  • Welke extra voordelen gaf deze winkel?
  • Wat heb je voor dit supplement betaald? $29.99
  • Zou je dit supplement in de toekomst opnieuw kopen? Ja. Ja, ik heb zelfs nog een potje staan. Dit product geeft je lekker energie, maar geen nerveus gevoel zoals bij Venom Hyperdrive 3.0 of Hydroxycut Hardcore.

Mijn review:

Doseringstabel

Directions:
BodyWeight Capsules per day
>140 lbs 1

140 lbs - 160 lbs 2

160 lbs - 180 lbs 3

180 lbs - 200 lbs 4

200+ lbs 5

Goed supplement, 1 van de weinige die werken bij mij.
Geeft energie voor de training, focus en agressie.
Je zweet ook meer...
Het is ook eens iets anders dan al die pre-workout cocktails die op men maag liggen voor het trainen, nu neem ik gewoon 3 caps pre-workout en gaan met die banaan!

Grtz

product_rpm_big.jpg

Effe voor de leut -->> RPM kostprijs USA : 20€ Kostprijs Europa : 50€

"Europa is ook goed voor de consumenten" hoorde ze het nog zegge? haha RIGHT De ander landen wisten goed genoeg waarom ze geen referendum moesten houden over die grondwet, maar dat terzijde :D

Ik ben echt zo'n vergelijker eh, ik mag da echt niet teveel doen want ik wordt daar gewoon ziek van.

Laatst bewerkt:
pakketje met rpm en drive ligt nu al 17 dagen bij de douane,had gebeld naar fedex en die zeiden dat het op het lab lag,
ben benieuwd wat eruit komt

pakketje met rpm en drive ligt nu al 17 dagen bij de douane,had gebeld naar fedex en die zeiden dat het op het lab lag,
ben benieuwd wat eruit komt

zat er nog iets anders bij want als je het hier ook kunt kopen is er toch gee reden om het bij de douane te houden;of die zijn er nu ook heel lekker op aan het trainen...

Heb vrijdag de samples binnengekregen!
Helaas is er maar 1 rpm capsule heel gebleven en is de rest gesneuveld onderweg :(
Ook de Drive capsules waren niet allemaal meer heel.
Maargoed, toch vnaaf maar even 2caps drive en 1cap rpm nemen en afwachten!
Ben benieuwd :D

is dit supplement natuurlijk? aangezien ik bijna 20 ben.
T lijkt me namelijk een prettig supplement mede door het snelle herstel.

zat er nog iets anders bij want als je het hier ook kunt kopen is er toch gee reden om het bij de douane te houden;of die zijn er nu ook heel lekker op aan het trainen...

zaten wel andere dingen bij,maar die zijn geheel onschuldig en laat ik al jaren komen van 1fast..multivitamines/sint janskruid/amino's

enige nieuwe was de rpm/drive

hmmm bel ze eens op of kan dat niet??

hmmm bel ze eens op of kan dat niet??

heb fedex al gemaild om direct telefoonnummer van lab douane,want toen ik algemeen nummer douane belde stuurden ze me juist weer door naar fedex,

pak ik voor 75 dollar priority mail zodat het binnen 2-3dagen binnen zou zijn,ist nu dus bijna 3 weken onderweg

volgend ekeer dus maar xxl :)

Gisteren de samples ontvangen. de helft van de drive capsules zijn om zeep, maar gelukkig zijn de RPMs nog heel.

Zo net 2 Drives genomen, en vanavond de rest. En dan knalle maar....

heb fedex al gemaild om direct telefoonnummer van lab douane,want toen ik algemeen nummer douane belde stuurden ze me juist weer door naar fedex,

pak ik voor 75 dollar priority mail zodat het binnen 2-3dagen binnen zou zijn,ist nu dus bijna 3 weken onderweg

volgend ekeer dus maar xxl :)

Dat je dr nog om kan lachen man, ik zou zwaar over de zeik zijn! ****ing 75 euro voor nix uitbesteed

Fedex is echt een klotemaatschappij. Invoertaxen zijn MAKKELIJK te ontduiken, alleen gaat fedex die taxen speciaal zoeken omdat zij die vooruitbetalen en ze rekenen dat achtaraf aan. Ik laat nooit nog iets komen met fedex.

ik heb potje rmp gekocht vanwege alle goede reacties ik gebruik hem nou 3 dagen eerste keer 2 capsules zonder training, merkte het een klein beetje gister 3 voor mn schoudertraining merkte ook een klein beetje en vandaag voor de borst training 3 voelde het een klein beetje zal ik er morgen 4 nemen ondanks ik 72 kilo weeg, heb ervaringen met venom hyperdrive nam ik er 2 soms 3 van dat was niet normaal mijn vraag zal ik er 4 nemen of niet of moet ik het afwachten en 3 blijven nemen?

Ik merk wel een heel groot verschil met 3-4 op lege maag en 3-4 op volle maag.

dus ik kan ze beter op lege maag nemen dat zal het zijn , maar is dat niet aleen bij no producten?

gisteren mn samples binnengekregen, direct uitgeprobeerd en het lijkt me echt een goede shizzle

een 40-tal minuten na inname (3rpm en 2drive) werd ik gewoon opgewonden om te trainen en ik kon niet wachten om te starten
naderhand bloos ik van de energie (ondanks een beetje een moe gevoel gedurende de dag) en knalde erop los met een lekkere pomp, eenmaal begonnen wist ik ook van geen ophouden, ik ben benieuwd of de werking zo goed blijft, dan schaf ik die shizzle zeker aan!

nemen sommige van jullie het ook op rustdagen ?
en waarom?

Terug
Naar boven