XXL Nutrition

Review RPM - Applied Nutriceuticals

Beoordeling:
star10.png
10/10 ++ Aanrader

• Soort supplement: Testosteron-booster
  • Wat is de werking van dit supplement volgens de producent?

RPM™ – A Breakthrough Pre-Workout formula in a class by itself: the world’s first Anabolic-Cognitive Energy System Enhancer (A-CESE): (Anabolic + Cognitive Psy-Stimulant)

RPM delivers:

- Explosive energy without the jitters
    - Intense mental focus
    - Measurable strength increases
    - Unparalleled pumps
    - Suppressed estrogen
    - Increased testosteron
    - Thermogenic fat metabolization

• Voor welk doel gebruik je dit supplement vooral? Cutten en bulken
  • Hoe lang heb je het supplement gebruikt? Ong 30 dagen, ben nog altijd bezig met mijn 1ste potje.
  • Hoe is de smaak van dit supplement? nvt
  • Welke dosis heb je gebruikt? 3 caps 45min. voor de training
  • Waar heb je het supplement gekocht? suprememuscle.com
  • Welke extra voordelen gaf deze winkel?
  • Wat heb je voor dit supplement betaald? $29.99
  • Zou je dit supplement in de toekomst opnieuw kopen? Ja. Ja, ik heb zelfs nog een potje staan. Dit product geeft je lekker energie, maar geen nerveus gevoel zoals bij Venom Hyperdrive 3.0 of Hydroxycut Hardcore.

Mijn review:

Doseringstabel

Directions:
BodyWeight Capsules per day
>140 lbs 1

140 lbs - 160 lbs 2

160 lbs - 180 lbs 3

180 lbs - 200 lbs 4

200+ lbs 5

Goed supplement, 1 van de weinige die werken bij mij.
Geeft energie voor de training, focus en agressie.
Je zweet ook meer...
Het is ook eens iets anders dan al die pre-workout cocktails die op men maag liggen voor het trainen, nu neem ik gewoon 3 caps pre-workout en gaan met die banaan!

Grtz

product_rpm_big.jpg

ik wil die drive samples ook wel eens ontvangen icm rpm. @ nutrimind mijn gegevens heb je al;)

Ben benieuwd of iemand al es een potje besteld heeft bij deze gulle meneer...

of dat iedereen maa reen beetje gratis loopt te proeven van zijn samples:P hahaha

Mijn volgende bestelling wordt zeker een potje DRIVE ...

of dat iedereen maa reen beetje gratis loopt te proeven van zijn samples:P hahaha

same here, dat drive is goed spul :clap:

Ik maak de samples op , maar heb al een potje DRIVE en RPM staan inmiddels :D :cool:

Had de RPM al.. maar uit Amerika besteld. Ander kleurtje ook, ziet er chemischer uit:p ahaha

als de samples me goed bevallen ga ik ze zeker kopen!

Gister dus begonnen met de samples, het was rug dag en het ging super, halfuurtje na inname voel je de energiestoot opkomen en die hield aan tot ver in de avond met als gevolg dat k pas om 2 uur sliep. Na de trainig samen met trainigsmaat maar gelijk de Combi besteld. Hoop em vandaag al binnen te hebben.

Gister dus begonnen met de samples, het was rug dag en het ging super, halfuurtje na inname voel je de energiestoot opkomen en die hield aan tot ver in de avond met als gevolg dat k pas om 2 uur sliep. Na de trainig samen met trainigsmaat maar gelijk de Combi besteld. Hoop em vandaag al binnen te hebben.

klinkt lekker

als het suplement zo goed blijft werken... :lick:

ik ben nu mijn 2de stack jw en bam binnen maar het werkt bijlange niet meer zo sterk als tijdens de 1ste stack

mijn drive komt vandaag hier .....en volgende week gaat de combi getest worden nieuw trainingsschema en de combi zal eens zien wat dat gaat geven .......maar dat horen jullie wel..natuurlijk en nutriminds is volgens mij de importeur en volgens mij verkoopt die niet aan particulieren .......dus volgens mij moet je dan bij xxl bestellen of consorten..zeg maar of ik gelijk heb Koen...wel goede service van jouw kant uit mijn complimenten

Klopt Jacky! Ik importeer de producten en lever die aan (web)winkels en groothandels.

strax drive + rpm voor de training.

wat moet je van drive verwachten tijdens het trainen? heb vanmorgen ook drive genomen.

Heb net mijn potje RPM binnen gekregen. Zat een heel boek met info over die supplementen bij. Stond ook nog een leuk artikel in over PWO mythen. En er zaten wat zakjes caps van DRIVE bij. Tnx XXL Nutrition ;)

Gisterenmiddag trouwens besteld en nu al binnen. Lekker snel hoor :D

Heb net mijn potje RPM binnen gekregen. Zat een heel boek met info over die supplementen bij. Stond ook nog een leuk artikel in over PWO mythen. En er zaten wat zakjes caps van DRIVE bij. Tnx XXL Nutrition ;)

Gisterenmiddag trouwens besteld en nu al binnen. Lekker snel hoor :D

mooi :)

heb de sample s gekregen van nutriminds en heb vandaag de rpm gestest ik moet namelijk zeggen dat je goeie energie en pomp krijg en werkt heel anders dan de no shotgun en no explode dus dat word bestellen voor mij een potje en nogmaals bedankt nutriminds voor de sample s

Damn die drive samen met rpm werkt zeker goed. Meteen veel meer energie en zin tijdens het trainen. Ook lijk ik een beetje meer kracht te hebben maar ben pas 4 dagen bezig dus kan er nog niet teveel over zeggen. Zie nu ook dat ze een aantal stacks hebben bij xxl. Ddie had ik misschien wel beter kunnen kopen haha

Damn die drive samen met rpm werkt zeker goed. Meteen veel meer energie en zin tijdens het trainen. Ook lijk ik een beetje meer kracht te hebben maar ben pas 4 dagen bezig dus kan er nog niet teveel over zeggen. Zie nu ook dat ze een aantal stacks hebben bij xxl. Ddie had ik misschien wel beter kunnen kopen haha

:thumbs:

nog steeds geen samples ontvangen :(

Nee, maar wel voor een gratis maandverpakking incontinentieluiers!!

Succes!! hahahaha

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven