AndroidHealthClinic

Review RPM - Applied Nutriceuticals

Beoordeling:
star10.png
10/10 ++ Aanrader

• Soort supplement: Testosteron-booster
  • Wat is de werking van dit supplement volgens de producent?

RPM™ – A Breakthrough Pre-Workout formula in a class by itself: the world’s first Anabolic-Cognitive Energy System Enhancer (A-CESE): (Anabolic + Cognitive Psy-Stimulant)

RPM delivers:

- Explosive energy without the jitters
    - Intense mental focus
    - Measurable strength increases
    - Unparalleled pumps
    - Suppressed estrogen
    - Increased testosteron
    - Thermogenic fat metabolization

• Voor welk doel gebruik je dit supplement vooral? Cutten en bulken
  • Hoe lang heb je het supplement gebruikt? Ong 30 dagen, ben nog altijd bezig met mijn 1ste potje.
  • Hoe is de smaak van dit supplement? nvt
  • Welke dosis heb je gebruikt? 3 caps 45min. voor de training
  • Waar heb je het supplement gekocht? suprememuscle.com
  • Welke extra voordelen gaf deze winkel?
  • Wat heb je voor dit supplement betaald? $29.99
  • Zou je dit supplement in de toekomst opnieuw kopen? Ja. Ja, ik heb zelfs nog een potje staan. Dit product geeft je lekker energie, maar geen nerveus gevoel zoals bij Venom Hyperdrive 3.0 of Hydroxycut Hardcore.

Mijn review:

Doseringstabel

Directions:
BodyWeight Capsules per day
>140 lbs 1

140 lbs - 160 lbs 2

160 lbs - 180 lbs 3

180 lbs - 200 lbs 4

200+ lbs 5

Goed supplement, 1 van de weinige die werken bij mij.
Geeft energie voor de training, focus en agressie.
Je zweet ook meer...
Het is ook eens iets anders dan al die pre-workout cocktails die op men maag liggen voor het trainen, nu neem ik gewoon 3 caps pre-workout en gaan met die banaan!

Grtz

product_rpm_big.jpg

Ik had ook samen met die no-xplode samples gevraagd van RPM & DRIVE. Ik heb er 2 genomen en echt geen reet van gevoeld dus de volgende keer maar is 3 proberen.
De zever van op een nuchtere maag is voor niemand mogelijk zonder zijn eetschema volledig overhoop te gooien. Kheb het in het topic van no-xplode ook al is gezegd. De tijd om nuchter te worden (pak zker 2uur) + het innemen en de tijd van het trainen, dat zijn heel wat uurtjes dat je zonder eten zit of je moest na de inname mogen eten.

2 genomen en ik heb denk ik niks gevoeld....

(was licht geënerveerd die dag, maar kan ook door werk enz zijn geweest...)

heb vanddag niet getraind en gewoon de driven en rpm genomen ben niets fitter of energieker benieuwd of ik de rest van de week nog iets merk

Ik had ook samen met die no-xplode samples gevraagd van RPM & DRIVE. Ik heb er 2 genomen en echt geen reet van gevoeld dus de volgende keer maar is 3 proberen.
De zever van op een nuchtere maag is voor niemand mogelijk zonder zijn eetschema volledig overhoop te gooien. Kheb het in het topic van no-xplode ook al is gezegd. De tijd om nuchter te worden (pak zker 2uur) + het innemen en de tijd van het trainen, dat zijn heel wat uurtjes dat je zonder eten zit of je moest na de inname mogen eten.

doe ik ook
ik neem de RPM en DRIVE een uur voor het trainen, en vlak voor het trainen nog een pre-workout shake. gaat perfect zo

Vandaag de training met Drive/RPM achter de rug. Had in het begin de indruk dat het rommel was, voelde er niks van.
Pas toen ik een kwartier bezig was viel het op dat er verschil was. Heb getraind als een BEEST vandaag. Had meer energie,
mijn aders stonden op springen en mentaal was er ook verschil. Op momenten dat ik normaal zou denken dat ik mijn set niet
af zou krijgen ging ik gewoon door. heb verschillende PRs verbeterd vandaag. Kan zijn dat 't gewoon in't kopke zit,
maar de stack zal er erges wel mee tussen zitten:D Heb 't schijnt ook zitten grunten blazen bij de zwaardere sets. doe ik normaal niet :rolleyes:

Conclusie: RPM/Drive komt op mn bestellijstje (wanneer de cashflow het toelaat:D:D)

Vandaag de training met Drive/RPM achter de rug. Had in het begin de indruk dat het rommel was, voelde er niks van.
Pas toen ik een kwartier bezig was viel het op dat er verschil was. Heb getraind als een BEEST vandaag. Had meer energie,
mijn aders stonden op springen en mentaal was er ook verschil. Op momenten dat ik normaal zou denken dat ik mijn set niet
af zou krijgen ging ik gewoon door. heb verschillende PRs verbeterd vandaag. Kan zijn dat 't gewoon in't kopke zit,
maar de stack zal er erges wel mee tussen zitten:D Heb 't schijnt ook zitten grunten blazen bij de zwaardere sets. doe ik normaal niet :rolleyes:

Conclusie: RPM/Drive komt op mn bestellijstje (wanneer de cashflow het toelaat:D:D)

En dat wil zeggen?

Net niet roepen en tieren :)

Hij bedoeld eigenlijk kreunen... haha

Ik heb vandaag dan maar 3 gepakt op een nuchtere maag, heb er weer geen bal van gevoeld, efkes dacht ik dat het opkwam maar het was direct weer weg (als er dan al iets is opgekomen) Ik had nog inééns geen pomp ervan, lol.
Zoals ze hierboven al zegge, denk da da veel int koppeke zit van "how kheb zwaar energiepillen binnen, nu gaan we pompen als ne gek" en ja, dan gade mss wel iet voelen

Volgende keer maar is 4 dan eh, al is het voor een groot deel al afgeschreven want pak nu da het met 4 werkt, da dooske is snel op dan se.

Ik kan er gewoon ni inkomen da ik dan reply's lees van mensen die gewoon half superman worden als ze het hebben ingenomen, wa moet da zijn als die een lijn speed snuiven dan, dan zijn die een maand aan een stuk wakker of half dood ofwa? :D

Allé ja, we zulle zien morgen. Wie weet barst ik morgen tijdens de training gewoon uit mijn trui'ke, hahaha. ;)

Ik heb vandaag dan maar 3 gepakt op een nuchtere maag, heb er weer geen bal van gevoeld, efkes dacht ik dat het opkwam maar het was direct weer weg (als er dan al iets is opgekomen) Ik had nog inééns geen pomp ervan, lol.
Zoals ze hierboven al zegge, denk da da veel int koppeke zit van "how kheb zwaar energiepillen binnen, nu gaan we pompen als ne gek" en ja, dan gade mss wel iet voelen

Volgende keer maar is 4 dan eh, al is het voor een groot deel al afgeschreven want pak nu da het met 4 werkt, da dooske is snel op dan se.

Ik kan er gewoon ni inkomen da ik dan reply's lees van mensen die gewoon half superman worden als ze het hebben ingenomen, wa moet da zijn als die een lijn speed snuiven dan, dan zijn die een maand aan een stuk wakker of half dood ofwa? :D

Allé ja, we zulle zien morgen. Wie weet barst ik morgen tijdens de training gewoon uit mijn trui'ke, hahaha. ;)
Dat het bij jou niet werkt wil nog niet zeggen dat het tussen de oren zit, bij de 1 werkt het wel en de ander niet.
Zelfde met no-xplode een maat van me raakt er alleen van aan de schijt en bij mij werkt het wel degelijk ;)

Hm zit echt niet tussen mijn oren dat ik sta te pompen met een hartslag van 160 en met een big smile door de gym raas:P haha werkt dus blijkbaar niet voor iedereen het zelfde.

Moet er wel bij zeggen dat ik van 1 bak koffie al sta te stuiteren dus... :P

Heb dus ook 1rpm cap geprobeerd samen met 2 caps drive.
Had 2 dagen ervoor al drive gehad niet en echt veel van gemerkt.
Samen met rpm ook niet echt veel effect, maar was ook maar 1 cap.
Heb wel lekker getrained, maarja dat is meestal wel zo ;)
Moet er wel bij zeggen dat ik smorgen als ik de drive nam, erna wel vrij gelijk ging eten (ontbijt)
En s'avonds ook niet echt een lege maag, maarja das ook bijna niet in te plannen !
Iig bedankt voor de samples !

2 caps drive en 2 caps rpm. niet veel van gemerkt.

nu een paar dagen alleen drive maar merk daar helemaal niets van los.

maar ik ben ook niet het type dat staat te stuiteren op 1 kopje koffie.. ;)

t*ring hard gepompt beetje van jezelf en een beetje van rpm kd8 eerst dat het niet werkte hahahaha

tja ik ben nu drie dagen bezig 's morgens twee caps drive en 's avonds de drive en de rpm enneh tja ik merk er niet veel van zeg maar niets dus....

Hm zit echt niet tussen mijn oren dat ik sta te pompen met een hartslag van 160 en met een big smile door de gym raas:P haha werkt dus blijkbaar niet voor iedereen het zelfde.

beter..ik ga van 2 glazen cola al stuiteren :D
ik heb de sample ook besteld...

wat is de inhoud van de sample?

Laatst bewerkt:

Ik heb het vorige week zaterdag ook meegemaakt, super nerveus gevoel. Gisteren de RPM terug naar 3 caps geschroefd ipv 4 en dat was ideaal.

Ik merk dat het vooral te maken heeft met de leegte v.d. maag.

heb er nu 4 genomen een uur en half geleden op een nuchtere maag en buiten een wat opgejaagd gevoel merkte ik niks tijdens het trainen...

mss mijn dagje niet..

hoe lang voor en na het nemen van rpm mag je niet gegeten hebben?

Terug
Naar boven