Die zien we hier niet meer terugRubenSossa zei:Ga vrijdag naar Berlijn om het nieuwe jaar te vieren!
, als die Duitse mokkels gezien
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Die zien we hier niet meer terugRubenSossa zei:Ga vrijdag naar Berlijn om het nieuwe jaar te vieren!
, als die Duitse mokkels gezien
RubenSossa zei:Donderdag, 22 dec. 05
Bench press:
15x30kg
10x60 kg
3x90 kg
3x120 kg
1x130 kg
1x140 kg (pr) WHOEEEEEEHOEEE!!!
4x120 kg (pr)
6x100 kg
8x80 kg
YEAAAHH BUDDY!! Light weight baby!! Damn, wat voelt dat goed, vlak voor 2006 nog 140 kg weten te pakken!
Ik bleef ff 2 secondern in het midden van de beweging op een dood punt zitten, mn maat wilde bijna meehelpen, waarop ik brulde: NEET HELPUH, NEET HELPUH!!! En BAM! Mn triceps knalde de bar voor de laatste helft de lucht in! 140 kg is een feit!![]()

Powerblade zei:Nice PR!!!!
Knap trouwens dat je de hele 10 minuten die het kost om NEET HELPUH, NEET HELPUH in het Maastrichts uit te spreken die baar in het midden hebt weten vast te houden![]()
![]()
![]()
Oeps sorry, er staat dat het maar 2 sec. duurde, dan was het zeker Meersens dialect.![]()

18fitie zei:Zo die is weg ,lekker zijn log vol spammen
Goede training, veel chins. Die partial reps bij je curls doe je dit als je failed, hebbet eens geprobeerd om partial reps te doen als je gefailed hebt en is verrekte zwaar

)
)
wat is dat precies? ladder chins? hoe ziet dat uit?RubenSossa zei:
Markywannabee zei:wat is dat precies? ladder chins? hoe ziet dat uit?
nette training trouwens
Adema zei:Ik meende dat het de bedoeling was je ladder op te hogen, en wanneer je het benodigd aantal reps niet meer kon halen opnieuw zou beginnen; waarbij je na elke set de duur van de set als rust nam;
bijv:
1-2-3-4-5-6-7 fail 1-2-3-4-5 fail 1-2-3-4 fail 1-2-3 etc