AndroidHealthClinic

Ruffryder16 1 maand bezig.

Ruffryder16

Dutch Bodybuilder
Waardering
19
Lengte
1m87
Massa
99kg
Vetpercentage
13%
Hallo ik ben dus 3 weken bezig in de sportschool ben een week daarvoor mezelf al vol gaan proppen:P ik woog dus in het begin 64 kg en ben dus nu 70 kg wat ik in een maand tijd een hele prestatie vind en ik dacht laat ik maar eens wat foto,s plaatsen zodat jullie een beetje een beeld krijgen..
ik heb nog geen voedingsschemaoid .. ik let wel op me voeding .. maar er mogen nog heel wat kilootjes bij en ik hou het dus voorlopig zo... nou dan hier de foto,s..:D

2iu6y6t.jpg
xmjqd2.jpg

oa0ryf.jpg

idhksi.jpg

Kwa poses ga ik nog even op youtube kijken hoe dat een beetje moet maar om een indruk te geven..

hoop dat er een beetje normaal gereageerd word ofcourse:P
Alvast bedankt..

een kleine update vandaag gewogen en ik ben 73-74kg:D ben er zelf best blij mee:

IMG_0626.jpg

IMG_0625.jpg

Laatst bewerkt:
je tepels hebben elk een eigen kleur .... nice !!! kunnen er ook niet veel op zeggen je bent pas gestart ... veel succes ?

Goede aders in je arm. Flink doorknallen en over 6 maanden weer foto's.:cool:

Suc6 met je doelen....

komt goed komt goed:D

over een paar maanden je progressie laten zien.
en voor nu knallen in de gym!

suc6 ermee

beuken in de gym

veel succes ermee, kan wel wat worden;)

• Topic Starter Topic Starter
Bedankt voor de reacties iedereen:D zal over 5-6 maanden in het zelfde topic wat progressie foto,s plaatsen als het mag:D

succes!

Succes gast

• Topic Starter Topic Starter
Kleine update nu @ 74 kg:D

Na een half jaar je foto's posten

Succes!

Lijkt wel of je rechtershouder uit de kom ligt op die nieuwe foto,
veel succes met je vorderingen!

Ja is inderdaad wel grappig je schouder op die update foto. Maar veel succes verder!

Newbie gains zijn het beste dus doe je voordeel er mee en leg een goede basis voor de toekomst.

Terug
Naar boven