Ruffryder16
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 19
- Lengte
- 1m87
- Massa
- 99kg
- Vetpercentage
- 13%
Hallo ik ben dus 3 weken bezig in de sportschool ben een week daarvoor mezelf al vol gaan proppen
ik woog dus in het begin 64 kg en ben dus nu 70 kg wat ik in een maand tijd een hele prestatie vind en ik dacht laat ik maar eens wat foto,s plaatsen zodat jullie een beetje een beeld krijgen..
ik heb nog geen voedingsschemaoid .. ik let wel op me voeding .. maar er mogen nog heel wat kilootjes bij en ik hou het dus voorlopig zo... nou dan hier de foto,s..
Kwa poses ga ik nog even op youtube kijken hoe dat een beetje moet maar om een indruk te geven..
hoop dat er een beetje normaal gereageerd word ofcourse
Alvast bedankt..
een kleine update vandaag gewogen en ik ben 73-74kg
ben er zelf best blij mee:
ik woog dus in het begin 64 kg en ben dus nu 70 kg wat ik in een maand tijd een hele prestatie vind en ik dacht laat ik maar eens wat foto,s plaatsen zodat jullie een beetje een beeld krijgen..ik heb nog geen voedingsschemaoid .. ik let wel op me voeding .. maar er mogen nog heel wat kilootjes bij en ik hou het dus voorlopig zo... nou dan hier de foto,s..

Kwa poses ga ik nog even op youtube kijken hoe dat een beetje moet maar om een indruk te geven..
hoop dat er een beetje normaal gereageerd word ofcourse

Alvast bedankt..
een kleine update vandaag gewogen en ik ben 73-74kg
ben er zelf best blij mee:
Laatst bewerkt: