Fitness Seller

Rug foto's - 15 jaar -

Knowlegde

Cool Novice
Waardering
0
Lengte
1m70
Massa
71kg
Vetpercentage
12%
Hallo allemaal,

Ik ben hier nog niet zo lang op dit forum. Maar ik zou graag wat commentaar willen op m'n rug.

8xt1ys.jpg

En mijn armen zijn lichtelijk gespannen.

goede rug voor je leeftijd! lekker zo doorgaan

Dat ziet er goed uit voor je 15 jaar, mooi doorgaan zo!

Goeie rug voor je leeftijd. Succes :thumbs:

• Topic Starter Topic Starter
Erg bedankt jongens! Veder heb ik ook nog wel wat foto's van m'n buik en m'n arm, niet dat die geweldig zijn, maar vind het altijd leuk om wat kritiek te krijgen, motiveert me!

343lp3l.jpg

20tjmhl.jpg

---------- Post toegevoegd Tue 21 Feb 2012 om 21:00 ----------

Trouwens, ben gewoon een amateur, dus ik weet niet echt welke pose ik moet nemen. Mocht dit onduidelijk zijn om wat conclusies eruit te kunnen halen, lees ik het graag, dan maak ik wel nieuwe foto's!

Poses maken niet uit je bent 15 gewoon lekker door trainen en dan komt het helemaal goed uit, wou dat ik zo'n arm op me 15e had ;)

gr

Haha, nou leuk om te horen Ghaz! Trouwens, ik zie wel dat aan de zijkanten van m'n buik, bijna al m'n vet is opgeslagen (ongeveer 11-12 kg vet volgens de machine.) Ik train gewoon 4/5 keer in de week, maar ik blijf maar steeds op dit gewicht! :-(

Haha mijn biek ziet er ook zo uit, vet slaat zich nou eenmaal graag op rondom de buik :P
Gebruik je al een voedingsschema?

Jammer genoeg niet. Ik heb de sticky's gelezen, gezocht op internet, maar ik begrijp het maar niet. (En heb dit wel vaker dan 3 keer gedaan trouwens).

lol hoe kom je in godsnaam op 18%?

Heb een hele slechte voeding! :-) Maar vanwaar die vraag? Is het te hoog voor m'n leeftijd of hoe zit het? :p

nee hij klopt gewoon niet :P. Zou eerder zeggen 12-13 ofzo, denk zelfs wel lager, maar een beetje lastig in te schatten aan de hand van je pics.
Goeie armen voor je leeftijd trouwens!

Als je de vraag van Ryanvdv bedoelde over je VP, je hebt bij je stats neergezet 18%

Maar aan je foto's te zien zit je eerder rond de 10-12%

Nee, het is absoluut niet te hoog, voor de meeste zelfs een streven :).

Oh haha, schrok me wel even hoor. Maar jammer genoeg is het toch waar. M'n BF is 17-18%
En bedankt voor de complimenten.

Trouwens, waarom zouden mensen een BF van 17-18% willen?

En stiekem schaam ik me wel hoor voor wat ik allemaal eet, zo'n medewerker van de sportschool, vond het dan wel knap dat ik dan nog met zo'n matige lichaam rond liep! ^_^

BF is echt geen 17-18, maar ziet er goed uit hoor
Train je onderrug wel goed? Deadlifts?

Hoe heb je het laten meten dan? Want 17-18% kan gewoon niet. Of je abs moeten heeeeeeel dicht bij het oppervlak zitten, in dat geval heb je nice genetics. Maar als ik het zo zie geloof ik er echt niks van.

Nou in de sportschool heb ik namelijk op zo'n weegschaaltje gestaan en die gaf me een bon.
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

En deathlifts nog nooit gedaan, ben een kickbokser! :P Maar sinds enkele dagen geleden bezig met een strongliftes schema (5x5) en daar zit dat onderdeel ook tussen!

Dat bonnetje mag je weggooien/verbranden. Die elektrische weegschalen zijn zoiezo vaak niet betrouwbaar, je kan het beste van de spiegel/foto's uitgaan of van een huidplooimeting.

weegschalen zijn k*t voor bf.

Oh, en waar koop je zo'n ''huidplooimeting''? En bedankt, had niet verwacht dat ik tegen de 12% zou zitten! :D

Terug
Naar boven