XXL Nutrition

Rug foto's - 15 jaar -

Hey,

Bedankt voor de informatie. Maar eigenlijk wil ik het vooral wil gebruiken omdat, ik er benieuwd naar ben hoe het is. En voor een boks wedstrijd ga ik dit zeker niet gebruiken, daar ben ik zelf ook vel op tegen. Maar tijdens het fitnessen en kracht trainen wil ik dit dus wel gebruiken.

Maar als ik bijvoorbeeld bij het begin door deze ding 90 kon squatten, en ik blijf maar door trainen en dit gebruiken, kan het dus zo zijn dat ik daarna misschien net 85 haal? (Dit is trouwens gewoon een voorbeeld, want, momenteel kan ik alleen 5x65 squatten)

---------- Post toegevoegd Sun 26 Feb 2012 om 23:01 ----------
:p

Oke, nou ja als je wilt uitproberen hoe het is ga je gang, sommigen adviseren je om ermee te wachten, maar ik zie niet in waarom, het kan niet echt kwaad. Je moet niet denken dat je echt meer gewicht gaat pakken, dit is tenminste mijn ervaring. Het is niet als met creatine, dat je echt sterker bent, het is meer dat je meer gemotiveerd bent, dat je lekkerder traint, daardoor kan je misschien in een setje net een extra herhaling eruit halen, grotendeels psychologisch.

waarom pwo voor motivatie ???
energie oke maar waarom zou je je motivatie uit een pwo moeten halen

waarom pwo voor motivatie ???
energie oke maar waarom zou je je motivatie uit een pwo moeten halen

Niet motivatie in de zin van lange termijn motivatie om te bodybuilden, of om te gaan trainen, die moet puur uit jezelf komen. Ik bedoel eerder de mentale kracht om een extra rep uit je setje te halen, het is een beetje hetzelfde idee als wanneer je muziek in je oren hebt die je super goed vind en waar je hard op gaat, soms kan die climax echt je laatste rep eruit helpen. PWO's geven je ook die zelfde boost. Motivatie is misschien een verkeerd woord, kon ff niet op iets anders komen.

Denk aan een lekkere chick als je laatste rep net niet lukt, helpt bij mij vaak :p

Niet motivatie in de zin van lange termijn motivatie om te bodybuilden, of om te gaan trainen, die moet puur uit jezelf komen. Ik bedoel eerder de mentale kracht om een extra rep uit je setje te halen, het is een beetje hetzelfde idee als wanneer je muziek in je oren hebt die je super goed vind en waar je hard op gaat, soms kan die climax echt je laatste rep eruit helpen. PWO's geven je ook die zelfde boost. Motivatie is misschien een verkeerd woord, kon ff niet op iets anders komen.
+1

:thumbup:

• Topic Starter Topic Starter
Je bent pas 15 en je bent nog niet zo lang bezig denk ik?
waarom heb je pwo nodig? kan je dat beargumenteren voor me?

Ik train al bijna m'n leven lang door (Althans, ik begon met karate daarna overgaan naar kickboks sinds 8 maanden geleden. En met fitness niet zo heel lang serieus bezig.)

En Ryan, zoals ik al had gezegd ik wil het graag eens proberen. En het kan vast geen kwaad? Dus waarom niet.

gwoon doen als je t wilt. wtf maakt iedereen hier een probleem van. tis geen AAS. Of word er nu gezegd. je kan naturel nog zo veel groeien, ga eerst fatsoenlijk eten trainen en begin er over paar jaar pas mee als je op plauteau staat?

Wat houd 'plauteau' in?

En m'n stats voor vandaag:

Squats: 6x65 KG (Ik kon nog wel meer voor m'n gevoel, maar van die mevrouw mocht het nog niet.)
Bankdrukken: 5x65 KG

Barbell row -> 6x 45 kg (ik speel niet zomaar met m'n rug dus ik bouw dit heel rustig op)

En dat was m'n schema voor vandaag! :>)

Wat houd 'plauteau' in?

En m'n stats voor vandaag:

Squats: 6x65 KG (Ik kon nog wel meer voor m'n gevoel, maar van die mevrouw mocht het nog niet.)
Bankdrukken: 5x65 KG

Barbell row -> 6x 45 kg (ik speel niet zomaar met m'n rug dus ik bouw dit heel rustig op)

En dat was m'n schema voor vandaag! :>)

Bullshit verhaal

waarom niet verder squaten? werk aan je techniek en je kunt gewoon zwaar gaan.
Bankdrukken no problemo maar BB row rustig opbouwen? je rug blesseer je echt niet sneller dan borst/schouder oid. gewoon verhogen die shit, 45kg stelt natuurlijk niets voor.
verder redelijk goed bezig al ;)

Ik heb zo'n gevoel dat ik gewoon m'n techniek goed uitvoer? Ik gooi m'n kont helemaal naar achter (Ik heb wel een krukje onder me zodat ik weet wanneer ik omhoog moet komen, en zo ga ik ook niet met m'n knie over m'n tenen heen.)

En ze dacht dat dit m'n maximale was, en ze zei dat het me anders 1 week rust zou kosten. Maar ik wil gewoon vordering zien en ik wil voor de zomer tegen de 80 KG aanzitten, en een mooie lichaam hebben voor op het strand.

Ja, het klinkt misschien raar, maar ik ben bang als ik 1 ding verkeerd doe met m'n rug dat ik voorlopig helemaal niks meer kan doen. Maar je hebt wel gelijk dat het niet zo heel veel is, ik zal het binnenkort maar eens gaan verhogen!

En ik had trouwens ook nog buikspieren gepakt en opgedrukt wat ik helemaal was vergeten te vermelden.

Maar verder op zich geen lelijke stats toch?

Had je topic gezien over je voedingsschema, wil je tegen de zomer 80 kg wegen, wat al in een erg korte tijdsbestek is (10 kg erbij in 4 maanden) Moet je toch veel en veeel meer gaan eten. Je voedingsschema past in mn top 3 meest waardeloze schema's ooit gezien op DBB, dacht dat je aan het trollen was met die topic ;P

---------- Post toegevoegd Tue 28 Feb 2012 om 08:54 ----------

Hallo,

Als ik net wakker wordt 1 banaan neem.
En na 1.30u 2 boterhammen neem. (met Pindakaas)

En in de middag 4 bruine broodjes met Pindakaas neem. (rond 12 uur)

En kwart voor 2, gewoon een appel neem.

Is dit voldoende? Aangezien ik een moslim ben kan ik geen kipfilet etc naar binnen werken.

Had je topic gezien over je voedingsschema, wil je tegen de zomer 80 kg wegen, wat al in een erg korte tijdsbestek is (10 kg erbij in 4 maanden) Moet je toch veel en veeel meer gaan eten. Je voedingsschema past in mn top 3 meest waardeloze schema's ooit gezien op DBB, dacht dat je aan het trollen was met die topic ;P

Hallo,

Is dit voldoende? Aangezien ik een moslim ben kan ik geen kipfilet etc naar binnen werken.

Moslims mogen alle vlees behalve varken eten :trollface:

Hallo,

Lol moslim geen kipfilet? Te weinig dit, waarom zetten mensen altijd een appel als maaltijd neer wtf, je begrijpt toch met common sense dat je aan een appel niet genoeg hebt.

Je hebt me denk ik verkeerd begrepen. M'n goal was: om minimaal 80 te kunnen drukken, en met squatten wil ik over de 100 zitten!

Ik wil juist afvallen, en jullie hadden inderdaad gelijk dat het meest waardeloze schema ooit was, excuses ervoor.

Maar ik heb zelfs een beetje van het boekje gelezen: 'Burn the fat, feed the muscle' en heb ook m'n dagelijkse kcal berekent en dat komt op:
1783 kcal.

Heb zojuist wat dingen ingeslagen voor m'n schema namelijk:

Magere Melk.
Magere yoghurt. (aardbei)
Brinta.

En moslims mogen alle vlees behalve Varkensvlees maar dan moet het halal geslaagd zijn volgens het geloof.

Iemand nog wat op aan te merken? Of tips?

Hallo,

Sinds wanneer mogen moslims geen kipfilet eten :trollface: Strong troll is strong...

Dat heb ik net ook al gezegd .. pas wanneer het 'halal' is geslacht.

Tja, je moet je toch ergens druk om maken :rolleyes:

Maak je druk om waar je druk om maakt, zou ik dan zeggen! ^_^

Maar, wat eten jullie dan in de middag of in de avond en voor 't slapen?

Want, volgens mij zitten m'n ochtenden wel goed met die Brinta ?

Terug
Naar boven