XXL Nutrition

Rug foto's - 15 jaar -

• Topic Starter Topic Starter
Oh haha, ik train bij Butzelaar hier in Emmeloord! En jij? :)

Net klaar met een heerlijke training! Hier wat foto's.
[afbeelding niet meer beschikbaar]
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Trouwens, met squatten heb ik gister m'n record gehaald. 5x 65 KG. Echt heerlijke oefening!

Nice! Zie je niet vaak, jochies van jouw leeftijd squatten ;) Respect bro.
Kloppen je stats trouwens wel? Ik ben ook ongv 170 en toen ik op 70 kg stond oogde ik wel stukje groter?

M'n stats kloppen wel precies als het gaat om gewicht en lengte. Maar heb aardig dikke benen, misschien daarom dat ik zo'n hoog gewicht heb? :p

En bedankt!

---------- Post toegevoegd Sat 25 Feb 2012 om 09:37 ----------

hahaha :roflol:

http://www.urbandictionary.com/define.php?term=love%20handles
heeft dus helemaal niks te maken met de manier waarop je behandeld wordt :p

Hahahahahaha:laugh:

Trouwens, is het erg als ik deadliften laat staan? Ik heb het vaak geprobeerd met licht gewicht ( 10 kg) maar telkens lukt me de juiste techniek niet, en wil ook niet het risico nemen dat er wat ergs gebeurt.

Kan ik die oefening niet met iets anders vervangen?
Want, hij hoort eigenlijk wel in m'n schema.

Gewoon blijven proberen.
laat er iemand bijstaan die je coacht etc en op een gegeven moment lukt t

Ik had eerst al zo'n man met me mee, maar ik moest ook als ik omlaag ga een holle rug aanhouden, en soms heb ik 2 keer een bolle rug en dan komt hij er pas op drukken bij de derde keer, ik vertrouw dat niet meer.

gewoon volhouden, werken aan je techniek. Als het nu niet lukt waarom zou het later dan wel lukken? Hou hem erin, kijk niet naar gewicht maar techniek

Bij dingen waar ik nog maar net mee begin kijk ik inderdaad alleen naar de techniek. Maar, donderdag komt de deadlift pas weer voor in m'n schema :D

Nice man, je bent pas 15 en hebt al deze massa, plus je hebt dit forum al gevonden, waar je veel kan leren. Als je zo door gaat ben je echt een beest op mijn leeftijd. Ik wou dat ik toen al jouw fysiek had en toegang tot de kennis.

Dit forum bevalt me inderdaad erg goed, ook leuke mensen. Er is zelfs een aparte deel voor vechtsporten! :-D

En bedankt voor de complimenten trouwens! Alleen momenteel toch wel in een dilemma, ik weet niet meer precies wat ik wil, of hoe ik het moet aanpakken.

Ik wil vechten voor in de ring. Maar, ik wil het groots hebben, ik wil titels op m'n naam hebben. Niet in 1 jaar maar 10 wedstrijden, maar bijvoorbeeld 60 minimaal mocht het lekker gaan, en die juiste connecties zijn hier niet.

Daarom ben ik van plan om binnenkort maar eens te gaan werken om reis kosten te kunnen betalen om naar Amsterdam/Almere te kunnen gaan en daar nog meer bij te kunnen trainen (ongeveer 100 KM)

En veder, is m'n gewicht te zwaar, of ik kan gewoon bij komen in spieren of gewoon m'n vet afvallen, en ik dacht aan het tweede, maar wat vinden jullie?

Trouwens, ik ben van plan om Jack3D te gaan kopen en gebruiken. Maar ik heb hier helemaal geen ervaring mee, kan iemand me hier wat meer over zeggen? En wat zijn de nadelen? Want, ze zijn niet voor niks verboden in de USA neem ik aan en in anderen landen?

En: http://www.bodylab.nl/USP-Labs/Jack3d-_-250-gram-1622 Is dit een betrouwbare site?

Trouwens, ik ben van plan om Jack3D te gaan kopen en gebruiken. Maar ik heb hier helemaal geen ervaring mee, kan iemand me hier wat meer over zeggen? En wat zijn de nadelen? Want, ze zijn niet voor niks verboden in de USA neem ik aan en in anderen landen?

En: http://www.bodylab.nl/USP-Labs/Jack3d-_-250-gram-1622 Is dit een betrouwbare site?

Je kan het opzich wel nemen, is een goede preworkout. Waarom wil je het gebruiken? Die website is wel betrouwbaar ja ;). Nadeel is dat het na een tijdje niet meer zo goed werkt als op het begin. Ik weet niet of het bij boksen toegestaan is trouwens.

Er zullen weinig 15-jarigen met zo'n lichaam rondlopen, ik ben nog minder gespierd dan jij :mad:

Je kan het opzich wel nemen, is een goede preworkout. Waarom wil je het gebruiken? Die website is wel betrouwbaar ja ;). Nadeel is dat het na een tijdje niet meer zo goed werkt als op het begin. Ik weet niet of het bij boksen toegestaan is trouwens.

Hey,

Bedankt voor de informatie. Maar eigenlijk wil ik het vooral wil gebruiken omdat, ik er benieuwd naar ben hoe het is. En voor een boks wedstrijd ga ik dit zeker niet gebruiken, daar ben ik zelf ook vel op tegen. Maar tijdens het fitnessen en kracht trainen wil ik dit dus wel gebruiken.

Maar als ik bijvoorbeeld bij het begin door deze ding 90 kon squatten, en ik blijf maar door trainen en dit gebruiken, kan het dus zo zijn dat ik daarna misschien net 85 haal? (Dit is trouwens gewoon een voorbeeld, want, momenteel kan ik alleen 5x65 squatten)

---------- Post toegevoegd Sun 26 Feb 2012 om 23:01 ----------

Er zullen weinig 15-jarigen met zo'n lichaam rondlopen, ik ben nog minder gespierd dan jij :mad:

Haha, bedankt! Alleen kan ik toch niet overal m'n t-shirt aandoen wegens die puisten/bulten op m'n rug en beetje bij m'n borst, maar daarvoor ga ik nog in de loop v/d week naar de huisarts!

---------- Post toegevoegd Sun 26 Feb 2012 om 23:02 ----------

Waarom nog mee wachten? :>) Kan je dat beargumenteren voor me? :p

Ik heb hem,
En ik zit met een grote lach in de gym, (alsof je zodadelijk bv iedereen neerknalt, een soort van terroristen lach :p)
Je wilt maar doorgaan en het is echt een kicken product !

Terug
Naar boven