XXL Nutrition

Rug foto's - 15 jaar -

• Topic Starter Topic Starter
Erg bedankt! Zal hem in de loop v/d week bestellen, althans, dat hoop ik.

Heeft iemand misschien morgen tijd, die ik kan pm-en voor wat vragen over voeding? Ik wil graag een voeding schema opzetten. Ik ben erg fanatiek bezig met sport, maar m'n eigen voeding werkt me tegen, en heb de sticky's gelezen, nog rond gezocht op internet, maar ik begrijp het maar niet helemaal ..

Je kan een huidplooimeter kopen bij de meeste boardsponsors dacht ik (in iedergeval bij B&Fshop). Ik meen ooit gehoord te hebben dat je ook een huidplooimeting kan laten doen bij de huisarts maar ik weet niet of dit wel zo is.Het zal voor de huisarts overigens geen dagelijke bezigheid zijn denk dus 100% zekerheid of die het dan goed doet is ook maar de vraag.

ziet er goed uit man!

Erg bedankt! Zal hem in de loop v/d week bestellen, althans, dat hoop ik.

Heeft iemand misschien morgen tijd, die ik kan pm-en voor wat vragen over voeding? Ik wil graag een voeding schema opzetten. Ik ben erg fanatiek bezig met sport, maar m'n eigen voeding werkt me tegen, en heb de sticky's gelezen, nog rond gezocht op internet, maar ik begrijp het maar niet helemaal ..

Voeding moet je zelf doen. Ik heb in het begin ook veel last gehad met het maken van een schema maar je leert er veel van!

schema is nergensv oor nodig, gewoon veel eiwitten eten en veel kcals op gevoel (dat je altijd vol zit) redelijk schoon eten en starten met brinta en eindigen met 500gr kwark.
Good luck!

ziet goed uit man, alleen je zit wel lager dan 18% zat eerder aan 11-13% te denken

Bedankt allemaal! :-)

Niet dat ik eigenwijs wil gaan doen, maar, ik moet toch zien te proberen om wat kilo's kwijt te raken, aangezien ik in een wat lagere gewicht klassen wil komen met kickboks.

En ik weet inderdaad, dat ik die zelf moet maken, en zou ook zwak zijn als ik een kant een klare zou vragen, maar ik bedoelde meer, als ik twijfels heb over een bepaald product dat ik even kan vragen of het wel goed is om te nemen! ^_^

En veder bedankt voor de complimenten!

ik denk wel 15% ongeveer
word hier echt lager ingeschat dan dat het is.
toch een beetje lovehandles en heel klein beetje abs is meestal gewoon 15%

Oh, nou, is alleen maar mooier om te horen. Wil namelijk toch afvallen en hoe meer % ik heb, hoe sneller/makkelijker het afvallen kan toch?

Ik zal vanavond wel even m'n % veranderen bij m'n profiel. Heb niet zo'n zin om het nu weer te gaan doen! :-P

Trouwens iemand interesse in foto's van me benen? Want, ik denk dat die toch wel veder zijn dan de rest van m'n lichaam :P

5u36t4.jpg

8z1bx5.jpg

Klopt! :(
Bedoelde je dat in een negatieve of positieve manier? En trouwens, ik hoef geen 'lovehandle' zoals iemand hier zei, je mag best hard tegen me zijn! ^_^

Die 18% bf kan prima kloppen. Menig dbb lid denkt dat ie op 10% staat, maar staat in werkelijkheid op 20%.

Wat betreft je fysiek. Prima op weg voor 15 jaar. Zorg dat je voeding en training in orde zit en dan word je gegarandeerd een beest, als dat je doel is.

Eigenlijk was m'n doel vooral om te kunnen afvallen, omdat ik in een bepaalde gewicht klassen wil komen met het boksen. Maar als het niet anders kan, wil ik graag een beest lichaam en dus zwaarder gewicht hebben.

Trouwens, ik heb de laatste 3 dagen toch wel last bij m'n hamstring. En tijdens m'n trainingen ging het voorbij (dus bij de warming-up) en kon die les ook gewoon goeden trappen uitdelen, maar als ik ging lopen kon ik niet helemaal goed functioneren tijdens het lopen.

Moet ik nu rust nemen? Of, is de kans nu groot dat ik wat ga scheuren als ik veder ga?

waar train je, dat bonnetje komt er hier ook altijd uit :P

Terug
Naar boven