quifix
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 336
- Lengte
- 1m74
- Massa
- 99kg
- Vetpercentage
- 18%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
2 maart mag ik weer
die tribal schaduwen.. Dan moeten die bloemen nog gekleurd worden, en dan moet er over mn hele arm nog schaduw achter
Dus gaat nog aardig wat uurtjes pijn lijden inzitten 
Goeie progressie, had je alleen wat groter varwacht(mijn verwachtingen, kun jij natuurlijk niks aan doen). Als je een wedstrijd wil draaien, in een beetje een fatsoenlijke klasse zal er nog wel wat massa bijmoeten, maja je zit in het juiste wereldje denk ik om nog lekker wat te gaan groeien.
Hecht jij veel waarde aan supp's? Veel AAS gebruikers hoor ik weleens zeggen "eiwit van 50e, ik koop wel een potje d-bol" terwijl de combi sups en AAS gewoon helemaal super is. Welke supp's gebruik je allemaal, zowel ON als OFF??
)
Ook omdat ik natuurlijk in dat wereldje werk, probeer ik eigenlijk alles wat..Ziet er zeker sick uit kerel! respect en euh doe us zonnebankje op die acné bro![]()

Netjes man! Waar draai je nou op, die lange kuur met bridge, of snelle korte kuren achter elkaar? (Gezien je topic in AAS?)