Fitness Seller

Rug progressie DavidCentral (2007-2010)

Nette rug !

gaat erg goed zo te zien

keep it up:D:cool:

ziet er goed uit kerel, hard!

• Topic Starter Topic Starter
Thnx gasten! :)

Wanneer maak je je tatto af?

Goeie progressie, had je alleen wat groter varwacht(mijn verwachtingen, kun jij natuurlijk niks aan doen). Als je een wedstrijd wil draaien, in een beetje een fatsoenlijke klasse zal er nog wel wat massa bijmoeten, maja je zit in het juiste wereldje denk ik om nog lekker wat te gaan groeien.

Hecht jij veel waarde aan supp's? Veel AAS gebruikers hoor ik weleens zeggen "eiwit van 50e, ik koop wel een potje d-bol" terwijl de combi sups en AAS gewoon helemaal super is. Welke supp's gebruik je allemaal, zowel ON als OFF??

Goeie progressie, had je alleen wat groter varwacht(mijn verwachtingen, kun jij natuurlijk niks aan doen). Als je een wedstrijd wil draaien, in een beetje een fatsoenlijke klasse zal er nog wel wat massa bijmoeten, maja je zit in het juiste wereldje denk ik om nog lekker wat te gaan groeien.

Hecht jij veel waarde aan supp's? Veel AAS gebruikers hoor ik weleens zeggen "eiwit van 50e, ik koop wel een potje d-bol" terwijl de combi sups en AAS gewoon helemaal super is. Welke supp's gebruik je allemaal, zowel ON als OFF??

Idd, heb de juiste mensen om me heen, en heb nog tijd zat (ben pas 21 he ;))

Ik ben verder heel erg geïnteresseerd in supplementen, en heb een aardige volle kast thuis ;) Ook omdat ik natuurlijk in dat wereldje werk, probeer ik eigenlijk alles wat..

Ik gebruik standaard:

-omega 3-6-9
-multi vits
-vitamine b12
-glucosamine
-creatine
-glutamine
-liquid aminos
-vitargo
-supercharge/no-xplode/no beta/rpm
-iso whey (pure whey isolaat)
-complex 5 (whey isolaat met complexe carbs)
-PM (casseine nachteiwit)

Op dit moment gebruik ik er nog biergist tegen acne bij, en ben ik alpha x aan het proberen (wat me tegen mijn verwachtingen in echt goed bevalt!)

Tijdens mijn kuur gebruik ik hetzelfde, alleen dan laat ik de creatine en preworkouts eruit, en doseer ik de omega 3 iets hoger..

Laatst bewerkt:
Nette progressie goos.

En +100 voor de tattoo :D

Ziet er zeker sick uit kerel! respect en euh doe us zonnebankje op die acné bro :D

Brute rug, brute progressie!:bow:

Maak die tattoo eens af joh, wordt dat inkleuren een vijf jaren project ofzo ;)

Ik vind de tattoo eigenlijk echt vet zo. Echt top de progressie die je gemaakt hebt is niet mis ;). Op naar de 100kg

Top rug gast! Tattoo zijn ook gegroeid door de jaren .
Ik ben ook benieuwd naar de voorkant.

Een vraag: Merk je dat je naarmate je meer massa(spier) hebt dat je progressie op de bench press,deadlift,squat minder vooruit gaat ? Praktisch gezien dat je bijvoorbeeld maar een tien kilo meer bankdrukt tot fail dan een jaar terug terwijl je veel meer spiermassa hebt opgebouwd in die tussentijd. Ik snap dat de focus niet hierop ligt , maar ik vraag het me af .

hoohoo a challenger appears. nette progressie kerel.

Netjes man! Waar draai je nou op, die lange kuur met bridge, of snelle korte kuren achter elkaar? (Gezien je topic in AAS?)

Netjes man! Waar draai je nou op, die lange kuur met bridge, of snelle korte kuren achter elkaar? (Gezien je topic in AAS?)

Op dit moment even niets, ben nu zo'n 4 maanden OFF, en ik ben van plan ergens in maart te gaan starten.. met de lange kuur met bridge (30 weken+PCT);)

Echt wel bruut; vooral zo doorgaan ;)

Terug
Naar boven