Fitness Seller

ruimte tussen de borst

BazZi3

Cool Novice
Waardering
0
Is de ruimte tussen de borst op te vullen ? is hier een oefening voor...
Ik zag ooit eens een topic hierover maar ik kan deze helaas niet meer terugvinden.

Binnenkant borst bedoel je? Nee, gewoon lekker blijven benchen/flyen/dippen dan komt het helemaal goed.

ja daar is een oefening voor ,alleen ik weet niet hoe hem heet :D
edit:
pec dec&dumbbell flys

hoe meer massa hoe dichter dat gat daar

not again..

topic #201231292215 over dit onderwerp

Een vollere borst krijgen is de enige oplossing voor de ´ruimte´tussen je borsten, tenzij je uit je zelf een afwijkende bouw heb.

zo fout.

binnekant borst valt niet te trainen.

---------- Toegevoegd om 18:15 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:15 ----------

inderdaad

oow dus die spiere gwn van zelf en die oefeninge die ze er voor uitvonde is voor de lol?komaaaan!!!

Is de ruimte tussen de borst op te vullen ?
Ruimte in borst?

pic07tin-man.jpg

oow dus die spiere gwn van zelf en die oefeninge die ze er voor uitvonde is voor de lol?komaaaan!!!

Dude voor je zever uitkraamt bekijk anders eerst eens een anatomisch boek , dan zal je zien dat de borst spieren horizontaal liggen ( niet verticaal zoals jij impliceert ). Daarom is er alleen boven en onderkant.

Dude voor je zever uitkraamt bekijk anders eerst eens een anatomisch boek , dan zal je zien dat de borst spieren horizontaal liggen ( niet verticaal zoals jij impliceert ). Daarom is er alleen boven en onderkant.

wrm heeft er dan iemand die oefening bedacht?wrm doen mense die oefening dan?als het toch geen nut heeft

wrm heeft er dan iemand die oefening bedacht?wrm doen mense die oefening dan?als het toch geen nut heeft

Wie zegt dat die oefeningen geen nut hebben? Het is juist de illusie door je borst te blijven trainen dat je ''binnenkant'' opgevuld raakt (door massa) niet door specifiek gerichte oefeningen.( Omdat het niet kan )

Terug
Naar boven