Is de ruimte tussen de borst op te vullen ? is hier een oefening voor...
Ik zag ooit eens een topic hierover maar ik kan deze helaas niet meer terugvinden.
Ik zag ooit eens een topic hierover maar ik kan deze helaas niet meer terugvinden.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
ja daar is een oefening voor ,alleen ik weet niet hoe hem heet
edit:
pec dec&dumbbell flys
zo fout.
binnekant borst valt niet te trainen.
---------- Toegevoegd om 18:15 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:15 ----------
inderdaad
Ruimte in borst?
oow dus die spiere gwn van zelf en die oefeninge die ze er voor uitvonde is voor de lol?komaaaan!!!
Dude voor je zever uitkraamt bekijk anders eerst eens een anatomisch boek , dan zal je zien dat de borst spieren horizontaal liggen ( niet verticaal zoals jij impliceert ). Daarom is er alleen boven en onderkant.
wrm heeft er dan iemand die oefening bedacht?wrm doen mense die oefening dan?als het toch geen nut heeft
wrm heeft er dan iemand die oefening bedacht?wrm doen mense die oefening dan?als het toch geen nut heeft
zoals ik al aangaf, ik kon de eerder gemaakte topics hierover niet vinden.

Zo fout. Als je binnenkant borst niet kunt trainen dan zouden we nooit die mooie volle borstkas zien.
Je kan binnenkant borst niet isoleren maar dus wel trainen...