Fitness Seller

ruimte tussen de borst

je freaking borst spieren liggen horizontaal, door te benchen en fly's te doen of dumell presses, pak je de gehele borst in zn lengte (horizontaal) je kan alleen de nadruk legge op onderkant of bovenkant door te spelen met incline en decline! het is ook genetisch en vetpercentage speelt ook een rol offcourse

eindelijk geeft iemand me eigelijk

---------- Toegevoegd om 19:11 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:07 ----------

pec dec&dumbbell flys

Ik geef je geen gelijk want jij zegt dat binnenkant borst kunt isoleren.
Tuurlijk kun je binnenkant borst trainen anders zou je borst schuin lopen. Maar die oefeningen zijn gewoon voor je borst en er bestaan geen oefeningen waarmee je alleen de binnenkant traint.

eindelijk geeft iemand me eigelijk

---------- Toegevoegd om 19:11 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:07 ----------

pec dec&dumbbell flys

pec dec%dubmell flys hebben geen **** te maken met binnenkant borst en zijn ook niet uitgevonden daarvoor. Je kan beter eerst verstand kweken voor je spieren gaat kweken. :thumbup:

Pec deck is wel een oefening die ik al eerste borst oefening zal pakken. Meeste gaan eerst benchpressen waardoor de triceps vaak al een beetje zijn uitgeput en dit ten koste gaat van andere borstoefeningen, met name de nadruk op de borstspieren.

Die ruimte tussen de beide kanten is borstbeen, aanhechting en pees. Aangezien je deze niet kan verplaatsen valt die ruimte dus ook niet kleiner te trainen.

eneige wat je kan doen is de borst maximaal ontwikkelen waardoor de ruimte kleiner oogt.

Valt niet te trainen, zoals 3XL al zegt kan die ruimte wel kleiner ogen als je dikke t**ten hebt..

De ruimte gewoon volspuiten met het vet uit je reet!!
Twee vliegen in 1 klap.

Verder gewoon trainen en hopen dat je na verloop van tijd genoeg massa krijgt om het 'gat te dichten'. Is gewoon je genetische aanleg...je moet het er maar mee doen!

als dit viel te isoleren liep elke superdude met een dikke gleuf tussen zijn borst

Terug
Naar boven