MuscleMeat

Russische Coach Boris Sheiko programma's (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Ik ben nog aan het twijfelen of ik zo'n hoog volume ooit aan kan, zeker als vrije tijds krachtsporter die nog vele activiteiten na de gym heeft.

Sheiko en coïtus zijn perfect te combineren.
 
ingewikkelde schemaatjes allemaal ja :P
 
Doet dat iets af aan het effect?
 
Doet dat iets af aan het effect?

geen idee nog nooit gedaan.....


ik vind het geen probleem hoor, maar vraag me alleen af hoe je zoiets in elkaar zet.....heb je dan een geniaal moment dat je denkt aaah 4x per week bench 5 sets op 80% 1rm 4 herhalingen en dan nog 3 sets 70% etc etc


vraag me af hoe je tot zon schema komt

is het zomaar iets geks geprobeerd en tot de conclusie gekomen dat het werkt? ok dan snap ik het nog, maar als je dit via de trial error methode doet ben je wel ff bezig :P
 
Ik ga het schema een kans geven vanaf volgende week... Nu heb ik wel een enkelblessure gehad dus squat en deadlift heb ik al een hele tijd niet gemaxed. :(
 
Ik ga het schema een kans geven vanaf volgende week... Nu heb ik wel een enkelblessure gehad dus squat en deadlift heb ik al een hele tijd niet gemaxed. :(

succes....ff logje bijhouden in PL traininglog honk......kank kijken wat et voor je heeft gedaan :)
 
Voor bench is dit heel effectief.
 
interessant schematje, ik ben geen Pl-er maar misschien toch een keer proberen :)
 
Massa zet je er ook ckr wel mee aan. Wel zijn het af en toe vrij lange trainingen. 2 uur is toch niet uitzonderlijk, zeker als je met zwaardere gewichten gaat slingeren want dan worden je rustperiodes (gedwongen) langer.
 
Vind je 2 uur een lange training dan ? lijkt me redelijk standaard
 
Wat is 10x3 Abs of mag je zelf oefening invullen? doe dit schema nu ben bij de 2e dag van week 1 (schema 1)
 
Wat is 10x3 Abs of mag je zelf oefening invullen? doe dit schema nu ben bij de 2e dag van week 1 (schema 1)

Ik ben op dezelfde dag met hetzelfde schema. Neem aan dat je er zelf een oefening voor mag uitzoeken, zo boeiend zijn die abs nu ook weer niet.
 
Ik ben op dezelfde dag met hetzelfde schema. Neem aan dat je er zelf een oefening voor mag uitzoeken, zo boeiend zijn die abs nu ook weer niet.

nou daar wil ik ff op terugkomen :P
wel redelijk boeiend sinds ze zomaar uit me vetlaag poppen :O
en belangrijk voor stabiliteit natuurlijk
kga hangende leg raises doen voor onderste
 
Laatst bewerkt:
Vind je 2 uur een lange training dan ? lijkt me redelijk standaard

Ik vind 2 uur niet lang, maar ik kan me voorstellen dat er zat mensen zijn die dat misschien wel te lang vinden. Daarom vermeld ik het even:).
 
Bevalt me super goed dit schemaatje :D
lekker deadliften :bierbang: :wl: I`m loving it


Nog wel een paar vraagjes: wat doe ik met mn schouders en als ik hiermee klaar ben en dan weer verder ga bodybuilden zijn er dan ook echte nadelen te noemen behalve die krachtoename mbt de big 3 oefeningen...? (achteruitgang schouder/bicep/tricep kracht?)

ben nogal nieuw in powerliften maar het bevalt me in elk geval :D
 
Laatst bewerkt:
Bevalt me super goed dit schemaatje :D
lekker deadliften :bierbang: :wl: I`m loving it


Nog wel een paar vraagjes: wat doe ik met mn schouders en als ik hiermee klaar ben en dan weer verder ga bodybuilden zijn er dan ook echte nadelen te noemen behalve die krachtoename mbt de big 3 oefeningen...? (achteruitgang schouder/bicep/tricep kracht?)

ben nogal nieuw in powerliften maar het bevalt me in elk geval :D

Ik snap je niet helemaal??? wat doe ik met mn schouders nou gewoon laten zitten? zijn er dan ook echte nadelen te noemen behalve die krachtoename mbt de big 3 oefeningen...? Nadelen? Als je hiermee stopt en je gaat iets anders doen hoef je echt niet bang te zijn dat je dan weer opeens achter uitgaat o.i.d.
 
Je traint je schouders niet appart nog is in dat schema of wel?
deed ik altijd wel en ik was lekker omhoog aan het gaan in gewicht
Ik ben al een tijdje bezig met bb daarom vraag ik of er wat die groep betreft nadelen zijn afgezien van het feit dat je wel degelijk je schouders en bicep en tricep gebruikt maar niet echt intensief
 
Maak je maar geen zorgen om je schouders en triceps. Worden genoeg aangesproken bij het grote volume benchen. Triceps heb je ook nog eens assistance oefeningen voor. Het levert je meer nadelen op als je deze nog eens extra gaat trainen.
Bovendien is het niet echt te verwachten dat je bench stijgt en je schouder en triceps zwakker worden. Hooguit doe je je side raises hierna met 2 kg minder, wat uiteraard k*t is als je net een pak gewicht op de grote 3 hebt gegaind. (sarcasme)

Heb zelf wel wat curls en rows toegevoegd trouwens. Vond die toch wel missen.

Verder nadeel? De verzuring die je ervaart als je straks alles weer met 10-12 herhalingen wilt gaan doen.
 
om nog even terug te komen op dergelijke percentage trainingen, je neemt je percentages van je start PRs, maar is het de bedoeling dat je deze dan om de zoveel tijd opnieuw berekent, of zou ik het best met de percentages werken die ik in het begin van de maand of cycle heb gesteld.

Ik lig nl. enkele maanden stil en wil het trainen terug oppikken, dus ik denk wel dat ik wekelijks een kleine PR kan breken.
 
Als je dit schema gaat volgen dan vul je normaal gesproken je stats in en die houd je aan voor de cycle (4 weken). Als het na een week heel erg makkelijk gaat en je denkt dat het te maken heeft met spiergeheugen dan kan je de ingevoerde stats wat bijstellen.
 
Back
Naar boven