- Waardering
- 1.009
- Lengte
- 1m67
- Massa
- 59kg
Daar zullen we vast indruk mee maken in Syrie

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Omdat er maar vier dagen nodig zijn om jullie te bezetten.
![]()
.Bizar hè. Je zou denken dat ze blij zijn dat ze eindelijk eens mee mogen doen in een Wereldoorlog en op zijn minst een beetje moeite doen om terug te vechten.
Inderdaad, en elk jaar herdenken ze deze schande met veel toeters en bellen.
Als Brussel plat was gegooid was de capitulatie in Belgie ook veel eerder een feit.Geeft niet, Nederland wordt vaak onderschat. Om een voorbeeld te geven hebben Nederlandse onderzeeërs een hogere technologie dan die van Amerika. Ik dacht zelfs dat Nederland technologie levert aan de marine van Amerika.
Als Brussel plat was gegooid was de capitulatie in Belgie ook veel eerder een feit.
Strijd rond Den Haag, Afsluitdijk, Grebbeberg en vooral Rotterdam was de aanleiding van het bombardement op Rotterdam. Blitzkrieg liep vertraging op en daarmee de plannen om ook Frankrijk binnen te vallen.
Voor een neutraal land bood Nederland met redelijk achterhaald wapentuig behoorlijk verzet maar tegen terreurbombardementen heeft geen enkel land direct antwoord.
Inderdaad, en elk jaar herdenken ze deze schande met veel toeters en bellen.
de walrus klasse waarover we momenteel beschikken is relatief oud kwa technologie en niet hoger dan de meest recente usa subs. ik geloof dat ze een aantal jaren terug nog een aantal upgrades gehad hebben met juist wat amerikaanse technologie.
maar idd nederland wordt vaak onderschat, een groot verschil wordt vaak gemaakt met het niveau van het personeel. hier wordt soms binnen nl nog wel lacherig over gedaan, maar het niveau bij de yanks is vaak schrikbarend laag in vergelijking.
Wij hebben een klasse apart unieke onderzeeërs, die Amerika gewoon niet bezit. Amerikaanse onderzeeërs zijn nog redelijk beperkt qua missies, omdat ze natuurlijk op zijn Amerikaans ''te groot'' zijn. Ze kunnen dus alleen in diep water optreden. Die van ons hebben precies de juiste afmetingen, om zowel diep als ondiep effectief op te kunnen treden.
idd, alleen zijn onze subs stil in de tijd blijven staan op een enkele upgrade na. maar ik geloof dat ze dit of volgend jaar een refit krijgen.Amerika had niet voor niets Nederlandse onderzeeërs nodig in de Golf oorlog, die van hun kregen de job niet done voor specifieke missies.
Daarnaast dacht ik ook gelezen te hebben, dat onze onderzeeërs moeilijker te detecteren zijn dan die van Amerika.