ruudje1994
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 27
- Lengte
- 1m96
- Massa
- 97kg
Hallo allemaal,
Zoals sommige van jullie misschien wel weten ben ik in +- 1 jaar ongeveer 40 KG afgevallen en sta ik er alsvolgt bij: Niet heel gespierd dus
, maar gelukkig ook niet meer zo vet als een jaar geleden! Zie log: afval-logje
Foto's juni 2014:
Algemene voedings/trainings-info:
UPDATE 5 NOVEMBER 2014:~95.2kg op lege maag
Zoals sommige van jullie misschien wel weten ben ik in +- 1 jaar ongeveer 40 KG afgevallen en sta ik er alsvolgt bij: Niet heel gespierd dus
, maar gelukkig ook niet meer zo vet als een jaar geleden! Zie log: afval-logjeFoto's juni 2014:
Algemene voedings/trainings-info:
Ik ga over een goeie 4 weken bulken in eerste instantie op zo'n 3000 kcal (onderhoud = 2800).
Indien het te sloom gaat, gooi ik er 100 bij.
Momenteel eet ik zo'n 2500 kcal per dag en dit wil ik dan ook langzaam opbouwen naar 3000.
Deze week mik ik op 2600, de week erop 2700 enz tot ik aan de 3000 zit.
Ik hanteer IIFYM:
min. 81 gram vet
180 - 190 gram eiwit
Rest KH
Mijn trainingsschema verschilt super veel, afhangkelijk van m'n studie/werk etc.
Tijdens school ging ik ongeveer 5x per week.
Ik train alsvolgt:
1. Rug - Bicep
2. Borst - Tricep
3. Benen - schouders
Daarnaast pak ik buik telkens met 2 (soms 3) dagen ertussen mee. Cardio bestaat uit 2x 20min. fietsen (heen - terug naar de gym) + heen - terugfietsen naar het station (2x15min per dag). Samen dus 1 uur en 10 minuten cardio per dag op trainingsdagen.
Om maar meteen van start te gaan, mijn eten van gisteren en vandaag in de bijlage.
Zoals jullie zien moet ik nog een beetje leren om m'n macro's te halen
Maar dat zal na verloop van tijd wel beter gaan hoop ik!
Indien het te sloom gaat, gooi ik er 100 bij.
Momenteel eet ik zo'n 2500 kcal per dag en dit wil ik dan ook langzaam opbouwen naar 3000.
Deze week mik ik op 2600, de week erop 2700 enz tot ik aan de 3000 zit.
Ik hanteer IIFYM:
min. 81 gram vet
180 - 190 gram eiwit
Rest KH
Mijn trainingsschema verschilt super veel, afhangkelijk van m'n studie/werk etc.
Tijdens school ging ik ongeveer 5x per week.
Ik train alsvolgt:
1. Rug - Bicep
2. Borst - Tricep
3. Benen - schouders
Daarnaast pak ik buik telkens met 2 (soms 3) dagen ertussen mee. Cardio bestaat uit 2x 20min. fietsen (heen - terug naar de gym) + heen - terugfietsen naar het station (2x15min per dag). Samen dus 1 uur en 10 minuten cardio per dag op trainingsdagen.
Om maar meteen van start te gaan, mijn eten van gisteren en vandaag in de bijlage.
Zoals jullie zien moet ik nog een beetje leren om m'n macro's te halen

Maar dat zal na verloop van tijd wel beter gaan hoop ik!
UPDATE 5 NOVEMBER 2014:~95.2kg op lege maag
Bijlagen
Laatst bewerkt:

?