Fitness Seller

Ruudje's eerste bulk!

ruudje1994

Advanced Bodybuilder
Waardering
27
Lengte
1m96
Massa
97kg
Hallo allemaal,

Zoals sommige van jullie misschien wel weten ben ik in +- 1 jaar ongeveer 40 KG afgevallen en sta ik er alsvolgt bij: Niet heel gespierd dus:p, maar gelukkig ook niet meer zo vet als een jaar geleden! Zie log: afval-logje
Foto's juni 2014:
4.jpg

2.jpg

1.jpg

Algemene voedings/trainings-info:
Ik ga over een goeie 4 weken bulken in eerste instantie op zo'n 3000 kcal (onderhoud = 2800).
Indien het te sloom gaat, gooi ik er 100 bij.

Momenteel eet ik zo'n 2500 kcal per dag en dit wil ik dan ook langzaam opbouwen naar 3000.
Deze week mik ik op 2600, de week erop 2700 enz tot ik aan de 3000 zit.

Ik hanteer IIFYM:
min. 81 gram vet
180 - 190 gram eiwit
Rest KH

Mijn trainingsschema verschilt super veel, afhangkelijk van m'n studie/werk etc.
Tijdens school ging ik ongeveer 5x per week.
Ik train alsvolgt:
1. Rug - Bicep
2. Borst - Tricep
3. Benen - schouders
Daarnaast pak ik buik telkens met 2 (soms 3) dagen ertussen mee. Cardio bestaat uit 2x 20min. fietsen (heen - terug naar de gym) + heen - terugfietsen naar het station (2x15min per dag). Samen dus 1 uur en 10 minuten cardio per dag op trainingsdagen.

Om maar meteen van start te gaan, mijn eten van gisteren en vandaag in de bijlage.
Zoals jullie zien moet ik nog een beetje leren om m'n macro's te halen :p
Maar dat zal na verloop van tijd wel beter gaan hoop ik!

UPDATE 5 NOVEMBER 2014:~95.2kg op lege maag
20141105_110008.jpg

20141105_105957.jpg

20141105_105259.jpg

20141105_105109.jpg

20141105_105007.jpg

20141105_104920.jpg

Bijlagen

Laatst bewerkt:
Als je het doorzettingsvermogen hebt om 40 kilo af te vallen (respect gast!!), dan moet het bulken ook wel lukken. Ben erg benieuwd naar je progressie!

Ik ga je volgen

• Topic Starter Topic Starter
Vandaag 2x 3uur auto gereden omdat we voor 'n kamer gingen kijken voor mijn zusje.. Amper tijd gehad om te eten dus.
Letterlijk alleen havermout, whey en olijfolie gegeten haha

Bijlagen

Ruudje, succes met bulken. Je hebt in ieder geval een goede basis.

Hoe heb je je onderhoud bepaald? Als je gaat bulken, moet je boven je onderhoud zitten. Als je onderhoud 2800 is en je zit nu op 2500, ben je nog licht aan het cutten.

De beste tools of je de goede kant uitgaat, zijn een weegschaal, meetlint (voor taille) en de spiegel. Als je jezelf gaat wegen/meten, doe dat zoveel mogelijk op hetzelfde moment van de dag. De ochtend werkt in het algemeen het beste.

Ruudje, succes met bulken. Je hebt in ieder geval een goede basis.

Hoe heb je je onderhoud bepaald? Als je gaat bulken, moet je boven je onderhoud zitten. Als je onderhoud 2800 is en je zit nu op 2500, ben je nog licht aan het cutten.

De beste tools of je de goede kant uitgaat, zijn een weegschaal, meetlint (voor taille) en de spiegel. Als je jezelf gaat wegen/meten, doe dat zoveel mogelijk op hetzelfde moment van de dag. De ochtend werkt in het algemeen het beste.

Klopt, kom net uit een cut. Verhoog nu steady calorien met 100 per week ;)

Succes met je bulk! Ik ben benieuwd naar je resultaten!

inn, 40kg eraf, nu 40kg vvm erbij :)?

Ik ga dit topic weer nieuw leven in blazen! Ik ga proberen al mijn trainingen en ook m'n voeding te posten.

Ik ben nu dus ongeveer een 3/4 jaar bezig met krachttraining.
Ik weeg inmiddels 95KG, ben dus al aardig wat aangekomen sinds ik dit topic heb aangemaakt (+-8kG). De gains zijn redelijk geleidelijk met 0,25 - 0,5KG per week verdeeld, met uitzondering van m'n 2 weken zuipvakantie in Kos begin-augustus. Hierin ben ik 2-3KG aangekomen en heb dit niet gecompenseerd toen ik thuis kwam.

Progress in de gym gaat ook erg goed! Heb inmiddels m'n bench opgekrikt tot 80KG x 4. (begon met een max bench van 50). Deadlift is op dit moment 140KG en Squat 80KG (squat is zeker een zwakte bij mij omdat ik erg snel last heb van m'n lies.)

Ik zal proberen deze week wat foto's te posten. Hoewel ik al een goeie 8KG ben aangekomen in ongeveer een half jaar lijkt het erop dat ik leaner ben geworden.. Aderen lijkt overal vandaan te komen: schouders / chest / biceps #fking awesome dus! :cheer:

Dit is mijn training van vandaag: (heb overal m'n max set gelogd, m.u.v. dips!)
benchtm2nov.png

Voeding van afgelopen week staat in bijlage! Wel belangrijk om te vermelden is dat ik gewoon thuis woon en s'avonds dus gewoon ook thuis mee eet. Dit is een bewuste keuze omdat het bij ons thuis een van de weinige momenten is dat we met het hele gezin de tijd hebben om bij te praten etc. De hoeveelheden weeg ik dan ook niet af, maar deze schat ik in!

Bijlagen

Wederom in :) Ik zag dat ik ooit al in deze thread had gepost. Je blijft nu toch wel loggen?

Nette bulk gehad en goede gains gemaakt Wel sterk dat je bench van 50 naar 80kg gegaan is! Ik heb je vorige log niet gevolgd, maar als je 40 kg in een jaar bent afgevallen (respect btw!), dan heb je misschien niet op kracht gefocused en had je dit nog gewoon te goed :)

Hoe heb je de flyes gedaan? Op een pec deck machine? 50kg zal vast wel niet met dumbbells zijn ;)

Wederom in :) Ik zag dat ik ooit al in deze thread had gepost. Je blijft nu toch wel loggen?

Nette bulk gehad en goede gains gemaakt Wel sterk dat je bench van 50 naar 80kg gegaan is! Ik heb je vorige log niet gevolgd, maar als je 40 kg in een jaar bent afgevallen (respect btw!), dan heb je misschien niet op kracht gefocused en had je dit nog gewoon te goed :)

Hoe heb je de flyes gedaan? Op een pec deck machine? 50kg zal vast wel niet met dumbbells zijn ;)

Bedankt voor je post!
Inderdaad seated pec deck:)

Ik ga zeker proberen dit topic bij te houden!

Misschien kun je als inspiratie ook andere logs gaan lezen. Dat doe ik ook en het is heel leerzaam :) Zo ben ik hierdoor een keer gaan focusen op kracht door 5x5 te doen. Met bench heb ik hiermee vooruitgang geboekt :) Squat minder duidelijk, maar kan nu wel hetzelfde gewicht zonder belt squatten als eerst met belt. Vandaag ben ik met een ander schema begonnen, het Y3T schema.

Misschien kun je als inspiratie ook andere logs gaan lezen. Dat doe ik ook en het is heel leerzaam :) Zo ben ik hierdoor een keer gaan focusen op kracht door 5x5 te doen. Met bench heb ik hiermee vooruitgang geboekt :) Squat minder duidelijk, maar kan nu wel hetzelfde gewicht zonder belt squatten als eerst met belt. Vandaag ben ik met een ander schema begonnen, het Y3T schema.

bedankt voor de tips! Ik volg jouw logje ook en zal jou progressie met je nieuwe schema in de gate houden!
5x5 houd ik inderdaad zoveel mogelijk aan bij de grote drie.

---------- Toegevoegd om 17:27 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:25 ----------

HEERLIJKE training gehad vandaag! Ging met een maat van me die veel sterker is dan mij. Merk je toch dat je extra gemotiveerd bent en dat resulteerde in de ene pr na de andere!

Schermafdruk2014-11-04182110.png

Enkel de dumbel curls waren wat minder, maar dat kwam puur omdat ik helemaal kapot was:o

Mooie vooruitgang :) Ook met curls heb je wel wat voortgang geboekt.
Hoe vaak train je per week? 4 of 5 keer? Wel snel dat je na 3 dagen alweer rug en biceps doet, of wilde je maat dat doen?

Ik had beloofd wat foto's te posten!

Begin v/d bulk omstreeks juni / juli 2014: 86 ~87 kg
3.jpg

2.jpg

Nu: ~95.2kg
20141105_110008.jpg

20141105_105957.jpg

20141105_105259.jpg

20141105_105109.jpg

20141105_105007.jpg

20141105_104920.jpg

Ik hoor graag jullie mening!:)

Weer begonnen aan je log zie ik, gaat goed, pic mening, ziet er prima uit maar mag nog wel meer massa op.

Weer begonnen aan je log zie ik, gaat goed, pic mening, ziet er prima uit maar mag nog wel meer massa op.

Bedankt! Wordt hard aan gewerkt! :D

---------- Toegevoegd om 18:41 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:53 ----------

Training van vandaag:
Schermafdruk2014-11-05172045.png

Heb mijn calorieen iets verhoogd omdat ik al 3 weken schommel tussen 95 en 96. Hopen op meer gainz !

Goede vooruitgang man! Ga zo door

Borst - triceps vandaag. Nieuwe PR op de flatbench 5x80KG. Moet er wel bijzeggen dat de spotter me elke rep iets hielp. Was een nieuw lid die niet snapte dat je alleen moet helpen wanneer ik hem niet omhoog kreeg:p

Maar goed hij zei dat hij amper wat hoefde te doen.. :rolleyes:

Schermafdruk2014-11-06214850.png

Voeding was vandaag overigens:
Vet 77
Kolhy 410
Eiwit 229
cal 3253

netjes, zowel je training als je macro's

Terug
Naar boven