MuscleMeat

Ruudje's eerste bulk!

Gefeliciteerd met je PR, maar ik zou hem niet tellen. "Niet veel helpen" kan toch een kilo zijn of zo. Als ik zeker wil weten dat ik een bepaald gewicht ga halen, jaag ik eventuele spotters weg, of ze krijgen duidelijke "instructies" :D Jammer dat ze het niet altijd snappen, maar ja...
In ieder geval is het wel een teken dat je goed op weg bent, dus ik wil je bij deze zeker niet demotiveren! :)
Rest van je training ziet er ook prima uit en gisteren ook! Hoeveel sets doe je per oefening eigenlijk?

• Topic Starter Topic Starter
Gefeliciteerd met je PR, maar ik zou hem niet tellen. "Niet veel helpen" kan toch een kilo zijn of zo. Als ik zeker wil weten dat ik een bepaald gewicht ga halen, jaag ik eventuele spotters weg, of ze krijgen duidelijke "instructies" :D Jammer dat ze het niet altijd snappen, maar ja...
In ieder geval is het wel een teken dat je goed op weg bent, dus ik wil je bij deze zeker niet demotiveren! :)
Rest van je training ziet er ook prima uit en gisteren ook! Hoeveel sets doe je per oefening eigenlijk?
Vaak 4. Begin eerst met wat meer reps bijv 1x 10, daarna 1x 10, 1x8 en sluit af met 1x5

Goeie training weer gehad vandaag! Rug - Biceps:
Schermafdruk2014-11-08181018.png

Nette training weer. Met name die lat pull downs. Bij mij een hardstikke zwak punt :(

Nette training weer. Met name die lat pull downs. Bij mij een hardstikke zwak punt :(

Ik doe het achter me hoofd, naar me chest toe heb ik meer moeite mee.
Hier de training van vandaag: benen. Pak normaal schouders erbij maar heb wat pijn in mijn linker schouder na de laatste chesttraining. Voor de veiligheid schouders daarom maar wat rust gegeven.

Schermafdruk2014-11-09142502.png

Ik heb daarnaast nog wat leg presses gedaan:
10x70
10x85
10x100
20x40 (HEERLIJKE POMP!)

Mooie improvement. Je squat net time 95kg?

Next

Oke ja 5x90 moet lukken.

Ik doe het achter me hoofd, naar me chest toe heb ik meer moeite mee. Hier de training van vandaag: benen. Pak normaal schouders erbij maar heb wat pijn in mijn linker schouder na de laatste chesttraining. Voor de veiligheid schouders daarom maar wat rust gegeven.
Achter mijn hoofd langs gaan de lat pull downs bij mij ook een stuk makkelijker.
V.w.b. de schouderpijn: bij mij is het zo dat ik hier vooral met borsttrainingen last mee krijg, maar met schoudertrainingen juist weer niet of veel minder.
Met name incline barbell press (db press niet) en incline flyes zijn de boosdoener.

Met name incline barbell press (db press niet) en incline flyes zijn de boosdoener.

Ja precies dat heb ik dus ook!

Vandaag stond eigenlijk chest - triceps op het programma. Heb nog wel een PR op bench press gezet van 5x80 (zonder enige hulp van spotter!:D). Maar gelijk weer last van m'n schouder...:( Dus training helemaal omgegooid naar een arm-day:

bench
10x50
10x60
5x70
5x75
5x80

dumbel curl
10x12
10x16
10x18
5x18

Close grip BP
20x30
15x40
15x50

cable tricep pushdown
10x23
10x36
10x41
10x45

hammer curl
10x12
10x14
10x16

en afgesloten met dropset rope pulldown.

Best lekkere training nog dus!

lkkre training balen van je schouder. next time DB press ipv bench proberen misschien?

Ik zou beginnen met wat rotator cuff oefeningen, om je schouders wat op te warmen. Zeker op borstdag, maar ook op schouderdag. En mocht het niet over gaan, dan proberen om jezelf wat rust te gunnen. Bij mij gaat het de laatste tijd weer wat beter, sinds ik mijn jas en kleding anders aandoe. Wel meer gehannes, but who cares :)

Vandaag heerlijk voor school getraind.
Deadliftsessie met oa 5x 140 en 2 x 150 (PR):D

Schermafdruk2014-11-13172058.png

Whoppa! :)
Nice lat pull/pull down ook, maar wat is het verschil tussen die 2? Andere materieel?

lkkre training, mooie dl pr

Weet niet waar de kracht vandaag vandaan kwam maar heb weer paar PR'tjes gezet :)
Van 3x90 naar 5x90 TWEE MAAL:D

Schouders nog wat lichter gepakt, want nog steeds een beetje gevoelig.. Zondag ga ik weer benche, maar dan extra goed opwarmen en goed letten op vorm.

Schermafdruk2014-11-14200749.png

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven