Die is behoorlijk leip, heb je niet z'n kenteken even genoteerd, Aad?Gisteren een sukkel twee auto's voor me die voor groen licht bleef staan, dus ik netjes toeteren waarna de auto voor me ook begon te toeteren, maar de meneer met zijn kleine man ernaast bleef gewoon staan ... uiteindelijk rijden wat het was oranje en ik rij er achter aan. Verderop een rotonde en die meneer vond het ineens nodig om keihard een paar rondjes over die rotonde te knallen echter wel iedere keer aangevend dat hij deze zou verlaten ... dus we knalden bijna op elkaar omdat ik meende dat hij de rotonde zou verlaten en toen ik deze wilde oprijden kwam hij woest op me inrijden!!! Waarna ik een maniakale woeste grijns en een middelvinger van hem kreeg ..... die godvergeten k*thond vond het nodig om ons terug te pakken en zette daarmee ook nog eens het leven van zijn kleine man en mijn zwangere vrouw die naast me zat op het spel, want we zaten echt bijna op elkaar!!! Ik had die arrogante kl**tzaak zo graag goed hard op zijn azijnmuil willen stampen dat hij de rest van zijn leven via een stoma had moeten eten .....echt ik snap soms echt niet waarom mensen een rijbewijs krijgen, het merendeel is te stom om zijn of haar achterste te krabben, maar mag dan wel een dodelijk projectiel besturen ......
Na wat verbaal stoom afblazen achter het stuur maar gewoon laten begaan en verder gereden ...... maar die grijze Toyota Avensis vergeet ik niet gauw ....
Dus helaas, ik heb weer een bijdrage aan dit topic ......

true
Vinden ze fijn.