XXL Nutrition

Ruzie in het verkeer

soms ben je wel verplicht een bepaalde snelheid te houden en dan doen ze express aaan gatkleverij. soms stop ik dan m'n hand uit het raam en gebaar ik het teken van vijf as in vijftig en als ze dan lastig doen of tuuten,,gewoon kordaat de middelvinger. retecowboy's :mad:

Ik vraag me toch af waar jullie zoal rondrijden om telkens van die cowboys tegen te komen. Misschien is mijn jaartje rij-ervaring nog te beperkt om mee te kunnen spreken:)

ik maak het vaak mee en ik ga ook wel eens compleet uit me vel toch zeg ik : het is het niet waard..laat het gaan. vind wel dat je elkaar op een voorzichtige en fatsoenlijke manier moet kunnen aanspreken maar helaas is dat ook moeilijk want hoe pak je dat aan?

zet je jouw auto ineens stil en stap je uit dan:
of is ie bang en rijdt die snel door en haalt iemand erbij of de politie enz
of diegene wil gelijk met jou op de vuist gaan

mensen kunnen zoiezo al moeilijk kritiek hebben.

beter gewoon een paar x slikken en je trots even naast je laten liggen ofzoiets en gewoon je weg maar vervolgen

Ik houd me altijd netjes aan de regels, daarbij heb ik 1 keer voor genomen voorrang te krijgen ook al gaf die gene het me niet. Vervolgens de motorkap van opel gekopt, wel een nieuwe fiets dat dan weer wel

• Topic Starter Topic Starter
Laatst bewerkt:
Sommige verhalen hier, ik had al 5x levenslang gehad :roflol:

jup heb het weleens gehad, we liepen in leeuwarden rijden 2 jongens in zon gepimpte auto stoer doen, racen schelden schreeuwen. wij waren al lopend richting de auto.. dus gingen we ze even achteraan voor een rotonde hebben we ze ingehaald uitgestapt en even een lekker pak rammel gegeven

wetsartikel meen je dat nou? kerel twas maar een geintje. ;) ik heb vaak al moeite genoeg om binnen de 50km/u te blijven.

Man laat je toch niet zo in de zeik nemen jo. Wetsartikel rot toch op man. Je mag niet harder rijden dan 50. Als jij zachter rijd dan 50 is er geen enkele agent die jou een boete geeft, aangezien het toegestaan is.

Zo weer terug van weg geweest jongens:D:D

Man laat je toch niet zo in de zeik nemen jo. Wetsartikel rot toch op man. Je mag niet harder rijden dan 50. Als jij zachter rijd dan 50 is er geen enkele agent die jou een boete geeft, aangezien het toegestaan is.

Zo weer terug van weg geweest jongens:D:D

Er is wel een wetsartikel. Je mag de verkeersstroom niet hinderen door TE traag te rijden.
Dit is vooral gevaarlijk op wegen waar je 70 of 90km/u mag rijden.

Inderdaad wordt je hier niet op beboet. Het is moeilijk te bepalen wanneer je precies te traag rijdt en of je deze snelheid constant aanhoudt of niet. Je kan bv. een bepaald huis aan het zoeken zijn, of je moet zo inslaan of je bent nog maar net begonnen met leren rijden,...
Het kan ook gebeuren dat door omstandigheden de verkeersstroom veel trager verloopt dan de maximaal toegelaten snelheid.
Door al deze zaken zouden mensen beboet kunnen worden terwijl ze in feite niet in fout waren.

Bij de maximale snelheid is het veel duidelijker en kunnen er geen misverstanden plaatsvinden.

ik vind dat mannen overal 20 per uur harder mogen rijden omdat wij sowieso beter kunnen rijden dan vrouwen en dus minder ongelukken veroorzaken.:yarly:

vrouwen kunnen niet rijden maar ze kunnen wel stemmen... BELACHELIJK

Terug
Naar boven