XXL Nutrition

Ruzie in het verkeer

Ik rij zelf motor elke dag en ben genoeg irritaties teken gekomen om ruzie te maken zoals:

#1: Meneer gooit een pakje drinken uit ze auto en land tussen mijn benen op me motor
#2: Andere meneer gooit een sigaret uit ze raam wat land op me motor jas...
#3: Mensen die je expres er niet door laten tijdens file rijden. Ik weet dat dit express
is, omdat ik al in hun spiegel heb gezien dat ze mij al gezien hebben en langszaam
naar de midden strook rijden uit jaloesie.

Ben nooit verder gegaan dan middelvinger opsteken, omdat ik me veel te kwetsbaar voel op een motor.

Ik rij zelf motor elke dag en ben genoeg irritaties teken gekomen om ruzie te maken zoals:

#1: Meneer gooit een pakje drinken uit ze auto en land tussen mijn benen op me motor
#3: Mensen die je expres er niet door laten tijdens file rijden. Ik weet dat dit express
is, omdat ik al in hun spiegel heb gezien dat ze mij al gezien hebben en langszaam

Ben nooit verder gegaan dan middelvinger opsteken, omdat ik me veel te kwetsbaar voel op een motor.
Dat is dan wel weer aardig, die man geeft gewoon om je.

Met dat pakje drinken vermorzeld in je vuist gewoon zijn zijraam eruit slaan, dat zal wel helpen. ;)

Moet je als motorrijder nmrl ook niet gewoon wachten in de file zoals iedereen?

Gisteren kon ik een boer btw wel een serieuze stomp geven. Was aan het rijden in de binnenwegen en zag van op enkele 100en meters dat een tractor in een zijweg stilstond (dacht toen al van blijf maar rustig staan jij) Kwam dus afgereden aan zo'n 70km/u en net toen ik op 50m was ofzo rijdt ie traag de weg op. :splat: Pure mensekloterij noem ik dat dus. Als je een beetje van goede wil bent wacht je imo gewoon totdat die auto voorbij is omdat je weet dat hij anders gedurende 400m aan een snelheid van 20km/u achter je aan zal moeten rijden.. (en je bovendien nog eens een heleboel stof over je auto heen krijgt) Maar mss was die boer gewoon wel zo dom dat hij dit niet eens besefte, kan me in elk geval meer troosten met die gedachte.
Ergste van alles is nog toen ie half had ingereden in een andere zijweg die wat omhoog ging (had al meer dan genoeg plaats om te passeren), zijn tractor het precies niet kon trekken en ie terug achteruit reed waarop ik dus juist passeerde en het maar een haar gescheeld heeft voor ie met z'n achterkant m'n zijkant heeft geramd. (Vraag me trouwens af wie dan in de fout zou geweest zijn)

Laatst bewerkt:
Nee maar wel behoorlijk beheerst/gay/bejaard..

Ja, maar ik ben ook bejaard, gay en beheerst.....dus je inschattingsvermogen is goed ontwikkeld.Nu de rest nog.

---------- Toegevoegd om 18:26 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:22 ----------

Ach motorrijders, of ze hebben loszittende koplampen dat is stoer maar zeer verblindend voor tegenliggers, of ze hebben hun dubbelwitlicht aan staan, ook zeer verblindend, of ze gaan linksachter je auto kleven...heb ik ook niks mee, met motorrijders............................8 van de 10 zorgt voor gevaarlijk weggedrag.

paar jaar geleden aan het rijden op mn scooter op een baan waar je 50 mag. mn scooter was de dag ervoor afgesteld op 54 km/h ....
en opeens wilt er een of ander dom wijf me met haar auto voorbij steken maar ze ziet niet dat er een wegversmalling aan kwam waar je net met je auto door kunt.
dus wat doet dat dom wijf, ze duwt me met haar auto van de baan .... :fire:
dus ik haar achterna met mn scooter en een paar honderd meter verder stopt ze waarop ik me voor haar parkeer en haar aanspreek op haar rijgedrag ....
begint ze me wat uit te schelden en een grote mond op te zetten :mad:
uiteindelijk hebk wat terug zitten roepen( ik kan heel luid roepen :D) en een flinke deuk in haar motorkap geslagen met mn helm .... met andere woorden k ben kalm gebleven en heb haar niet vanachter haar stuur getrokken :D

vorige maand was ik naar school aan het rijden met de auto van mn pa met mn pa naast me een een grote L vanachterop het raam ( ik ben aan het leren rijden dus)
en aangezien ik aan het leren rijden ben hou ik me netjes aan de regels en dus ook aan de maximum snelheid.
en de hele weg zat er een of ander dom wijf( echt wijven in het verkeer he, t'is om je bloeddruk te doen stijgen) te bumperkleven, te toeteren en obsene gebaren te doen ....
mn pa was nog nooit zo snel om me tegen te houden :D anders was ik uitgestapt

van die mensen die in het midden van 2 banen gaan rijden als je nog ff snel iedereen die rechts rijdt in wilt halen zodat je weer 5 auto's verder bent met het ritsen, maar dan kan je er niet langs :fuu:

oooow wacht eens, zo eentje ben ik
HOERIGE LINKS RIJDERS, DOE EENSCH RUSTIG JONGUHHHH

hihi

Grappige verhalen lees ik hier :D..

Bij mij nog niet echt iets erg gebeurd, alleen was een keer aan het rijden op de autosnelweg, linkervak (Belgische snelwegen).. Stond op het punt een marrokaan (die lekker schuinhangt in zijn zetel naar zijn b*ch gericht, lekker stoer) in te halen, reed ik er bijna vlak naast toen die plotseling de neiging had naar het linkervak te rijden , waar ik dus was.. had me wss niet gezien omdat hij te druk bezig was met z'n chickie.. toeterde ik en ging naast hem rijden met het teken "leer rijden man" rijd hem voorbij, komt hij terug naast me rijden en geeft me het "wat-is-je-probleem-hoofdknikje".. Ik lachte hem gewoon uit waar hij duidelijk niet me kon lachen , erna gewoon doorgeknald , probeerde hij me nog te volgen maar was met auto van het werk, die lekker doorrijd :p

Grappige verhalen lees ik hier :D..

Bij mij nog niet echt iets erg gebeurd, alleen was een keer aan het rijden op de autosnelweg, linkervak (Belgische snelwegen).. Stond op het punt een marrokaan (die lekker schuinhangt in zijn zetel naar zijn b*ch gericht, lekker stoer) in te halen, reed ik er bijna vlak naast toen die plotseling de neiging had naar het linkervak te rijden , waar ik dus was.. had me wss niet gezien omdat hij te druk bezig was met z'n chickie.. toeterde ik en ging naast hem rijden met het teken "leer rijden man" rijd hem voorbij, komt hij terug naast me rijden en geeft me het "wat-is-je-probleem-hoofdknikje".. Ik lachte hem gewoon uit waar hij duidelijk niet me kon lachen , erna gewoon doorgeknald , probeerde hij me nog te volgen maar was met auto van het werk, die lekker doorrijd :p
met andere woorden: je poepte keiharde drollen en ging er met 200km/u vandoor

De man die hier een paar huizen vandaan woont zet zijn auto savonds echt ****ed up neer altijd. Vlak voor het kruispunt zeg maar zodat je moeillijk uit de straat komt. Vandaag werd ik rond half 3 wakker toen ik moest schijten. Ben naar buiten gelopen en heb het op zijn moterkap uitgekakt. Gaf me een voldaan gevoel waardoor ik weer heeeerlijk kon slapen daarna. Niet echt ruzie in verkeer, meer ruzie in dagelijks leven.. :p

wtf meen je dat :roflol:?

De man die hier een paar huizen vandaan woont zet zijn auto savonds echt ****ed up neer altijd. Vlak voor het kruispunt zeg maar zodat je moeillijk uit de straat komt. Vandaag werd ik rond half 3 wakker toen ik moest schijten. Ben naar buiten gelopen en heb het op zijn moterkap uitgekakt. Gaf me een voldaan gevoel waardoor ik weer heeeerlijk kon slapen daarna. Niet echt ruzie in verkeer, meer ruzie in dagelijks leven.. :p

:roflol::roflol:
Viezerd!

Niet een klein drolletje aan z'n deurklink gesmeerd als tweede verrassing?

En heeft het geholpen? Volgende keer erin:)

Pics or it didn't happen :)

Gisteren een sukkel twee auto's voor me die voor groen licht bleef staan, dus ik netjes toeteren waarna de auto voor me ook begon te toeteren, maar de meneer met zijn kleine man ernaast bleef gewoon staan ... uiteindelijk rijden wat het was oranje en ik rij er achter aan. Verderop een rotonde en die meneer vond het ineens nodig om keihard een paar rondjes over die rotonde te knallen echter wel iedere keer aangevend dat hij deze zou verlaten ... dus we knalden bijna op elkaar omdat ik meende dat hij de rotonde zou verlaten en toen ik deze wilde oprijden kwam hij woest op me inrijden!!! Waarna ik een maniakale woeste grijns en een middelvinger van hem kreeg ..... die godvergeten k*thond vond het nodig om ons terug te pakken en zette daarmee ook nog eens het leven van zijn kleine man en mijn zwangere vrouw die naast me zat op het spel, want we zaten echt bijna op elkaar!!! Ik had die arrogante kl**tzaak zo graag goed hard op zijn azijnmuil willen stampen dat hij de rest van zijn leven via een stoma had moeten eten .....echt ik snap soms echt niet waarom mensen een rijbewijs krijgen, het merendeel is te stom om zijn of haar achterste te krabben, maar mag dan wel een dodelijk projectiel besturen ......
Na wat verbaal stoom afblazen achter het stuur maar gewoon laten begaan en verder gereden ...... maar die grijze Toyota Avensis vergeet ik niet gauw ....

Dus helaas, ik heb weer een bijdrage aan dit topic ......

Terug
Naar boven