- Waardering
- 2.775
- Lengte
- 2m18
- Massa
- 144kg
- Vetpercentage
- 15%
Ik rij zelf motor elke dag en ben genoeg irritaties teken gekomen om ruzie te maken zoals:
#1: Meneer gooit een pakje drinken uit ze auto en land tussen mijn benen op me motor
#2: Andere meneer gooit een sigaret uit ze raam wat land op me motor jas...
#3: Mensen die je expres er niet door laten tijdens file rijden. Ik weet dat dit express
is, omdat ik al in hun spiegel heb gezien dat ze mij al gezien hebben en langszaam
naar de midden strook rijden uit jaloesie.
Ben nooit verder gegaan dan middelvinger opsteken, omdat ik me veel te kwetsbaar voel op een motor.
#1: Meneer gooit een pakje drinken uit ze auto en land tussen mijn benen op me motor
#2: Andere meneer gooit een sigaret uit ze raam wat land op me motor jas...
#3: Mensen die je expres er niet door laten tijdens file rijden. Ik weet dat dit express
is, omdat ik al in hun spiegel heb gezien dat ze mij al gezien hebben en langszaam
naar de midden strook rijden uit jaloesie.
Ben nooit verder gegaan dan middelvinger opsteken, omdat ik me veel te kwetsbaar voel op een motor.

Pure mensekloterij noem ik dat dus. Als je een beetje van goede wil bent wacht je imo gewoon totdat die auto voorbij is omdat je weet dat hij anders gedurende 400m aan een snelheid van 20km/u achter je aan zal moeten rijden.. (en je bovendien nog eens een heleboel stof over je auto heen krijgt) Maar mss was die boer gewoon wel zo dom dat hij dit niet eens besefte, kan me in elk geval meer troosten met die gedachte.

?