XXL Nutrition

Ruzie in het verkeer

Afgelopen winter toen het glad was en ik toch de weg op moest, reed ik natuurlijk extra voorzichtig zoals iedereen. Ineens werd ik ingehaald door zo'n uitgebouwd pauperopeltje en hij sneed me nog af ook. Volgens mij wilde hij stoer doen voor z'n wijf wat naast h'm zat. Ik werd kwaad en stak mijn middelvinger op. Ineens remde de hufter keihard, ik knalde bijna op hem het scheelde niks. Welke debiel doet dat nou als het glad is. Ik deed de deur al open om uit te stappen maar de kl***zak ging er al vandoor. Was echt in staat om hem dood te slagen.

Ik zit veel op de weg, wat ik merk is dat ook al probeer je je nmetjes te gedragen je wordt in feite altijd indirect lastiggevallen, voornamelijk door bumperklevers.

Ook als je op de linkerbaan zit en je bent bezig met inhalen en je bent van plan om daarna weer op te schuiven naar rechts, zijn er altijd dieren die direct gaan kleven omdat het hun niet snel genoeg gaat.Ik blijf dan altijd, ik herhaal altijd op de linkerbaan HANGEN als ik zo iets meemaak.

Al zijn het de hells angels maar ik ga NIET opzij voor een bumperklever.
Dan halen ze maar rechts in, jij mij niet de kans geven in te halen, dan jij doodgaan en rechts inhalen.

Afsnijden doet me niet zoveel maar bumperkleven vindt irritatie nummer 1.
Ik doe dit echt nooit maar dan ook nooit,want ik weet hoe irritant het is.
Bovendien staan er torenhoge boetes op.

Ook motorrijders,waarvan 90 procent niet kan rijden, zijn vaak irritant, ze hebben dan 1 koplamp die OF los lijkt zitten, dat schijnt stoer te zijn oid voor deze grote volwassen mensen, OF ze hebben een koplamp die groot licht lijkt te geven.Ook dat zijn klojos die egoistisch bezig zijn.
Motorrijders zijn zowiezo erg vreemde wezens.

Laatst bewerkt:
Mensen die onnodig links rijden is pas irritant. Veel mensen denken dat ze AIDS krijgen als ze op de rechterbaan terechtkomen. Daar moet een Postbus 51-spotje voor komen. Je krijgt GEEN AIDS van de rechterrijbaan

Afgelopen winter toen het glad was en ik toch de weg op moest, reed ik natuurlijk extra voorzichtig zoals iedereen. Ineens werd ik ingehaald door zo'n uitgebouwd pauperopeltje en hij sneed me nog af ook. Volgens mij wilde hij stoer doen voor z'n wijf wat naast h'm zat. Ik werd kwaad en stak mijn middelvinger op. Ineens remde de hufter keihard, ik knalde bijna op hem het scheelde niks. Welke debiel doet dat nou als het glad is. Ik deed de deur al open om uit te stappen maar de kl***zak ging er al vandoor. Was echt in staat om hem dood te slagen.

???

Je praat jezelf wel veel tegen he..

H'm :roflol:

btw. Het scheelde dus wel iets:D

---------- Toegevoegd om 17:43 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:39 ----------

Ik zorg juist altijd voor ruzie in het verkeer:D Lekker met me scootertje 30 +/- km/h rijden ofzo midden op de weg, als ik alle tijd heb. Gaan ze irritant dicht op mij zitten? Wat gas bij geven als ze willen inhalen, zodat ze er net niet langs komen.

Mensen die onnodig links rijden is pas irritant. Veel mensen denken dat ze AIDS krijgen als ze op de rechterbaan terechtkomen. Daar moet een Postbus 51-spotje voor komen. Je krijgt GEEN AIDS van de rechterrijbaan
:roflol: Haha geweldig!

Ik zit veel op de weg, wat ik merk is dat ook al probeer je je nmetjes te gedragen je wordt in feite altijd indirect lastiggevallen, voornamelijk door bumperklevers.

Ook als je op de linkerbaan zit en je bent bezig met inhalen en je bent van plan om daarna weer op te schuiven naar rechts, zijn er altijd dieren die direct gaan kleven omdat het hun niet snel genoeg gaat.Ik blijf dan altijd, ik herhaal altijd op de linkerbaan HANGEN als ik zo iets meemaak.

Irritant inderdaad, maar je gaat toch niet met 100/110 max ofzo inhalen hoop ik? :o

Maar ik maak sowieso meestal gewoon plaats als ik zie dat iemand haast heeft, als hij maar niet te erg kleeft daarvoor dan.

---------- Toegevoegd om 17:52 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:51 ----------

Heb je een bron dan dat je daar geen aids van kunt krijgen?

Ik ga altijd zwaaien naar mensen met een vriendelijke lach op m'n gezicht als ze handgebaren maken of boze woorden naar mijn persoon richten.
Ik ben niet iemand die ****ed wordt achter het stuur, wel eens in de bus de chauffeur uitgescholden toen ie over een jong meerkoeten gezin reed terwijl hij makkelijk kon stoppen.

ja ik doe dat ook precies.

maar als iemand echt voor gaat uitstappen en naar me auto loopt breekt wel de hel los !!!!!!!

Daarnet wederom een eenvoudig mens gezien.
Ik haal in op de linkerbaan met 130 waar je 100 mag, lijkt me toch redelijk.
Direct bumperkleven ja en zelfs groot licht seinen, wat een zielige bedoening allemaal.
Ben uiteraard op linkerbaan gebleven en heb gas losgelaten tot de 90 km per uur,
sterf maar, ik ga NIET opzij.
WHAHAHAHAHAHAHAHHEHEHEHEHEHEHEHEHEHE

Daarnet wederom een eenvoudig mens gezien.
Ik haal in op de linkerbaan met 130 waar je 100 mag, lijkt me toch redelijk.
Direct bumperkleven ja en zelfs groot licht seinen, wat een zielige bedoening allemaal.
Ben uiteraard op linkerbaan gebleven en heb gas losgelaten tot de 90 km per uur,
sterf maar, ik ga NIET opzij.
WHAHAHAHAHAHAHAHHEHEHEHEHEHEHEHEHEHE

Je weet toch dat je ook bij het inhalen niet sneller mag dan de maximum toegelaten snelheid :rolleyes:

Je weet toch dat je ook bij het inhalen niet sneller mag dan de maximum toegelaten snelheid :rolleyes:

Je weet toch dat dit niet correct is als je op die wijze
de verkeersveiligheid in gevaar brengt.
Je weet toch dat je ten alle tijde, behalve als je zwaar gekleefd wordt door een spleetoog met een te groot hoofd,mee moet gaan met de verkeerssnelheid op redelijke wijze.

Laatst bewerkt:
Had me verheugt op een verhaal waarbij een dbb'er boos uit gestapt was en een auto heeft gedeadlift maar nee.

En ik rij rustig op mn fiets dus geen verkeersruzies

Had me verheugt op een verhaal waarbij een dbb'er boos uit gestapt was en een auto heeft gedeadlift maar nee.

En ik rij rustig op mn fiets dus geen verkeersruzies
Kan ook genoeg frustraties geven, dat rijden op de fiets. Was laatst ook rustig aan het fietsen.. Zie ik rechts voor me op de stoep een bejaarde vrouw fietsen. Ik fiets iets sneller dan haar en ik fiets ongeveer met mijn voorband op dezelfde hoogte als haar achterband wanneer we bij een oprit komen. Zonder om te kijken, huppa.. Zo het fietspad op en knalt ze tegen me aan. Daarna kijkt ze mij ook nog boos aan van 'wat doe je?'. Ik heb echt een hekel aan bejaarde mensen die denken dat ze de enigen op de aarde zijn.:mad:

Je weet toch dat dit niet correct is als je op die wijze
de verkeersveiligheid in gevaar brengt.
Je weet toch dat je ten alle tijde, behalve als je zwaar gekleefd wordt door een spleetoog met een te groot hoofd,mee moet gaan met de verkeerssnelheid op redelijke wijze.

Hij zegt dat die 130 km per uur ging rijden om diegene in te halen, als je zoveel moet rijden zal diegene toch minimaal echt 90 km moeten rijden en dat is op de autobaan gewoon normaal hoor.

Terug
Naar boven