Fitness Seller

Ruzie in het verkeer...

Leer eens boksen. Of tenminste toch jezelf verdedigen.

Whaha let maar niet teveel op al deze DBB e-warriors. Typisch DBB weer hoor. Geloof der niets van dat iedereen hier gelijk vol der op in zou klappen als er 2 agressieve gasten komen aangerend.

nog zo'n een van de broekpoepbrigade

woo stoere man ben jij zeg! ben je nu trots op jezelf?
Waarom zou je gelijk vechten als je geduwt word big ****ing deal zeg. Het enige wat het je kan opleveren is gezeik met politie of een blessure. Kijk als je in je gezicht geslagen word is het wat anders. Geloof der geen reet van hier.

Waarom zou je gelijk vechten als je geduwt word big ****ing deal zeg. Het enige wat het je kan opleveren is gezeik met politie of een blessure. Kijk als je in je gezicht geslagen word is het wat anders. Geloof der geen reet van hier.

niet huilen broekpoepie.

:jk: bro :trollface: het was ook wel een inkoppertje ;)

Ik zou zeggen, try me out :trollface:

Zou dat joch hebben laten liggen.

Not my problem bro.

Slopen je fiets en bedreigen je ook nog, dan mag je echt wel wat doodsklappers uitdelen.
Beetje respect bijbrengen zou ze goed gedaan hebben.

Stats: M 19j 2m07 102kg

Ik had gewoon die 2 kerels uit die wagen neergeknuppelt met die jongen die gevallen was

Jongen lag niet meer op de grond, plus agressors wel = win !

:trollface:

Er meteen op los gaan slaan is zeker nergens voor nodig, dan maak je de situatie enkel erger.
Maar er is een verschil tussen geen geweld gebruiken, of je laten doen zoals jij deed. Zeggen waar het op staat, kan toch wel? En dat deed die vrouw wel, en jij als man van 2m+ niet.
Verder ga ik er maar niet teveel op reageren, want dit kan evengoed een trollverhaaltje zijn, hier weet je nooit :o

baas beer is niet baas

Spuit 11

Ik zou het joch wel helpen.. is wel zo sociaal. Maar daarnaast zal ik mezelf ook niet laten duwen.

Ben je gek, ik ben zovaak op me smoel gegaan toen ik jong was, als het nou een neefje ofzo zou zijn is 't een ander verhaal, maar ik ga niet me tijd verdoen aan een kind wat gewoon languit gaat. Het is geen oud vrouwtje die niet meer kan opstaan of dr heup misschien breekt.

Terug
Naar boven