XXL Nutrition

Ruzie in het verkeer...

Ben je gek, ik ben zovaak op me smoel gegaan toen ik jong was, als het nou een neefje ofzo zou zijn is 't een ander verhaal, maar ik ga niet me tijd verdoen aan een kind wat gewoon languit gaat. Het is geen oud vrouwtje die niet meer kan opstaan of dr heup misschien breekt.

Daar heb je gelijk in, ligt natuurlijk aan de situatie. Maar gewoon doorfietsen is ook alles behalve sociaal :/. Je kunt op zijn minst even vragen of het gaat, en niet gewoon eromheen fietsen

Daar heb je gelijk in, ligt natuurlijk aan de situatie. Maar gewoon doorfietsen is ook alles behalve sociaal :/. Je kunt op zijn minst even vragen of het gaat, en niet gewoon eromheen fietsen

Als je er precies langs fietst dan is 't een ander verhaal, maar ik zou niet naar de overkant van de straat ervoor gaan of iets dergelijks.

• Topic Starter Topic Starter
Er meteen op los gaan slaan is zeker nergens voor nodig, dan maak je de situatie enkel erger.
Maar er is een verschil tussen geen geweld gebruiken, of je laten doen zoals jij deed. Zeggen waar het op staat, kan toch wel? En dat deed die vrouw wel, en jij als man van 2m+ niet.
Verder ga ik er maar niet teveel op reageren, want dit kan evengoed een trollverhaaltje zijn, hier weet je nooit :o

Die vrouw staat er 5-6meter vandaan en kan in de auto gaan zitten,ik sta en word vastgehouden das wel effe iets anders.

-Ik mag dan jullie ogen god zijn met mijn 2.07 en mijn momenteel 105kg

Als je 140 KG zou wegen zou je je nickname echt eer aan doen. Je lengte kan wel intimiderend zijn voor sommige, helaas dachten die stoere gasten daar anders over... ;)
Maar ze waren blijkbaar niet gek genoeg, ze hadden je helemaal in elkaar kunnen slaan. Besef dat wel. Je bent er goed vanaf gekomen.

Maar ik vind het wel tof dat je gestopt bent voor die kleine jongen, dat toont karakter. Kan ik wel waarderen.

Laatst bewerkt:
Ik stel voor dat je voortaan door het leven gaat als 'Bange Beer'. Sjongejonge man, schaam je.

Ik rij bmw, ik mag dus lekker aso doen en iedereen moet aan de kant voor me.

Conclusie: Baas Beer is homo

Topic kan dicht.

Hoe je het ook stelt, je bent geïntimideerd en het is nog je eigen schuld ook. Je had dat ventje misschien ook naar de zijkant van de weg kunnen halen? Als je naar mij een middelvinger opgestoken had had ik je ook aangesproken, ik laat me namelijk ook niet zomaar door iedereen beledigen. En ja, excuses aanbieden, al waren het twee ecto's in een auto dan zou ik nog excuses aanbieden. Hangt dat bij de meeste dan echt af van welke persoon het is?

Je had beter naar ze toe kunnen lopen en vragen of ze stoppen met claxoneren. Als ze dat niet doen ram je de bestuurder ze kop op het stuur en trek je hem GTA style de auto uit. Vervolgens rijd je weg.met de bijrijder er nog in en wacht je totdat die al rijdend uit de auto springt.

Je had beter naar ze toe kunnen lopen en vragen of ze stoppen met claxoneren. Als ze dat niet doen ram je de bestuurder ze kop op het stuur en trek je hem GTA style de auto uit. Vervolgens rijd je weg.met de bijrijder er nog in en wacht je totdat die al rijdend uit de auto springt.

:roflol:

Hier gestopt met lezen : Eddine

Terug
Naar boven