AndroidHealthClinic

Ruziezoekende mannetjes

Ben persoonlijk zelf nooit in een gevecht verzonken geraakt; op dat vlak ben ik een grote p*ssy. Ga het liever uit de weg, als je gaat vechten is er 100 % kans dat je ook wordt geraakt hoe licht het ook mag zijn; je traint dan voor een breed lichaam en dan laat je het blauwe plekken incasseren? No thx :p
Anyways, ik doe het gewoon met woorden, werkt ook; zelfs met dronken mensen :p (Bij mij toch, andere kerel die ik ken doet niks en mensen komen naar hem en vragen of ie ruzie zoekt (wss omdat hij spuuglelijk is, shit is srs)).

Das lullig.. Ben je spuuglelijk wordt je ook nog in elkaar geramd :roflol:

Das lullig.. Ben je spuuglelijk wordt je ook nog in elkaar geramd :roflol:
Haha indeed, hij heeft altijd geluk dat we altijd met 15 tegelijk uitgaan; ooit zat er een mocro met vriendin te chillen aan een tafeltje in een café; maat was dronken en doet idioot; stond erbij, zegt die Marokkaan:
"Wil je eens normaal doen als het kan ja, ik probeer hier rustig te praten."
"Jongen doe zelf normaal, moet niet praten maar feesteuhn" (met zo'n dwaze uitdrukking op z'n gezicht)
"Let op he man, doe nog één keer dom en je vangt slaag"
"Ok, voor je dat doet raad ik je aan om eens om je heen te kijken, zie je die groep?"
"Ja"
"En die?"
"Ja, wat is ervan"
"Zijn m'n maten, kom maar op"
"Sorry man, geen probleem, wil geen ruzie"
Zo ging 't een beetje, daarom altijd in grote groep uitgaan :p
:roflol:

Ik zoek nooit ruzie
maar als ik zie dat er oneerlijkheid wordt toegepast zeg ik er altijd wat van
laat niet over mij heen lopen
of anderen

Jongen, jij lult zo stijf uit je nek dat het een wonder is dat je nog kunt ademhalen. Wát een knalharde bullshit. Dus jij wilt mij met droge ogen vertellen dat ik geen aversie mag hebben tegen mensen die mij persoonlijk lastigvallen? Ook als ik ze met voor- en achternaam kan opnoemen, postcode en sofinummer incluis? Want dát is jouw redenatie nu. Wat jij eens moet doen, is een woordenboek erbij pakken en de definities van Discriminatie en Racisme opzoeken. Dat heb ik jou al een paar keer geprobeerd uit te leggen maar in plaats van in te zien dat wat ik zeg gewoon de normaalste zaak van de wereld is, doe je liever beledigd. Lekker gevoel zeker, die ´rechtvaardige woede´? Legitiem op iemand neerkijken (ook al heeft ie gewoon gelijk)?

Ik veralgemeen helemaal nergens, dat doe je zelf door een context te scheppen die ik nooit bedoeld of zelfs maar geinsinueerd heb. In vrijwel elke post is het voor iedereen met een klein beetje verstand en begrijpend-leesvermogen kristalhelder over wie ik het heb. Wat jij doet is de boel chargeren, en een beetje stemmingsmakerij erbij gooien. Omdat IK niet meteen naam- en toenaam aangeef (ook al is voor IEDEREEN helder op wie ik doel), ben ik maar gelijk een racist. Ook al staan diverse kranten en websites ELKE ****ING DAG vol met voorbeelden van wat ik bedoel, IK ben een kl***zak. Some ****ing logic.

En die laatste opmerking van je begrijp ik al helemaal niet:

Ja ik heb iets tegen slechte mensen ja. En als ik wil specificeren omdat er al JARENLANG een HELE SPECIFIEKE GROEP voor een heel groot deel verantwoordelijk is voor mijn ervaringen in onder andere het uitgaans leven, dan is dat helemaal mijn mother****ing zaak. Als ik het over Brabo´s, Kampers of Friezen gehad had, weet ik zeker dat jij het hardst meegejoeld had, schijnheil!

Voor de goede orde, want je begrijpt t schijnbaar niet als ik t niet in 1 zin voor je samenvat: Ik begreep jouw uitleg wel, maar ik verwerp het omdat het stom gelul is. Zo duidelijk genoeg?

Hier zeg je toch duidelijk dat ik vind dat je een kl***zak bent. En dat heb ik nooit gezegd.

Zonde van het bier zou ik zeggen. WTF is dat voorn actie om met bier over anderen te gooien.

Tegenwoordig kan je beter weglopen en proberen een gevecht te vermijden. 10 jaar geleden gingen ze nog wel is knokken en daarna een bietje drinken. Tegenwoordig wordt je op je kop getrapt wanneer je op de grond ligt door een paar man.

Stoere boys topic :)

Vraag me altijd af waarom ik zo'n dingen nooit tegenkom.

Ik ben diegene die alleen maar uitgaat om ruzie te zoeken, goed dat ik hier lees dat jullie allemaal niks terug doen, wordt lachen vanavond ik sla jullie allemaal in elkaar.

wollah

Tegenwoordig kan je beter weglopen en proberen een gevecht te vermijden. 10 jaar geleden gingen ze nog wel is knokken en daarna een bietje drinken. Tegenwoordig wordt je op je kop getrapt wanneer je op de grond ligt door een paar man.

lol wqt een bullshit, 10 jaar geleden werd je ook al af en toe op de kop getrapt

ik heb echt nog nooit klappen gehad. zal wel zijn omdat iedereen in groningen ecto studentjes zijn. goed topic trouwens

lol wqt een bullshit, 10 jaar geleden werd je ook al af en toe op de kop getrapt
Nou ik heb dat vroeger nooit meegemaakt of van vrienden gehoord. Het zou idd ook wel is gebeurt zijn maar niet zoals het tegenwoordig is. Dat bedoel ik er maar mee te zeggen. Het is allemaal veel agressiever dan een jaar of 10 geleden. Zo zie/beleef ik het tenminste.

Laatst bewerkt:
mooie bump ook.

buiten school eigenlijk nooit ruzie gehad.
type ruziezoekende kneusjes vermijd ik altijd.

Nou ik heb dat vroeger nooit meegemaakt of van vrienden gehoord. Het zou idd ook wel is gebeurt zijn maar niet zoals het tegenwoordig is. Dat bedoel ik er maar mee te zeggen. Het is allemaal veel agressiever dan een jaar of 10 geleden. Zo zie/beleef ik het tenminste.

Vroegah werd er ook zat lelijk gevochten en gebeurden er ongelukken. Iedere week weer bij de lokale disco.
Is denk ik meer dat dingen als die "kopschopper" nu landelijk nieuws worden terwijl daar vroeger geen haan naar gekraaid had en afgedaan zou zijn als een akkefietje. Nu zit iedereen zich bang te maken op internet.

Heb zelf ook nooit ruzie. Ben ook wel een beetje een raar ventje. Niet in de zin van "ik ben kei gek jongeh" maar gewoon apart. Mensen weten vaak niet wat ze er mee moeten. :shrug:

Terug
Naar boven