MuscleMeat

Ruziezoekende mannetjes

Ik zou weglopen naar de dichtsbijzijndste supermarkt, varkensvlees kopen en het in zijn mondje doen en het hem laten eten. Dan gaat die naar de hell:trollface:

Wat is er volgens jou trouwens mis met judo?

Het is voor hem absoluut niet agressief genoeg, en bovendien maar heel beperkt bruikbaar op straat. En dat is nu precies wat hij nodig heeft. Als ik hem was zou ik zelf kiezen voor Krav Maga, omdat dat echt een pure zelfverdedigingssport is waar ze bij de meeste scholen ook speciaal een stuk weerbaarheid en incasseringsvermogen inbouwen. Hij kan dan later eventueel nog MMA erbij doen ofzo. Zit ik zelf ook te overwegen om ernaast te doen straks.

---------- Post toegevoegd Sun 8 Jan 2012 om 16:45 ----------

Meh, als ie inderdaad aan het trollen is zie ik het nut daar niet zo van in. Wat is zijn doel dan? Als ie het wel meent dan heeft ie gewoon effe wat hulp nodig, thats all.

Hahaha en bedankt Marcel ;)

Het is voor hem absoluut niet agressief genoeg, en bovendien maar heel beperkt bruikbaar op straat. En dat is nu precies wat hij nodig heeft. Als ik hem was zou ik zelf kiezen voor Krav Maga, omdat dat echt een pure zelfverdedigingssport is waar ze bij de meeste scholen ook speciaal een stuk weerbaarheid en incasseringsvermogen inbouwen. Hij kan dan later eventueel nog MMA erbij doen ofzo. Zit ik zelf ook te overwegen om ernaast te doen straks.

---------- Post toegevoegd Sun 8 Jan 2012 om 16:45 ----------

Meh, als ie inderdaad aan het trollen is zie ik het nut daar niet zo van in. Wat is zijn doel dan? Als ie het wel meent dan heeft ie gewoon effe wat hulp nodig, thats all.
Krav maga agressief? Trouwens heeft fedor ook geen judo achtergrond?

Laatst bewerkt:
holy shit man, ik spar de laatste tijd vaak met judoka's en ik kan je wel vertellen dat ze echt een gruwelijke basis hebben. Vaak omdat ze het van jongs af aan al doen. Ik heb liever een jab op mn neus dan dat ik even goed op mn rug gegooid..

Krav maga agressief? Trouwens heeft fedor ook geen judo achtergrond?

Nou, als je dat al zo vraagt heb je er vast al wel een mening over, maar als beoefenaar kan ik je verzekeren dat Krav Maga (zoals het MIJ geleerd wordt) zeker zeer agressief is ja. Explosief en gemeen. Alles draait om het conflict te overleven en weg te komen. Alles mag. Wat je normaal meteen afleert bij bijvoorbeeld karate (trappen of slaan in het kruis, op de strot, etc) dat wordt er bij ons als eerste weer in gedaan.

Dus ja. Krav Maga is agressief ja.

Of Fedor een judo achtergrond heeft weet ik niet, maar als dat zo is dan is het vast eerder Russisch worstelen ofzo geweest. Geen idee hoe dat heet, maar het schijnt wel een officiele sport te zijn. En vooropgesteld dat Alphabet inderdaad niet loopt te trollen kan je hem echt niet vergelijken met Fedor. Fedor is volgens mij opgegroeid in de Gulag ofzo, en die was vast al moorddadig op zn 10e :P Deze knul heeft een agressieve vechtsport nodig die hem assertiviteit, daadkracht en techniek bijbrengt. Dat doe je niet met Judo. Ik kan het weten; ik heb vroeger ook op judo gezeten en had er echt geen ene t**fus aan.

---------- Post toegevoegd Sun 8 Jan 2012 om 19:50 ----------

holy shit man, ik spar de laatste tijd vaak met judoka's en ik kan je wel vertellen dat ze echt een gruwelijke basis hebben. Vaak omdat ze het van jongs af aan al doen. Ik heb liever een jab op mn neus dan dat ik even goed op mn rug gegooid..

Ik kraak Judo en Judoka´s niet af, ik ben alleen van mening dat dit voor hem niet de juiste sport is. Dat blijkt ook wel uit het feit dat ie daar getreiterd wordt.

Fedor komt van een sambo achtergrond

Nou, als je dat al zo vraagt heb je er vast al wel een mening over, maar als beoefenaar kan ik je verzekeren dat Krav Maga (zoals het MIJ geleerd wordt) zeker zeer agressief is ja. Explosief en gemeen. Alles draait om het conflict te overleven en weg te komen. Alles mag. Wat je normaal meteen afleert bij bijvoorbeeld karate (trappen of slaan in het kruis, op de strot, etc) dat wordt er bij ons als eerste weer in gedaan.

Dus ja. Krav Maga is agressief ja.

Of Fedor een judo achtergrond heeft weet ik niet, maar als dat zo is dan is het vast eerder Russisch worstelen ofzo geweest. Geen idee hoe dat heet, maar het schijnt wel een officiele sport te zijn. En vooropgesteld dat Alphabet inderdaad niet loopt te trollen kan je hem echt niet vergelijken met Fedor. Fedor is volgens mij opgegroeid in de Gulag ofzo, en die was vast al moorddadig op zn 10e :P Deze knul heeft een agressieve vechtsport nodig die hem assertiviteit, daadkracht en techniek bijbrengt. Dat doe je niet met Judo. Ik kan het weten; ik heb vroeger ook op judo gezeten en had er echt geen ene t**fus aan.

---------- Post toegevoegd Sun 8 Jan 2012 om 19:50 ----------

Ik kraak Judo en Judoka´s niet af, ik ben alleen van mening dat dit voor hem niet de juiste sport is. Dat blijkt ook wel uit het feit dat ie daar getreiterd wordt.

Poeh poeh!

wat een hypocriete lui hier... meer dan de helft van jullie zijn zelf van die etterbakken die ruzie zoeken! die zichzelf stoer vinden omdat jullie een beetje spier hebben of omdat jullie graatmager zijn.
en dan is er eens een andere stakker die die je duwd en omdat je stoere vrienden niet mee zijn doet men ineens onschuldig!

die alphabet heeft niks beters te doen dan trollen. negeer die nerd alsjeblieft mensen

K*t, je hebt m'n meesterplan ontrafeld.

Judo is een prima basis om mee te beginnen. Valbreken, discipline, basis worpen/houdgrepen/armklemmen/verwurgingen.

En Alphabet zal wel succesvol aan het trollen zijn.

Persoonlijk denk ik toch echt dat het met je eigen uitstraling/zelfverzekerdheid te maken heeft of je in het uitgaansleven lastig gevallen wordt. Zelf gelukkig weinig last van. Ik ga het liever uit de weg, maar als iemand opzettelijk bier over mij heen gooit of onderspuugt ga ik echt niet meer praten.

je vergist je lelijk in judo. Zeker de beginjaren van ufc nooit gezien?
Grondvechter > kickbokser.

Dat is niet waar bro, in het begin wonnen de kickboksers juist vaak. Nu grondvechters weten dat ze moeten inleiden met een stootcombinatie is het inderdaad een heel ander verhaal.

Nou jongens ik vondt het gezellig en heb met jullie gelachen, opa gaat zo op bed.

Nog steeds aan het trommelen?

35mii6.jpg

En wel direct vertrokken van een forum :roflol:

Laatst bewerkt:
classic topic

Terug
Naar boven