Fitness Seller

Ruziezoekende mannetjes

Nou ik heb dat vroeger nooit meegemaakt of van vrienden gehoord. Het zou idd ook wel is gebeurt zijn maar niet zoals het tegenwoordig is. Dat bedoel ik er maar mee te zeggen. Het is allemaal veel agressiever dan een jaar of 10 geleden. Zo zie/beleef ik het tenminste.

Er is niks veranderd met 10 jaar geleden, heb toen meer vechtpartijen gezien dan nu. Jij praat waarschijnlijk over 30 jaar geleden.

Er is ook helemaal niks veranderd..
snel vraag, hoe oud u bent :rolleyes:

29, maar dat er 10 jaar geleden een biertje wordt gedronken na een vechtpartij is dikke bs. Er heerst nu een zelfde mentaliteit als toen. 30 jaar geleden was wel alles anders ja, de tijd dat er hier in nl minder jeweetwel woonden.

30 jaar geleden werd er evenveel gevochten dan nu. Ik kan het weten want ik was 17 jaar in 1976 en mijn uitgangsjaren situeren zicht tussen 1976 en 1982. Bendes die ambras kwamen zoeken op fuiven. 't Was bijna elke week prijs.

---------- Toegevoegd om 11:50 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:48 ----------

Tegenwoordig kan je beter weglopen en proberen een gevecht te vermijden. 10 jaar geleden gingen ze nog wel is knokken en daarna een bietje drinken. Tegenwoordig wordt je op je kop getrapt wanneer je op de grond ligt door een paar man.

Dat gebeurde 30 jaar geleden ook. Ik weet niet waar je dit vandaan haalt.

Ik kan er juist wel om lachen die lui van 16-20 jaar die denken na wat teveel alcohol te hebben gedronken de Hulk zijn. Of wereldkampioen kickbocksen.

Vind het nu niet anders als 10 jaar geleden.

Die bump :roflol:

ik word juist altijd vrienden met iedereen, nooit echt ruzie, heb met uitgaan nog nooit hoeven vechten met iemand, zelfs met de lokale mocro clans kan ik altijd door 1 deur

ik ben gewoon te sympathiek voor deze wereld

totdat je ze verteld wat je voor werk doet

die willemien toch

Limburgers zijn net geen nederlanders, net geen belgen en net geen duitsers

Wat zijn ze nou?

/

Laatst bewerkt:
Vroeger heel vaak ruzie tijdens het uitgaan, nu nooit meer. Ligt gewoon erg aan je instelling

Ligt behoorlijk aan je houding of mensen ruzie met je gaan zoeken. Als je zelfverzekerd bent komen ze niet zo snel met je ruzie zoeken en zoeken ze een ander slachtoffer. De keren dat iemand iets probeerde bij mij, wat al lang terug is, liepen ze tegen me aan en gingen daarna beetje agressief naar me toe en vragen of ik wilde vechten. Als je dan met de houding staat van joh ga ff lekker met jezelf spelen druipen ze snel weer af...

Ligt behoorlijk aan je houding of mensen ruzie met je gaan zoeken. Als je zelfverzekerd bent komen ze niet zo snel met je ruzie zoeken en zoeken ze een ander slachtoffer. De keren dat iemand iets probeerde bij mij, wat al lang terug is, liepen ze tegen me aan en gingen daarna beetje agressief naar me toe en vragen of ik wilde vechten. Als je dan met de houding staat van joh ga ff lekker met jezelf spelen druipen ze snel weer af...

Ligt er ook aan tegen wat voor mensen je zo'n reactie gebruikt, tegen van die vage gasten kan het wel eens verkeerd gaan als je arrogant gaat doen of als ze voelen dat je ze belachelijk maakt. Reageerde ook altijd zo op van die debielen, tot ik eens op het nippertje van een uithaal met een gebroken glas ben uitgekomen nadat ik me had omgedraaid. Sindsdien weet ik meestal de aandacht snel genoeg af te leiden van de oorzaak van de agressie, heb me ook nooit meer omgedraaid zonder zeker te weten dat ik veilig was :p

Ligt er ook aan tegen wat voor mensen je zo'n reactie gebruikt, tegen van die vage gasten kan het wel eens verkeerd gaan als je arrogant gaat doen of als ze voelen dat je ze belachelijk maakt. Reageerde ook altijd zo op van die debielen, tot ik eens op het nippertje van een uithaal met een gebroken glas ben uitgekomen nadat ik me had omgedraaid. Sindsdien weet ik meestal de aandacht snel genoeg af te leiden van de oorzaak van de agressie, heb me ook nooit meer omgedraaid zonder zeker te weten dat ik veilig was :p

Meestal zijn ze te dom om te merken dat je ze belachelijk maakt. Ik heb trouwens nooit ruzie, ook geen drang om me te bewijzen qua vechten, dat kan ik dan ook totaal niet.

Zigga 10 juni effe die blonde els uit elkaar trekken:D:D:D

Eigenlijk nooit ruzie opstap. En als iemand me uitdaagt probeer ik het te negeren.
Een keer dat twee jongens behoorlijk dicht op me stonden. Ik gaf eentje een kus op zijn wang. Ze keken elkaar met grote ogen aan, werden helemaal gek en vertrokken gewoon haha.

Meestal zijn ze te dom om te merken dat je ze belachelijk maakt. Ik heb trouwens nooit ruzie, ook geen drang om me te bewijzen qua vechten, dat kan ik dan ook totaal niet.

Zigga 10 juni effe die blonde els uit elkaar trekken:D:D:D

Ohja jij wel! Als je nou (ook) 10 juli doet kan ik erbij zijn, des te meer zielen meer vreugd!

---------- Toegevoegd om 21:49 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:47 ----------

Ah da's wel flink gevaarlijk dan ja, ben je goed onderuit gekomen!.. Probeer ze niet persé belachelijk te maken, maar meer te laten zien dat ik niet echt onder de indruk ben van hun imposante machogedrag. Maar dit soort situaties komen weinig meer voor eigenlijk, ken ook de grootste groep sjonnies wel, bijvoorbeeld Gasgitaartje.

Terug
Naar boven