AndroidHealthClinic

Ruziezoekende mannetjes

Judo is een prima basis om mee te beginnen. Valbreken, discipline, basis worpen/houdgrepen/armklemmen/verwurgingen.

En Alphabet zal wel succesvol aan het trollen zijn.

Persoonlijk denk ik toch echt dat het met je eigen uitstraling/zelfverzekerdheid te maken heeft of je in het uitgaansleven lastig gevallen wordt. Zelf gelukkig weinig last van. Ik ga het liever uit de weg, maar als iemand opzettelijk bier over mij heen gooit of onderspuugt ga ik echt niet meer praten.
Dit.. Ik heb ook lang op judo gezeten! vond het een onwijs leuke sport en zeker een goeie basis voor bijvoorbeeld MMA.. snelheid + techniek en hoe je aan moet vallen! Judo word gezien als een verdedigingsport, maar dat het ik totaal niet zo ervaren meer aanvallen en je tegenstander zo snel mogelijk af laten tikken

Je zit er echt gewoon naast. Allereerst heb ik nooit hele volksstammen weggezet op de manier die jij aanhaalt, slechts een bepaalde subset van een Nationaliteit. Marokkaanse terreurjeugd. Dus niet alle Marokkaanse jeugd, maar slechts dat deel wat keer op keer problemen veroorzaakt. Dat dit er blijkbaar dusdanig veel zijn dat jij en die idioot Yasmine het gevoel krijgen dat ik alle Marokkanen beledig, is echt geheel aan jezelf te wijten en niet terug te voeren op iets wat ik gezegd zou hebben.

Nogmaals, en ik vind dit een bijzonder belangrijk punt, vandaar dat ik het blijf herhalen: Nationaliteit is NIET Etniciteit. Ik heb absoluut nooit gezegd of geinsinueerd dat blanken beter zijn (in welk opzicht dan ook) dan arabieren of welke andere etniciteit dan ook. En ja, Racisme is zo algemeen ja. DAT is wat ik had moeten zeggen als je me wilt beschuldigen van racisme.

Wat ik WEL wil toegeven is dat ik discrimineer. Voor de duidelijkheid, van wikipedia:

Kortom: ik maak slechts onderscheid tussen de mensen die ik wel mag, en die ik niet mag, gebaseerd op eigen, eerstehands ervaringen. Dat ik letterlijk dagelijks in alle nieuwsformats (krant, TV, internet) exact dezelfde verhalen te zien krijg, ondersteunt voor mij mijn mening. Lijkt mij absoluut niets mis mee, en spreekt voor mij gewoon van een normaal functionerend redeneringsvermogen.

Even een testje voor de mensen onder ons die blijven volhouden dat wat ik doe op enige manier niet correct is: Als jij twee stukken kipfilet ziet liggen waarvan de ene groen is en duidelijk over datum is, en de andere ziet er normaal uit. Welke eet jij op? Tenzij je suicidaal bent, lijkt het antwoord mij duidelijk. Toch ben je op dat moment aan het discrimineren. Waarom zou men je negatief mogen beoordelen omdat je een keuze maakt op basis van een duidelijk observeerbaar verschil? Dat slaat gewoon nergens op. Fact is ****ing fact. Als de waarheid geen verdediging meer is, zit het probleem in het rechtssysteem.

En dat is nou precies wat ik bedoelde. Er wordt constant maar gezocht naar excuses voor die Marokkaanse jongeren en hun wandaden, in plaats van het keihard te veroordelen en er ook naar te handelen. Dit is rechtstreeks het gevolg van een bijna angstvallige drang naar politieke correctheid en het slaat absoluut nergens op. Ik kan je verzekeren dat wanneer bijvoorbeeld Polen dit op een dergelijke schaal zouden doen, ze meteen keihard worden aangepakt omdat ze wel blank zijn, en men dus niet uitgemaakt zal worden voor racisten. Sterker nog, ik heb dit al een paar keer in actie gezien.

Als je wilt zoeken naar een zondebok, dan zou ik eens beginnen bij de oorzaak van het probleem. Als je die achterlijke politiek-correcte oogkleppen eens af zou doen dan zou je tot dezelfde conclusie komen als hierboven. Het gros van Nederland denkt er inmiddels zo over. Deal with it.

Je veralgemeent van in het begin, in elke post en daarna begin je te lullen dat je het slechts over de slechte Marokkanen had. Wat een onzin.
Want dan heb je eigenlijk enkel iets tegen slechte mensen. En dan moet je dus niet gaan specifieren, wat je dus wel doet. MAar goed, je beledigt de mensen ook heel snel, en dat zegt al genoeg over jou. Je begreep niet eens mijn uitleg. Zwak.

Je veralgemeent van in het begin, in elke post en daarna begin je te lullen dat je het slechts over de slechte Marokkanen had. Wat een onzin.
Want dan heb je eigenlijk enkel iets tegen slechte mensen. En dan moet je dus niet gaan specifieren, wat je dus wel doet. MAar goed, je beledigt de mensen ook heel snel, en dat zegt al genoeg over jou. Je begreep niet eens mijn uitleg. Zwak.

Jongen, jij lult zo stijf uit je nek dat het een wonder is dat je nog kunt ademhalen. Wát een knalharde bullshit. Dus jij wilt mij met droge ogen vertellen dat ik geen aversie mag hebben tegen mensen die mij persoonlijk lastigvallen? Ook als ik ze met voor- en achternaam kan opnoemen, postcode en sofinummer incluis? Want dát is jouw redenatie nu. Wat jij eens moet doen, is een woordenboek erbij pakken en de definities van Discriminatie en Racisme opzoeken. Dat heb ik jou al een paar keer geprobeerd uit te leggen maar in plaats van in te zien dat wat ik zeg gewoon de normaalste zaak van de wereld is, doe je liever beledigd. Lekker gevoel zeker, die ´rechtvaardige woede´? Legitiem op iemand neerkijken (ook al heeft ie gewoon gelijk)?

Ik veralgemeen helemaal nergens, dat doe je zelf door een context te scheppen die ik nooit bedoeld of zelfs maar geinsinueerd heb. In vrijwel elke post is het voor iedereen met een klein beetje verstand en begrijpend-leesvermogen kristalhelder over wie ik het heb. Wat jij doet is de boel chargeren, en een beetje stemmingsmakerij erbij gooien. Omdat IK niet meteen naam- en toenaam aangeef (ook al is voor IEDEREEN helder op wie ik doel), ben ik maar gelijk een racist. Ook al staan diverse kranten en websites ELKE ****ING DAG vol met voorbeelden van wat ik bedoel, IK ben een kl***zak. Some ****ing logic.

En die laatste opmerking van je begrijp ik al helemaal niet:

Want dan heb je eigenlijk enkel iets tegen slechte mensen. En dan moet je dus niet gaan specifieren, wat je dus wel doet.

Ja ik heb iets tegen slechte mensen ja. En als ik wil specificeren omdat er al JARENLANG een HELE SPECIFIEKE GROEP voor een heel groot deel verantwoordelijk is voor mijn ervaringen in onder andere het uitgaans leven, dan is dat helemaal mijn mother****ing zaak. Als ik het over Brabo´s, Kampers of Friezen gehad had, weet ik zeker dat jij het hardst meegejoeld had, schijnheil!

Voor de goede orde, want je begrijpt t schijnbaar niet als ik t niet in 1 zin voor je samenvat: Ik begreep jouw uitleg wel, maar ik verwerp het omdat het stom gelul is. Zo duidelijk genoeg?

linkse rakkertjes getting owned xD :laugh:

topic abbonerende, uit school wat leuks om te lezen :popcorn:

Mensen die judo doen zijn wel gevaarlijk zo te horen.

Ik zou meer oppassen voor mensen die proberen te frauderen door een uitwonende beurs aan te vragen terwijl ze thuiswonen, tommetje.

Heerlijk topic weer :roflol:, moeite waard om helemaal door te lezen.

Moet vanavond om 8 uur op vakantie, genoeg te doen, maar dit topic was het waard om dat allemaal nog even uit te stellen.

Weer bedankt jongens!

Jongen, jij lult zo stijf uit je nek dat het een wonder is dat je nog kunt ademhalen. Wát een knalharde bullshit. Dus jij wilt mij met droge ogen vertellen dat ik geen aversie mag hebben tegen mensen die mij persoonlijk lastigvallen? Ook als ik ze met voor- en achternaam kan opnoemen, postcode en sofinummer incluis? Want dát is jouw redenatie nu. Wat jij eens moet doen, is een woordenboek erbij pakken en de definities van Discriminatie en Racisme opzoeken. Dat heb ik jou al een paar keer geprobeerd uit te leggen maar in plaats van in te zien dat wat ik zeg gewoon de normaalste zaak van de wereld is, doe je liever beledigd. Lekker gevoel zeker, die ´rechtvaardige woede´? Legitiem op iemand neerkijken (ook al heeft ie gewoon gelijk)?

Ik veralgemeen helemaal nergens, dat doe je zelf door een context te scheppen die ik nooit bedoeld of zelfs maar geinsinueerd heb. In vrijwel elke post is het voor iedereen met een klein beetje verstand en begrijpend-leesvermogen kristalhelder over wie ik het heb. Wat jij doet is de boel chargeren, en een beetje stemmingsmakerij erbij gooien. Omdat IK niet meteen naam- en toenaam aangeef (ook al is voor IEDEREEN helder op wie ik doel), ben ik maar gelijk een racist. Ook al staan diverse kranten en websites ELKE ****ING DAG vol met voorbeelden van wat ik bedoel, IK ben een kl***zak. Some ****ing logic.

En die laatste opmerking van je begrijp ik al helemaal niet:

Ja ik heb iets tegen slechte mensen ja. En als ik wil specificeren omdat er al JARENLANG een HELE SPECIFIEKE GROEP voor een heel groot deel verantwoordelijk is voor mijn ervaringen in onder andere het uitgaans leven, dan is dat helemaal mijn mother****ing zaak. Als ik het over Brabo´s, Kampers of Friezen gehad had, weet ik zeker dat jij het hardst meegejoeld had, schijnheil!

Voor de goede orde, want je begrijpt t schijnbaar niet als ik t niet in 1 zin voor je samenvat: Ik begreep jouw uitleg wel, maar ik verwerp het omdat het stom gelul is. Zo duidelijk genoeg?

Ik heb je nooit een kl***zak genoemd. Toont nogmaals aan dat je dingen ziet die er niet zijn. Voor de rest wil ik niet meer ingaan op de onzin die je uitkraamt. Je posts spreken voor zich.

---------- Post toegevoegd Wed 11 Jul 2012 om 16:43 ----------

Valt me op dat er veel bange mensen op DBB zitten. Ik heb in Amsterdam nooit last van Marokkanen of wat voor jongeren dan ook. Hoe kan het dat sommige deze angst gevoelens zo sterk hebben en anderen dit nooit hebben?
Amen!! Woonde jaren in Brussel en heb nooit problemen gehad van dergelijke aard.

Ik heb je nooit een kl***zak genoemd. Toont nogmaals aan dat je dingen ziet die er niet zijn. Voor de rest wil ik niet meer ingaan op de onzin die je uitkraamt. Je posts spreken voor zich.

---------- Post toegevoegd Wed 11 Jul 2012 om 16:43 ----------

Amen!! Woonde jaren in Brussel en heb nooit problemen gehad van dergelijke aard.

Epic reactie die pas na een half jaar komt :roflol:

Je moet vooral oppassen voor mannetjes met verwrongen (ook wel bloemkool oren genoemd) oren.

Terug
Naar boven